..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Related newsopen/close

More on Dopravci Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 ... 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   
Editor or ŽelPage Administrator Nick  mail  
05.02.2012 (18:27)  
MG: Mají chuť bavit se jen a pouze s LEO Expressem. Ne, nemá s tím nic do činění osoba Radima Jančury.

Na ONJ si Traxxy umývá i Metrans Rail.
Registered user acolmiztli  mail  
05.02.2012 (18:14)  
Soukromý názor podepřený několika fotografiemi: provedení ala sorela (hnědé obložení, neurčitě tmavý koberec a mikrosedačky) mi tedy sympatické rozhodně nepřijde. Nedokážu si představit, že bych v Economy class strávil tři hodiny. Tady vyhrává ČD i RJ, LE silně zklamal, protože nevypadá moderně, lehce, světle, čistě, ale naopak jako laciná oprava sovětskýho metra :-(
Registered user happy 
05.02.2012 (18:02)  
Příměstský charakter jednoty se prostě nezapře... Trochu lepší hogo-fogo CityPanter
A co byste nechtěl... Tady žádná dálkovka neexistuje, protože ČR není Francie, není Německo. Takže na těch "pár minut" ve vlaku toto skutečně stačí.
05.02.2012 (18:00)  
SergeS-no možná to ČD s RJ nedohodli proto, že se s panem Leošem Novotným lze bavit na normální úrovni, ne jako s arogantním panem Jančurou. Viz jeho nakráčení na ministerstvo dopravy a poroučení si tratí se slovy, dejte mi tuhle, tuhle a tuhle, nebo jděte do p.... A to doslova. Takže nejspíš u Leo expresu byla skutečná vůle se dohodnout, na rozdíl od RJ
Registered user ceskolipak  mail  
05.02.2012 (17:58)  
Příměstský charakter jednoty se prostě nezapře... Trochu lepší hogo-fogo CityPanter.
05.02.2012 (17:57)  
Jirka Panther

přesně do Huti Klementa Gottwalda


Všem - ...
Můžu se zeptat kdy se začne bojovat ne jen o Ostravu, ale taky Plzeň, Brno, Budějice ... To jako všichni bydlí jen na Ostravsku?

Do Ostravy budou jezdit ŠPERKY a do Brna nebo Ústí n/L ŠUNTY?

Pane Žaludo ...

Už se budete Rvát 3 o Ostravu ... Co takhle obnovit Pendolino do Blavy ... jako ta skutečná slovenská střela ...

M.U.
05.02.2012 (17:28)  
Děkuji za odkaz na zdroj. Při pohledu na uspořádání sedadel mně to přijde jako lepší dělnický vlak do Škodovky, či Nové Huti Klementa Gottwalda. Určitě ne pro zmlsané cestující Praha - Ostrava, kteří neví, kam by si dali svoji zadnici. Zřejmě největším nedostatkem jsou 3 záchody na 5 vozů. To je právě to, co normálně stačí pro příměstskou dopravu, ale ne pro dálkovku, která jede minimálně 3 hodiny.

Jinak je od pohledu jasné, že objednatel přemýšlel silně efektivně, protože zřejmě půjde do boje s cenou, nikoliv luxusem. Co se týče hmotnosti, výkonu, je to taková lepší tramvaj a dost svižná. Netahá žádná kila navíc, takže 2,5MW a 150t bez lidí je paráda. Už se na něj těším.
Registered user Petr budvar  mail  
05.02.2012 (17:05)  
Hm, ale interier (co je na fotkách) vypadá jako místnost pro pozůstalé pardubického krematoria. Sice tam není příliš světla, ale nevím. Melancholikům to vyhovovat bude. Monopolnická modromodrá je mnohem veselejší:). Uvidíme co paštikář dále předvede. Určitě ne tolik MÚ, co nejchytřejší žluťas - už vzhledem k roku výroby vozidel obou "konkurentů".
PS.: Už jsem si vzpoměl, kde jsem podobné lamínové desky viděl - poslední serie původních vozů metra z Mytišči.
Registered user hnatikk  mail  
05.02.2012 (17:04)  
rpet:
proti gustu žádnej.... ale když si to vemu z pohledu nezaujatého zákazníka tak leoš je jasná volba. Jedině že by ČD poslaly pinďu na reko vnitřku. Jinak si myslím, že normálnímu vlakově nezaujatému cestujícímu to vyhovat bude avšak experti zde občas zapláčou,nicméně to neni na škodu pač je aspoˇn co zlepšovat!! doufám že se po vyjetí Leoše přesunou pendolína na trasu pha budějice. To by bylo žůžo!!!
Registered user Petr budvar  mail  
05.02.2012 (16:52)  
http://www.stadlerrail.com/media/uploads/FREx0711d.pdf
Hm, tak to jezdí na glajchštróm...
  1 ... 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko