..: LEO Express zavede většinu chybějících spojů :..

Jednotka LE 480.002 v Pardubicích, foto: Matouš Danielka Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.

Zdroj: LEO Express, iDNES.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 16.1.2013 (17:32)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 7 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Honza  mail  
18.01.2013 (17:18)  
Tak kde je ta Švýcarská kvalita? Dneska jsem si chtěl prohlédnout LE 1363 jak pojede z Ústí do Lovosic a kde nic tu nic. Nečekal jsem teda nějak extra dlouho (komu by se v té zimě taky chtělo), takže jestli měl zpoždění 10 a více, tak jsem ho nezastihl.
Registrierter Benutzer M 
18.01.2013 (16:00)  
JP - mno... asi (nebo promiň, určitě:-)) máš pravdu, ale já řešil směr z Prahy:)
18.01.2013 (15:55)  
Podle mě LEO zkrachuje...
18.01.2013 (15:39)  
M: Jmenuje se to Ex 140 Beskyd a kdyby dráha netrucovala, mohla s tou soupravou, co (1)-(6) skončí v Ostravě, pokračovat až do Prahy po trase, kterou využije v (7). :) Lidi s ním jezdili, protože příjezd těsně před půlnocí do Prahy je stále víc než použitelný.
Registrierter Benutzer M 
18.01.2013 (11:10)  
To s poctem lidi mne samozrejme napadlo taky. Ale kdo by cekal, ze se zaplni RJ (a CD o ten pocet lidi neklesne). V Sirave nejaci lidi jsou. Z tech dvou vlaku by byl jeden normalni a jeden nocni. Myslim, ze dva nocni vlaky na Slovensko misto tri by to nejak pobraly.

Odjezd treba v 10 vecer znamena prijezd do Olomouce v pul jedne, do Ostravy v pul druhe. Na takovem prijezdu nevidim zadny duvod pro nocleh. Nerikam, ze nejaky vlak ma odjizdet v jednu rano z Prahy:-)
Registrierter Benutzer Zacker 
18.01.2013 (1:49)  
Myslím že by s tím moc lidí nejezdilo. Osobně mi spoje v sedm docela vyhovují, ale když jede člověk celou trasu, už Ostravan o hodinu později není žádná sláva. V cíli na nádraží o půlnoci a dostat se z něj v tuto dobu do některých míst bude drahé a nepraktické.

Než jet takhle pozdě radši přehodnotím plány nebo si zajistím nocleh. A když to jinak zrovna nejde, dá se přežít i Excel
Registrierter Benutzer M 
18.01.2013 (0:19)  
Ale ano, ja ale psal o normalnim spojeni a v tech dvou vlacich je toliko jeden jakztakz vagon pro normalni cestovani.
Pokud by to normalni cestovani bylo, tak se divim, ze takhle vybaveny vagony neporidil RJ nebo LE nebo je v ramci tridniho boje nepouzivaji CD.
17.01.2013 (23:40)  
pro M ani se snad nebudu dívat do idosu a řeknu že po půlnoci jede určitě Excelsior a před ním se určitě nějaký noční s vozy na sezení kolem desáté najde.
22:29 R443 Šírava
00:06 R441 Excelsior
Registrierter Benutzer bobík 
17.01.2013 (23:27)  
bartik 09:no jo-to je ale prorážení závěje regionovou...
17.01.2013 (22:45)  
"Sněžení během přepravy" - fotka ze zimy 2010 :-)
http://img837.imageshack.us/img837/8527/snihn.jpg
  1 ... 7 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko