Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.
Zdroj: LEO Express, Stadler Rail
| 5.2.2012 (15:19)
Asi budu další, jak čtu z příspěvků, ale mě osobně se také nelíbí vnitřní obložení v případě použité barvy ani vzoru. Mě to připomíná staré zakouřené tapety, nebo nevzhledný umakart někde na ubytovně.. apd.
Mě osobně by se líbilo dřevo při jiném použitém vzoru i barvě.
A také ta hnědá v ecomomy třídě, mě připomíná, jako kdyby se někdo po ten to. Nebo jak hnědá na záchodě v zakouřené putice. Prostě se mě to nelíbí. Ale to je pouze můj dojem z fotek.
To již bylo slibováno po raildays v Ostravě:-)
K interiéru se vyjadřovat nebudu, neb jsem ho na vlastní oči neviděl. Každopádně dýhy a pastelové barvy jsou lepší než bílý plast, na němž je vidět každá šmouha. Sterilní zářivě bílý německý design vyžaduje německou údržbu, a proto pro naše podmínky není vhodný.
Nádhera toto..!!! RJ at se jde vycpat s reko vozama...:D
o nadhere budu mluvit teprve po te, az se v ty nadhere sveze muj zadek.
do ty doby je RJ o dost zlatejsi, nez celej LE. ;)
Teď zbývá, aby MD ČR dokopalo osobní dopravce na síti SŽDC k určité podobě vzájemného uznávání dokladů, aby na hlavním tahu mohla cestovat i babička o holi, která není kovaná v internetových objednávkách...
ono by bohate stacilo, kdyby MDCR bylo tak velice laskavo, a zridilo spravce zeleznicni dopravy, ktery by koordinoval nejen ceny jizdneho na zaklade VR, ale taky by byl realizatorem prodeje jizdnich dokladu na VSECHNY dopravce v siti. pak by ani ta neboha babicka nemusela pouzivat internet, a proste by si v pokladne koupila lupen s kymkloiv a kamkoliv.
za nepruznost a nelogicnost systemu fakt nemuze jancura, novotny ani zaluda.
Babička o holi si koupí lístek u průvodčího. Žlutý pán ukázal, že to jde i bez pisného, takže jsem přesvědčený, že paštikový pán půjde podobnou cestou. Už řadu let si takto babičky kupují lístky na autobus a nezdá se mi, že by tím nějak trpěly :-)
Proč probůh všecko potřebujete nařizovat shora a někoho násilím dokopávat?
A myslím si, že by mohl i uznávat některé doklady ČD, když dohodnout toto bylo snadné ...
Interiér v hnědé barvě mají např. vozy ÖBB. Cítím se v něm příjemněji, než ve sterilní bílé v podání ČD připomínající ordinace lékařů.
Co mě zajímá, je regulovatelnost osvětlení. Přeci jen pospávat za tlumeného světla je příjemnější než pod plně rozsvícenými zářivkami.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.













