Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.
Zdroj: LEO Express, Stadler Rail
| 5.2.2012 (15:19)
Na ONJ si Traxxy umývá i Metrans Rail.
A co byste nechtěl... Tady žádná dálkovka neexistuje, protože ČR není Francie, není Německo. Takže na těch "pár minut" ve vlaku toto skutečně stačí.
přesně do Huti Klementa Gottwalda
Všem - ...
Můžu se zeptat kdy se začne bojovat ne jen o Ostravu, ale taky Plzeň, Brno, Budějice ... To jako všichni bydlí jen na Ostravsku?
Do Ostravy budou jezdit ŠPERKY a do Brna nebo Ústí n/L ŠUNTY?
Pane Žaludo ...
Už se budete Rvát 3 o Ostravu ... Co takhle obnovit Pendolino do Blavy ... jako ta skutečná slovenská střela ...
M.U.
Jinak je od pohledu jasné, že objednatel přemýšlel silně efektivně, protože zřejmě půjde do boje s cenou, nikoliv luxusem. Co se týče hmotnosti, výkonu, je to taková lepší tramvaj a dost svižná. Netahá žádná kila navíc, takže 2,5MW a 150t bez lidí je paráda. Už se na něj těším.
PS.: Už jsem si vzpoměl, kde jsem podobné lamínové desky viděl - poslední serie původních vozů metra z Mytišči.
proti gustu žádnej.... ale když si to vemu z pohledu nezaujatého zákazníka tak leoš je jasná volba. Jedině že by ČD poslaly pinďu na reko vnitřku. Jinak si myslím, že normálnímu vlakově nezaujatému cestujícímu to vyhovat bude avšak experti zde občas zapláčou,nicméně to neni na škodu pač je aspoˇn co zlepšovat!! doufám že se po vyjetí Leoše přesunou pendolína na trasu pha budějice. To by bylo žůžo!!!
Hm, tak to jezdí na glajchštróm...
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.













