Plzeň — (Doplněno 12.40) Výrobce kolejových vozidel Škoda Transportation dnes v plzeňském závodě hostí novináře i odbornou veřejnost. V následujících minutách bude slavnostně představena nová elektrická jednotka Škoda 7Ev, která u prvního zákazníka - Českých drah - ponese produktové jméno RegioPanter. To vzešlo ze čtenářské soutěže o pojmenování nového vlaku. Vozidlo v počtu 19 kusů objednaly ČD pro nasazení na rozličných trasách. Jednotka složená z dílů řad 650 a 651, kterou dnes vidíte na snímcích z Plzně, je schopna jízdy jak na střídavém, tak stejnosměrném napětí a bude určena pro provoz na lince České Velenice - České Budějovice - Strakonice. Jednotka poskytuje místa ve dvou vozových třídách, částečně nízkopodlažní klimatizovaný interiér, bezbariérové WC a skládací plošinu pro nástup vozíčkářů. Cestujícím budou k dispozici i stolky nebo zásuvky 230 V pro využití elektroniky během cesty. V interiéru lze rozeznat sedadla Regio (2. třída) a Regio+ (1. třída) českého výrobce Borcad. Shodná najdeme např. v motorových vozech Stadler RS1 RegioShuttle pro ČD.
Zdroj: Škoda Transporation, České dráhy, ŽelPage

Napovím Liberec.
Jinak se mi jednotka líbí, ale k nám jen tak jezdit nebude.
To víte Jičín. Máme 2 nádraží, ale kabel nad kolejemi ne.
Taky by to mohlo mít ne tolik tmavá okna než elefant, aby bylo vidět ven.
A z obrázku vypadají návěstí světla na čele jako skutečně bíle svítivé diody, je to jen klam, nebo fotomontáž, nebo bude mít skutečně světla, co svítí normálně přizozeně a ne tak blbě nafialověle??
Taky na mě nekoukali pěkně, když jsem si výjimečně zaplatil u ešusu 1 a seděl jsem tam skoro sám, zatímco oni seděli na schodech.
Jinak vlak pekny a sem rad ze bude i v jiznich cechach,az pojedu na navstevu k rodicum,tak se stim aspon svezu
Jen pár postřehů:
-Uvnitř je to o hodně tišší, než CityElefant. Akorát jízda přes (asi) nejsložitější výhybku v ČR tak tichá nebyla.
-U dveří jsou vysouvací schůdky, s režimem nástupiště 550 mm/ nízký peron.
-Ovládací prvky na stanovišti se mi zdály přehlednější, než u 380.
-Dráhy šetří na šampaňském.
Nejhorší je ale to, že to má ty hnusný zku...ný Borcady, na kterých se nedá sedět.
Dvouvozové električky by se tady ale uživily. Na lince S1. Zatím se tady kodrcá žlutý "zázrak" z Parsu.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
























