..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel lbc 
05.02.2012 (16:50)  
Dobrý den.
Asi budu další, jak čtu z příspěvků, ale mě osobně se také nelíbí vnitřní obložení v případě použité barvy ani vzoru. Mě to připomíná staré zakouřené tapety, nebo nevzhledný umakart někde na ubytovně.. apd.
Mě osobně by se líbilo dřevo při jiném použitém vzoru i barvě.
A také ta hnědá v ecomomy třídě, mě připomíná, jako kdyby se někdo po ten to. Nebo jak hnědá na záchodě v zakouřené putice. Prostě se mě to nelíbí. Ale to je pouze můj dojem z fotek.
registrovaný uživatel Busman 
05.02.2012 (16:50)  
Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

To již bylo slibováno po raildays v Ostravě:-)

K interiéru se vyjadřovat nebudu, neb jsem ho na vlastní oči neviděl. Každopádně dýhy a pastelové barvy jsou lepší než bílý plast, na němž je vidět každá šmouha. Sterilní zářivě bílý německý design vyžaduje německou údržbu, a proto pro naše podmínky není vhodný.
registrovaný uživatel rpet  mail  
05.02.2012 (16:48)  
@hnattik:
Nádhera toto..!!! RJ at se jde vycpat s reko vozama...:D

o nadhere budu mluvit teprve po te, az se v ty nadhere sveze muj zadek.

do ty doby je RJ o dost zlatejsi, nez celej LE. ;)
registrovaný uživatel rpet  mail  
05.02.2012 (16:47)  
@ zirecek:
Teď zbývá, aby MD ČR dokopalo osobní dopravce na síti SŽDC k určité podobě vzájemného uznávání dokladů, aby na hlavním tahu mohla cestovat i babička o holi, která není kovaná v internetových objednávkách...

ono by bohate stacilo, kdyby MDCR bylo tak velice laskavo, a zridilo spravce zeleznicni dopravy, ktery by koordinoval nejen ceny jizdneho na zaklade VR, ale taky by byl realizatorem prodeje jizdnich dokladu na VSECHNY dopravce v siti. pak by ani ta neboha babicka nemusela pouzivat internet, a proste by si v pokladne koupila lupen s kymkloiv a kamkoliv.

za nepruznost a nelogicnost systemu fakt nemuze jancura, novotny ani zaluda.
05.02.2012 (16:42)  
zirecek
Babička o holi si koupí lístek u průvodčího. Žlutý pán ukázal, že to jde i bez pisného, takže jsem přesvědčený, že paštikový pán půjde podobnou cestou. Už řadu let si takto babičky kupují lístky na autobus a nezdá se mi, že by tím nějak trpěly :-)
Proč probůh všecko potřebujete nařizovat shora a někoho násilím dokopávat?
registrovaný uživatel rpet  mail  
05.02.2012 (16:42)  
nejak mi nesedi to lacine vypadajici oblozeni v business a premium tride - kdysi davno se cosi podobneho davalo do sukafonu, jen ve svetlejsi barve... ze by zrovna tenhle dil vybaveni byl tak strasne drahej, ze na tom musi LE setrit??
registrovaný uživatel Petr budvar  mail  
05.02.2012 (16:39)  
Jezdí to na elektriku, nebo naftu?
registrovaný uživatel bulgur 
05.02.2012 (16:38)  
Na první pohled: povedená rekonstrukce žabotlamu... KISSy Westbahnu vypadají uvnitř (i venku) nesrovnatelně sympatičtěji. Uvidíme jak to bude působit na živo za provozu nebo v lepších fotkách.
registrovaný uživatel SergeS 
05.02.2012 (16:35)  
Na idnesu píšou, že se s ČD dohodli na vzájemné údržbě vlaku - ??? napadjí mě hned otázky, o co přesně půjde? proč to nezmohl zařídit Jančura pro RJ?

A myslím si, že by mohl i uznávat některé doklady ČD, když dohodnout toto bylo snadné ...
05.02.2012 (16:33)  
pepas87 - Já osobně výrazné opěrky vítám. Přeci jen často cestuji způsobem, že dospávám náročný den, nebo ráno dospávám brzké vstávání. Většina současných vozů ČD, kterými jezdím, má opěrky hlavy minimální, někdy se dá říci žádné. Padající hlava tak způsobuje, že krční páteř dostává řádně zabrat.

Interiér v hnědé barvě mají např. vozy ÖBB. Cítím se v něm příjemněji, než ve sterilní bílé v podání ČD připomínající ordinace lékařů.

Co mě zajímá, je regulovatelnost osvětlení. Přeci jen pospávat za tlumeného světla je příjemnější než pod plně rozsvícenými zářivkami.
  1 ... 12 13 14 15 16      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko