..: LE na Slovensku váhá, RegioJet zvolil lokomotivy Traxx :..

Odjezd vlaku RJ z pražského Smíchova, foto: Aleš Petrovský Praha/Brno — Soukromí dopravci RegioJet a LEO Express v minulých měsících oznámili zájem o provoz na Slovensku. LEO Express si však stále není jistý, zdali vstoupí na trh ve spolupráci se ZSSK, nebo jako přímý konkurent, což podtrhují i slova Petry Valentové, tiskové mluvčí LE: „Stále platí dvě varianty vstupu na trh, a to buďto v kooperaci se ZSSK nebo na vlastní komerční riziko.“ A to i přes fakt, že ZSSK v této souvislosti začátkem června zaujala poměrně jasné negativní stanovisko. Oproti tomu RegioJet se v současné době vymezuje vůči ZSSK jako jasný konkurent s již avizovanou agresivní cenovou strategií (Bratislava — Košice od 10 €). Po řadě spekulací z různých zdrojů dostává jasnější obrysy i hnací vozidlo pro vedení vlaků RegioJetu na Slovensku. Petra Nováková, tisková mluvčí Student Agency a RegioJetu, oficiálně potvrdila, že: „…pro žluté vlaky RegioJet na Slovensku plánujeme používat elektrické lokomotivy Bombardier Traxx.“ Níže v článku naleznete výtah jízdního řádu vlaků RJ z návrhu grafikonu vedení vlaků ŽSR pro rok 2015.

Předběžný jízdní řád spojů RJ na Slovensku

Stanice/Číslo vlaku REX 401 EC 1003 REX 403 REX 791 REX 405 EC 1011
Bratislava hl.st. 5.50   11.50 15.37 17.50  
Trnava 6.17   12.17 16.04 18.17  
Trenčín 6.57   12.57 16.45 18.57  
Považská Bystrica 7.27 z Prahy 13.27 17.15 19.27 z Prahy
Žilina 7.57 12.59 13.57 17.47 19.57 20.55?
Vrútky | 13.16 | | | |
Martin ) ) ) 18.09 ) 21.17
Ružomberok 8.37 13.43 14.37   20.37  
Liptovský Mikuláš 8.55 14.01 14.55   20.55  
Štrba 9.23 14.29 15.23   21.23  
Poprad-Tatry 9.37 14.44 15.37   21.37  
Kysak 10.31 15.40 16.31   22.37  
Košice 10.43 15.52 16.43   22.43  
Stanice/Číslo vlaku REX 790 EC 1006 REX 400 EC 1010 REX 402 REX 404
Košice     5.17 8.08 11.17 17.17
Kysak     5.30 8.21 11.30 17.30
Poprad-Tatry     6.23 9.16 12.23 18.23
Štrba     6.37 9.30 12.37 18.37
Liptovský Mikuláš     7.04 9.58 13.04 19.04
Ružomberok     7.22 10.17 13.22 19.22
Martin 5.56 6.36 ) ) ) )
Vrútky 6.05 | | 10.44 | |
Žilina 6.25 7.04 8.05 11.04 14.05 20.05
Bytča 6.44 do Prahy | do Prahy | |
Považská Bystrica 6.58   8.34   14.34 20.34
Púchov 7.11   |   | |
Ilava 7.22   |   | |
Trenčianska Teplá 7.32   |   | |
Trenčín 7.41   9.04   15.04 21.04
Nové Mesto Nad Váhom 8.01   |   | |
Piešťany 8.14   |   | |
Leopoldov 8.27   |   | |
Trnava 8.41   9.45   15.45 21.45
Bratislava-Vinohrady 9.05   |   | |
Bratislava hl.st. 9.11   10.10   16.10 22.10

Vysvětlivky: ) = vlak jede mimo stanici Martin, | = vlak příslušnou stanicí projíždí.

Zdroj: Prvý návrh GVD 2015 ŽSR


Aleš Petrovský | 2.7.2014 (20:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Vozidla

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 ... 7 8 9 10 11 ... 21      Zpráv na stránku:   
04.07.2014 (15:08)  
ale on to zase třeba až tak velký nesmysl není!!!
koukněte na příklad: Všichni mají jízdenky za 191, RJ má odpisy 54, protože nakupuje ojete herky, LE má odpisy 200 protože má drahé vlaky, no a ČD má odpisy nula.. a rázem je v zisku
04.07.2014 (14:46)  
to danovy poradce: :) :) :)

Stali sme sa svedkami ekonomického zázraku. ČD to dokázali...

Sorry hoši, vo svetle (doslova žiare) nových informácií končím s podporovaním súkromníkov, pridávam sa na stranu "modrých najbrtovcov". :)

OMG
04.07.2014 (14:38)  
konečně pravdivá zpráva!

Během loňského roku prodělaly společnosti Leo Express a RegioJet v součtu 251 milionů korun. Pouze státní České dráhy ... jsou na trase ziskové.
Oba dopravci loni utržili z každé jízdenky v průměru kolem 190 korun, přesto jim to do kladných čísel nestačilo: RegioJet loni prodělal na každé jízdence 56 korun, Leo Express 200 korun. České dráhy ... se ztrátou nejezdí.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vysledky-regiojetu-a-student-agency-d7s-/eko-doprava.aspx?c=A140704_070629_eko-doprava_wlk
04.07.2014 (14:36)  
Dan. poradce: abych roznášela noviny a občerstvení, uklízela odpad a nádobí, abych byla k dispozici na zastávkách. Tři roboty za jeden plat
To si jako slečna myslela, že tam bude jedna holka, co roznese noviny a pak si vytrčí kopyta na stůl, druhá holka, která jí pak v uličce vystřídá a roznese kafe a má zase do další stanice klídek, třetí, která se pak zvedne a půjde posbírat talířky a čtvrtá bude specialistkou na sběr odpadu?
Hm, to měla o vytíženosti v zaměstnání podivné představy.

L. Hradecký: Pokud nějaká banka uvěří Radimovým pohádkám a věčným plakům
Banka není zvědavá na takovéhle exhibice. Tu zajímá schopnost klienta splácet závazky, a zde je Jančura evidentně hodnocen kladně.

další ekonomický debaklový sen
Skupina SA je v těžkým plusu, takže si může bez problému dovolit zadotovat železniční divizi.

Highjetový pohádkář
Jsem zvědavý, jak dlouho to ještě Jančurobijci budou oprašovat projekt odtroubený už před X lety...
Kolikže původně ČD slibovaly Pendolín? Kam všude měla jezdit? Kolik slibovaly dovézt vozů Bimz z Německa? Kolik mělo být Railjetů?

Lo Wang ty nejrychlejší vlaky.
Což ovšem nemusí mít nic společného s max. rychlostí lokomotivy, že?
dopisovateľ alebo člen ŽP Zlámalík  mail  
04.07.2014 (14:33)  
topič: to je marný, modrá lobby se nevzdá. Já to tady ani na krepu nečtu. Fůra zblitků.
dopisovateľ alebo člen ŽP topič  mail  
04.07.2014 (14:09)  
Lo Wang: A jak by to znělo v rétorice Radima?
A zaznělo to od něj?

Já tam prostě vidím rozdíl, pro který Radima opravdu nemusím.
A jak seš na tom s nesplněnými sliby od ČD či LE?

Mě to přijde docela na palici, číst tady podobné příspěvky jak na k-reportu, kde se už tři roky téměř denně mele dokola to samý, tedy co kdy RJ řekl a nesplnil. Je tím cestující na trase Pha - Ov nějak škodnej?
04.07.2014 (14:06)  
Trochu se zpožděním, ale musím, protože to zjevně nechápe spousta lidí:
Tarten:
JP: A někde snad kolovalo i datum ukončení splátek. Má to být letos, nebo příští rok.

Také jsem slyšel cosi o letošním jaru. Takže teď už náklady na pořízení pendolino finančně snad nezatěžují. Možná nás ČD překvapí tím, že za letošní druhé pololetí bude pendolinu v zisku sakum prásk?

Splátka nemá s náklady v podobě odpisů vůbec nic společného. Splátka znamená, že ČD měly na účtu nějaké peníze a už je nemají. Tečka. A nic to neříká o tom, kde ty peníze vzaly. Nákladem je odpis pořizovací ceny. Jak dlouho a jakým způsobem ČD pendolína odepisují, netuším, ale učitě to nebude záviset na splátkách, spíš na době životnosti v letech nebo ujetých kilometrech. Mít náklad neznamená platit a mít zisk neznamená mít peníze.
04.07.2014 (13:58)  
RadoB je evidentne nejaký vymastený modrogum. Svedčí o tom jeho skalopevné presvedčenie, získané na odborárskom vymývaní mozgov, že Británii privatizácia železničnej dopravy uškodila, neosvedčila sa a všetko sa bude vracať späť :-).
04.07.2014 (13:57)  
kde se prosím může na Slovensku 160 km/h? průměr Blava - KE vychází asi na 90 km/h
04.07.2014 (13:56)  
to Astartoth: "nejrychlejsi jsou 381, 160km/h max je totiz strop a vykon - tudiz i akceleraci maji lepsi ty."

To je síce pravda, ale k tomu treba dodať, že 381 v úžasnom počte 2ks na trati BA-ZA-KE ani nejazdia, takže TRAXX-y treba porovnávať s technicky dokonalými rušňami rady 361 zo ŽOS Vrútky, príp. 40-ročnými rušňami rady 350...

Kým má ZSSK 361, RJ môže kľudne nasadiť trebárs aj Kriegslokomotive DRG 52. Spoľahlivosťou je tá parná na tom lepšie.
  1 ... 7 8 9 10 11 ... 21      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko