Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.
Zdroj: LEO Express, Stadler Rail
| 5.2.2012 (15:19)
Ono to u RJ jde i bez pisného? Já mám dojem, že přímo palubě dostanete ke koupi akorát "obyčejné" jízdné a slevy z něj odvozené, rozhodně ne "akční" a "zlevněné", takže pisné tomu sice neříkají, ale má to ten efekt.
RJ má všechny vozy postupně měnit na 88 místné...
To je neuvěřitelné, co se všechno děje za krvavé jízdné...nevyšlo by levněji darovat ty vozy a koupit přímo nějaké 88ti místné? Zlaté ČD, ty aspoň umí hospodařit.
Ostatně Ryanair má testovat letadlo, kde bude patnáct řad sedadel a deset řad bez sedadel, tak proč by to nemohl hned zkusit RJ, a udělat půl vagonu bez sedadel?
http://life.ihned.cz/lide/c1-54595950-na-prahu-kaslu-ma-extra-vysoke-poplatky-hlasa-sef-letecke-spolecnosti-ryanair
Economy i Business třída vypadají pěkně, akorát moc nespatřuji rozdíl mezi třídami Business a Premium. To teda v Railjetech je Premium mnohem lepší (i když samozřejmě z jedné fotky je v tomto případě těžké usuzovat).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.













