Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.
Zdroj: LEO Express, Stadler Rail
| 5.2.2012 (15:19)
Paštikový kluk je ovšem poněkud opatrnější... Nikde jsem podobně ostré vyjádření od něho nečetl. Na rozdíl od majitele (provozovatele) strojů s práchnivějícími bandážemi kolektorů TM. Konkurenci nedělají velkohubé řeči, (ty požná povzbuzují čtenáře mf, ln, respektu a jiného bulváru), ani přemalované vagonky, koberečky, pěkné holčičky, zásuvčičky pro noťásky, ale skutečný provoz, včasná přístavba vozidel, nízký počet MÚ, poruch... Takže uvidíme, zatím provozovatel černých strojů tak moc neprášil, jeví se mi poněkud lépe nežli reklamopíárkovsky rozžvaněný žluťas, který má vše v letáčcích vymakanější, nežli ČD a.s. Holt rozdílná taktika, uvidíme.
Už se jen těším na představení tarifu a služeb :-)
Jak vidim ty schudky, tak me napada jak asi budou po nich rozvazet obcerstveni. A zajimava by taky byla fotka baru, jestli neco takoveho v tramvaji maji. :)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.













