..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 10 11 12 13 14 ... 16      Zpráv na stránku:   
05.02.2012 (21:26)  
Věřím, že Leo Novotný rozdupe pendolíno bez sebemenších problémů. Interiér pervní a premium třídy je nádherný i ta dvojka je super. Lidem se ty barvičky budou líbit, není to tak studené jako nové rekonstrukce od Trnavy, nebo jako pendolíno. Dělal jsem si v té hnědé dělat celý nový byt, je to super moderní, ale jen nevím, zda za 10 let to bude stále tak in jako dnes. Klobouk dolů, je to fakt inovativní.
registrovaný uživatel studio 
05.02.2012 (21:17)  
Josef Petrák) Na první pohled téměř stejná, úzká, jedna ostrá a tvrdá(jako ostatní)uprostřed. Pochybuji, že by ty prémiovky byly taky od nich.
05.02.2012 (21:12)  
Babička o holi si koupí lístek u průvodčího. Žlutý pán ukázal, že to jde i bez pisného, takže jsem přesvědčený, že paštikový pán půjde podobnou cestou.

Ono to u RJ jde i bez pisného? Já mám dojem, že přímo palubě dostanete ke koupi akorát "obyčejné" jízdné a slevy z něj odvozené, rozhodně ne "akční" a "zlevněné", takže pisné tomu sice neříkají, ale má to ten efekt.
05.02.2012 (20:17)  
studio) Borcad a Borcad je rozdíl. Nemůžete srovnávat sedadlo pro regionální vozidlo s modelem pro dálkovou dopravu.
registrovaný uživatel Barbados  mail  
05.02.2012 (20:16)  
Proč tady každý druhý haní RJ ? S tím s čím teď jezdí jsem spokojený , jak se sedadly tak se servisem i cenou. Sedadla u RJ se sedadly 1.třídy city Elefantu nebo economy třídy v LE nedají vůbec srovnávat .Myslím si , že RJ zvedl příčku kultury cestování na kolejích hodně vysoko a zatím nevypadá, že by jí LE měl překonat a sedadly jak je vidno ani nepřekoná .
registrovaný uživatel studio 
05.02.2012 (20:12)  
Sedadla Borcad nejsou nic moc, znám z Elefantů a všech jeho modifikací. Vypadá to v interiéru spíš jako rychlotramvaj, než expres...
registrovaný uživatel arakain  mail  
05.02.2012 (20:10)  
čekal jsem víc. RJ se podařilo terno s těmi rakouskými vozy, protože díky jejich ceně i při kapacitě podstatně nižší na 1 vagon je sedačka ve voze nestála více jak 3 tis EUR včetně té minimalistické reko. Jediné, kde je natáhly, byly mašiny, tak asi mohli mít 5-6 nových Taurů. Ta souprava opravdu vypadá jako příměstská jednotka z Německa či Rakouska. A tím myslím zevnitř. Kvalitnější sedačky to nezachránily. A proč pořád slyším hlasy na reko RJ na 80 míst? A spočetli jste si, kolik to reko stojí? Není to 2-4 x tolik, než stála sedačka nyní? Zuste si spočítat bod zvratu na reko na více sedaček vesrus vyšší poplatky za současné vozy, neb mají menší kapacitu. Kolik Vám při podobném provozu jako v ČR nyní mají vyjde? 9 let? Za tu dobu ČD Bpee stihly 2 reko za 2x tolik. Ono 2 reka Bpee silně atakují cenu nových vozů z Vrůtek. Tak prvně kalkulačku do ruky. Nepotřebuji někomu fandit, jen ekonomika v první řadě.
05.02.2012 (20:09)  
TomasKat1: Nikde jsem nečetl nic o drcení ČD ze strany LE. Jestli si pořád pod vlivem jančurovi mediální masáže, tak to dá již léčit a spousta lidí již prozřela.
05.02.2012 (20:03)  
to TomasKat1
RJ má všechny vozy postupně měnit na 88 místné...
To je neuvěřitelné, co se všechno děje za krvavé jízdné...nevyšlo by levněji darovat ty vozy a koupit přímo nějaké 88ti místné? Zlaté ČD, ty aspoň umí hospodařit.
Ostatně Ryanair má testovat letadlo, kde bude patnáct řad sedadel a deset řad bez sedadel, tak proč by to nemohl hned zkusit RJ, a udělat půl vagonu bez sedadel?
http://life.ihned.cz/lide/c1-54595950-na-prahu-kaslu-ma-extra-vysoke-poplatky-hlasa-sef-letecke-spolecnosti-ryanair
registrovaný uživatel EC 174  mail  
05.02.2012 (19:50)  
Celkově se mi to líbí, už jen proto, že když Leo expres avizoval nasazení těchto jednotek, svůj slib plní a první z nich už je na cestě. To Regiojet zůstal jen u jakýchsi trapných obrázků nějaké luxusní žluté jednotky a v reálu je rád za tři vozy klasické stavby na každém vlaku.

Economy i Business třída vypadají pěkně, akorát moc nespatřuji rozdíl mezi třídami Business a Premium. To teda v Railjetech je Premium mnohem lepší (i když samozřejmě z jedné fotky je v tomto případě těžké usuzovat).
  1 ... 10 11 12 13 14 ... 16      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko