Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
| 16.1.2013 (17:32)
sergej a vesos: ad RS1 - na obranu nemeckeho Stadleru bych si dovolil poznamenat, ze provozovatel mel na vyber z dvou verzi tvrdosti calouneni = tvrdsi a mekci. Kupodivu k prekvapeni vsech si vybral tvrdsi variantu.
Zde bych si take dovolil poznamenat, ze ta tvrdost ma take svoje plusy. A pro kratke trate bych rekl, ze ty plusy prevazuji nad komfortem pro pulhodinove sezeni.
http://ekonomika.idnes.cz/leo-expressu-ubylo-po-srovnani-cen-cestujicich-frl-/eko-doprava.aspx?c=A130113_160338_domaci_brd
(Po napsání asi dvaceti řádek jsem se samozcenzuroval) Víš, včera jsem svedl úspěšný duel s v pravdě Pruskou byrokratkou a následně editoval pro synka čtenářský deník - jako naschvál Švejka - jakousi bibli mou, otcovu i dědovu. A vzpoměl jsem, že bych snad ještě dokázal stvořit několikastránkový Rozporový zápis, co je a co nejní OT. :-)
Kluci, jen tak dál.
Stoupa, JiříK se neobratně snaží říct, že na obecné diskuse tu máme obecné diskusní forum a pod články očekáváme reakce k tématu článku.
http://www.zelpage.cz/forum/
Ten šefkonstruktér před čtyřiceti lety vymyslel "kolejový autobus" s prvky z osvědčeného ŠM 11. Na krátké lokálky. že to zaplevelilo v plánovitě neplánovatelném hospodářství celou republiku, je o jiném. Nešť. Mýliti se, je lidské, avšak setrvávat v omylu formou reinkarnace ... A za to konstruktér M 152.0 nemůže. (Pár zbytků "Ferkltaxe" z bývalé NDR se zdařilo prodat na ostrov svobody, na Kubu, že).
Pro JiříK:
Zase jsme se odchýlili, my nezbedové? Článek Josefa Petráka je fajn. Zaujal, ale zřejmě diskutující trápí-pudí-prudí víc i cosi jiného, než, jen nový dopravce na jedné trati. Ba co dím, je to v přímé souvislosti s jinou dnešní aktualitou přímo související s uvedeným zdrojem iDnes - takže je to OT, nebo to nejní OT?
Ano, máma jela nedávno Regionohou z Lovosic do Teplic (tam jezdí myslím "nejnovější" série) a říkala, že na každém styku se od někudkud ozýval takový rachot, jako kdyby tam prý někde byl hrnec plný příborů a pořádně se to otřáslo :-)
Po určité době už to nevydržela a přestěhovala se.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










