..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Related newsopen/close

More on Dopravci Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 ... 11 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   
05.02.2012 (19:14)  
Hnědá je moderní, je nezbytnou součástí moderní domácnosti. Bude to vážně krádné, teplé. Dá tomu prostoru uplně jinou dimenzi. Dvojka je prostě dvojka, je přirozené, že jednička je hezčí, jinak by ji pak nikdo nekoupil... U malé jednotky nemůžeš mít luxusní prostorový konfort jako u RegioJetu. RJ má 48 míst ve vagonu, ekonomicky je to nefunkční, nakonec budou muset ty vagony zrekonstruovat a narvat do nich 88 míst jako ČD, nebo LE. RJ má všechny vozy postupně měnit na 88 místné, takže ve dvojce budou lidé vždy jako sardinky. To je úděl dvojky.
Registered user Petr budvar  mail  
05.02.2012 (19:11)  
Rozdrťte ČD
Paštikový kluk je ovšem poněkud opatrnější... Nikde jsem podobně ostré vyjádření od něho nečetl. Na rozdíl od majitele (provozovatele) strojů s práchnivějícími bandážemi kolektorů TM. Konkurenci nedělají velkohubé řeči, (ty požná povzbuzují čtenáře mf, ln, respektu a jiného bulváru), ani přemalované vagonky, koberečky, pěkné holčičky, zásuvčičky pro noťásky, ale skutečný provoz, včasná přístavba vozidel, nízký počet MÚ, poruch... Takže uvidíme, zatím provozovatel černých strojů tak moc neprášil, jeví se mi poněkud lépe nežli reklamopíárkovsky rozžvaněný žluťas, který má vše v letáčcích vymakanější, nežli ČD a.s. Holt rozdílná taktika, uvidíme.
05.02.2012 (19:09)  
Nesouhlasím s názorem, že dálkový vlak nesmí být nízkopodlažní, nesmí být velkoprostor, nesmí být jednotka, jinak to je tramvaj (jak zde někteří tvrdí). Přesně v takových vozidlech je budoucnost, nikoliv ve vozech klasické stavby, alespoň z větší části. Interiér i exteriér se mi velmi líbí, ekonomicky to bude jistě výhodnější než "IC" RegioJet s lokomotivou a třemi vagony.

Už se jen těším na představení tarifu a služeb :-)
05.02.2012 (19:02)  
Martin Grill - Já si myslím, že je jen dobře, že ČD s RegioJetem nespolupracují. RegioJet neustále České dráhy pomlouvá a očerňuje a to mnohdy naprosto vymyšlenými či nepravdivými a nepřesnými údaji nejen z úst Radima Jančury. Stačí sledovat média či prohlášení představitelů RJ (hlavně Radima Jančury). Být Českými drahami rovněž se na RegioJet v tomto ohledu zvysoka vykašlu. Zato LeoExpress nejde cestou pomlouvání ostatních dopravců, agresivní rétoriky a spousty lží, což je mi mnohem sympatičtější (a to ani na stranu RJ ani na stranu ČD). Proto není divu, že ČD nemají problém s nimi spolupracovat jako s rovnocenným partnerem. Možná kdyby RegioJet zkusil podobnou taktiku, třeba by to nebylo na škodu.
Registered user Barbados  mail  
05.02.2012 (19:01)  
V economy třídě jsem si představoval sedadla , která jsou daná v business třídě. Je to o trošku lepší City Elefant i když - nejsou náhodou v Elefantu pneumaticky otevírané vnitřní dveře ? Nic ohromujícího , teď už záleží na servisu a ceně za kterou bude jezdit .
Registered user Freeman  mail  
05.02.2012 (18:58)  
Rozhodně jako běžný cestující na téhle frekventované trati přivítám konkurenci, zvláště když nabízí svezení ve funglnovém vozidu. U Premium a Business se mi rozložení interiéru líbí, ale zdá se mi poněkud tmavý (z fotek to ale nejde moc dobře posoudit), foto z ekonomické třídy mě ale dostalo :-D, opravdu to působí jak vnitřek metra a jestli se nepletu, dveře ústí přímo do prostoru pro cestující, což v zimních měsících nebude zrovna příjemné. V tom oceňuji starší českou koncepci, kdy je nástupní prostor oddělený od prostoru pro cestující.
05.02.2012 (18:56)  
Ten dreveny umakart se vraci zase do mody, ale byl bych k nemu taky opatrnejsi.

Jak vidim ty schudky, tak me napada jak asi budou po nich rozvazet obcerstveni. A zajimava by taky byla fotka baru, jestli neco takoveho v tramvaji maji. :)
05.02.2012 (18:36)  
Pane Novotný, je to krásné, nádhera. Ta hnědá je netradiční, ale je rozhodně lepší, než bílá či šedá. Lidé se v ní budou cítit jako doma. Jen ten Flirt to nebyla šťastná volba. Cestujícím to bude připadat jako tramvaj. Splašená tramvaj:-(. Ale to už nezměnit nelze. Ale interiér je super, držím palce!! Rozdrťte ČD!! Tom
05.02.2012 (18:32)  
Tak z prvních obrázků jsem taky v rozpacích, ale existuje někde nějaká fotka, kde není interiér přesvětlen bleskem. Ono rozumné osvětlení to může ještě hodně změnit.
  1 ... 11 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko