..: RegioJet odkoupil 12 rychlíkových vozů ze Švýcarska :..

SBB Am, foto: bahnmedien.at Zürich/Brno — Nejen LEO Express nasadí do provozu kolejovou techniku švýcarské provenience. Soukromý dopravce RegioJet podnikatele Radima Jančury v dubnu tohoto roku podepsal se Švýcarskými spolkovými drahami (SBB) smlouvu na odkoupení 12 oddílových vozů první třídy řady Am v původním provedení. Vagony, které si donedávna pronajímaly německé DB pro soupravy vlaků EuroCity, v květnu RegioJet převeze do České republiky. V plánu má zásadní modernizaci a nasazení na své vlaky mezi Prahou, Ostravou a Žilinou v průběhu druhé poloviny tohoto roku.

Zdroj: SBB, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 1.5.2012 (19:24)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá) Švýcarsko


  1 ... 5 6 7 8 9 ... 17      Zpráv na stránku:   
04.05.2012 (10:15)  
On se vyrábí bus na 70 km/h, který je podstatně levnější než podobný bus na 110 km/h?

Ony se vyrábí nějaké vagony na 160km/h podstatně levnější než RJ? Konec diskuze, prostě pokud jsou ČD schopny říct, že nemůžou nakoupit vagony, protože musí nakoupit vagony je nesmysl non plus ultra.
04.05.2012 (9:18)  
J.Hovorka: nějak nechápu, jak někdo může nakoupit busy s maximálkou 110 pro regionální spoje provozované s max 70 km/h? A nikdo to tak nekritizuje...
On se vyrábí bus na 70 km/h, který je podstatně levnější než podobný bus na 110 km/h?
Registrierter Benutzer Bóřa 
04.05.2012 (8:56)  
bartik09: Víte, ono ani tak nejde o to, že Viaggia by v současnosti nevyužila svůj rychlostní potenciál na síti SŽDC. To je sice na první pohled neprůstřelný argument a fakt, na ten druhý pohled to už ale tak jednoznačné není. Za prvé v ČR se plánují i tratě na vyšší rychlosti, tím nemyslím zrovna VRT, které považuji v ČR za z politických důvodů nerealizovatelné, ale konvenční tratě s vyšší max. rychlostí, které se už připravují a nejspíše budou realizovány v poměrně reálném časovém horizontu. Nové vozy se přece nekupují jako auto na 5 let, že... Hlavní věcí je ale to, že ČD propásly jedinečnou možnost, jak výrazně (tuším, že se jednalo o celkem 119 vozů), rychle (horizont dvou let, pokud si dobře vzpomínám) a spolehlivě (Viaggia jsou už odzkoušené soupravy, narozdíl od škodováckého zázraku, který je zatím možná tak na HDD počítačů designérů v Plzni...) pozvednout vozový park ČD na lepší úroveň. Ano, je jasné, že v současnosti na vnitrostátní dálkové spoje stačí vozidla s Vmax. 160 km/h, ale copak by nebylo v pořádku za obdobnou cenu nakoupit vozidla s lepšími parametry, která by měla perspektivu držet krok i s plánovaným rozvojem infrastruktury (pokud k němu tedy vůbec dojde)? Toliko ode mě. Já z uvedených velmi lituji toho, že Viaggia nebudou.
Registrierter Benutzer ikkyu 
04.05.2012 (8:51)  
Ono jde možná i o to, že ČD za současné situace nic nemotivuje k tomu, aby získávaly zákazníky- když jich budou mít málo, tak si řeknou státu o dotaci na pokrytí prokazatelné ztráty a ještě jim ubude práce s kaštany (naplatí pro linku Pha- Ova). Takže na co utrácet za nějaké Railjety, že?
03.05.2012 (23:40)  
Při čtení diskuze nějak nechápu, jak někdo může nakoupit busy s maximálkou 110 pro regionální spoje provozované s max 70 km/h? Není to náhodou také zbytečné nevyužití potenciálu? A nikdo to tak nekritizuje...
03.05.2012 (22:59)  
To myslite vazne? Railjet na vtitrostatni dotovany rychliky, ktery mnohdy jezdej po tratich, kde max. rychlost neni ani 140?
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
03.05.2012 (22:11)  
Pro infected.bass:
Nebijte prosím "M", asi za to nemůže.
I já měl v 1998 maďarský kočáry mezi Brnem a Prahou docela rád, ale už tehdejší kočáry ÖBB na "Dvořákovi" byly pro mou prdelku luxusní posezení, o členění nemluvě.

Dnes, na EC trasách (co konzumuji) považuji: klima, mobil-příjem, a pokud možno i "wílan" za slušnost, ne-li obchodní nezbytnost, a nejen synek (14) i tu zásuvku 220 V považuje za nutnost. (1975 jsme si coby SPŠE průmyslováci těch 220 udělali do auta...). Nemyslím, že by to všechno muselo být na lokálkách, obecně Os, Sp a mnohdy i R.

I koženka může být dobré, nebo nedobré jakosti. Jakož i tvarování sedačky, opěrky na ruce, na nohy, sklopka, "pohlavní" opěrka. Dřevěné bombírované lavice v Bi/Be i M 131.1 mi nevadily, "mučící lavice" v M 152.0 jo - a to už byly podle mně lepčí sedačky k mání, jako v ŠM11, ŠL11 a ŠD11, z nichž byl motor a převodovka.

A dnes? Tak se tím svezte, na rameni Pha - Bln! A ochutnejte své pohodlí ve vozech ÖBB, včetně milého přístupu personálu a chutné nabídky jejich jídeláku! (Doporučuji ofšem znalost Germánštiny, i Anglína fajn funguje :-) )

PS: Poslední NDR "model" S-Bahn Berlin je "more user friendly", než to nové - to je prostě SAUNA. :-)
03.05.2012 (20:42)  
M: Ty jsi vážně idiot, já jsem řekl, že každému podle svého gusta, já nepotřebuju zásuvky a ani koženku na sedačce, mám raději látku a interier maďarské dvojky se mi líbí víc. Nikomu neberu ani to, že se líbí více vozy ÖBB, proti gustu... ale přesně pro tohle nelze paušalizovat to, že jsou to "nejlepší vozy".
Registrierter Benutzer M 
03.05.2012 (18:35)  
Heh, madarske vagony 2.tridy jsou vlastne super, co? Az na to, ze se v nich sedi po 4 (coz je tak nejak asi klicova vec, protoze jinak je Fabia taky vlasne "stejna" jako Superb - akorat mozna "kapanek" min mista)... Plus pak treba nejaky detaily jako zasuvky (ktere nejsou ani v madarske 1.tride, nepletu-li se), ale to uz jsou fakt jen detaily. Jinak jsou ty vagony vlastne stejny.
Ba co vic, Jancura nema na strope tepichy...!
03.05.2012 (18:09)  
SYN: Proboha... Ano, nemůžeš strhnout sběrač na soupravě, kde žádný není, ale můžeš ho strhnout na mašině, a vysklít okna trolejí, ramen ze stožáru trolejového vedení. Stalo se, ne jednou.

Takže budeš mít v posledním voze vysklená čtyři okna a musíš odstavit jednotku do zálohy na opravu. Při tvém "moudrém řešní (mít od každé jen jednu)" jsi v tu chvíli, ale nahranej, neboť druhou máš už týden na soustruhu. Jak to budeš řešit teďka?

A ve smlouvě jsi se nezavázal, že nasadíš RJ, ale zavázal jsi se, že tam budeš vystavovat jen nově nakoupené vozy, chápeš to?

A pak budeš muset hradit vozy a ty ti pochopitelně někde budou chybět. Takže pořád ti to s tou zálohou přijde jako "nesmysl"?
  1 ... 5 6 7 8 9 ... 17      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko