Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
| 16.1.2013 (17:32)
s funkcí "Sněžení během přepravy"
upřímě řečeno, jsem se s tím už několik let nesetkal, i když je pravda, že nevymetám ty největší "zapadákovy".
dostalo mě, asi před dvěma lety, když jsem jel EC Hamburg-Vídeň z Prahy do Brna, tak si v pardubkách přistoupil jakejsi pár a kluk povídal té holce, k tomu oknu si nesedej, uvidíš, že až pojedem půjde od něj pruh sněhu a vody.... :-D
A na to že je to tramvaj to jelo dobře.
Akorát v Bohumíně zadní dveře už byly za koncem peronu, protože ta kusá kolej má krátký nástupiště - ale to asi není problém vozidla ani dopravce; naopak se tady ukázalo, jak je dobře, když je celá jednotka pohodlně průchozí.
A to nejní tak blbej nápad. Lokálky vnutit krajům s povinností o majetek pečovat a zákazem paralelních dotací pro busy a v rukách Správy cesty dát R jako kšeft. Pak zbydou mezinároní vztahy, závazky atp.
A uvítal bych, kdyby dráhy přestaly být primárně zdrojem peněz různých politických mafií a vypsalo by se výběrko aspoň na všechny rychlíkové trasy...
CD jedou naposledy v 8 (v sobotu uz v 7), RJ v 7 a LE v 6. A pak uz nic. Presneji receno jeste jeden vagon v 10. Ale s jeho vyjimkou jede dalsi normalni spojeni ve 4 rano.
Nevim, mozna bych zkusil nasadit neco v 9 nebo 10.
Omlouvám se za nechápavost ale jaksi jsem nedorostl Vaší logické zkratky. Uvádíte, že "Hlavní problém je ve stavu tratě, zejména v obloucích (lomené oblouky) a takřka nulové zimní údržba". Pak je podrobná prohlídka správnou činností a přístup veskrze pozitivní. Nechápu, proč by toto mohlo generovat nevhodnost Stadlera "an sich." Snad mohlo být od ČD přesnější zadání? Nevím. Usuzuji, že domácí konstrukční kancelář Stadlera má jisté zkušenosti se sněhem a horskými oblastmi. :-)
Tato spočívá v čem?
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.










