..: LE na Slovensku váhá, RegioJet zvolil lokomotivy Traxx :..

Odjezd vlaku RJ z pražského Smíchova, foto: Aleš Petrovský Praha/Brno — Soukromí dopravci RegioJet a LEO Express v minulých měsících oznámili zájem o provoz na Slovensku. LEO Express si však stále není jistý, zdali vstoupí na trh ve spolupráci se ZSSK, nebo jako přímý konkurent, což podtrhují i slova Petry Valentové, tiskové mluvčí LE: „Stále platí dvě varianty vstupu na trh, a to buďto v kooperaci se ZSSK nebo na vlastní komerční riziko.“ A to i přes fakt, že ZSSK v této souvislosti začátkem června zaujala poměrně jasné negativní stanovisko. Oproti tomu RegioJet se v současné době vymezuje vůči ZSSK jako jasný konkurent s již avizovanou agresivní cenovou strategií (Bratislava — Košice od 10 €). Po řadě spekulací z různých zdrojů dostává jasnější obrysy i hnací vozidlo pro vedení vlaků RegioJetu na Slovensku. Petra Nováková, tisková mluvčí Student Agency a RegioJetu, oficiálně potvrdila, že: „…pro žluté vlaky RegioJet na Slovensku plánujeme používat elektrické lokomotivy Bombardier Traxx.“ Níže v článku naleznete výtah jízdního řádu vlaků RJ z návrhu grafikonu vedení vlaků ŽSR pro rok 2015.

Předběžný jízdní řád spojů RJ na Slovensku

Stanice/Číslo vlaku REX 401 EC 1003 REX 403 REX 791 REX 405 EC 1011
Bratislava hl.st. 5.50   11.50 15.37 17.50  
Trnava 6.17   12.17 16.04 18.17  
Trenčín 6.57   12.57 16.45 18.57  
Považská Bystrica 7.27 z Prahy 13.27 17.15 19.27 z Prahy
Žilina 7.57 12.59 13.57 17.47 19.57 20.55?
Vrútky | 13.16 | | | |
Martin ) ) ) 18.09 ) 21.17
Ružomberok 8.37 13.43 14.37   20.37  
Liptovský Mikuláš 8.55 14.01 14.55   20.55  
Štrba 9.23 14.29 15.23   21.23  
Poprad-Tatry 9.37 14.44 15.37   21.37  
Kysak 10.31 15.40 16.31   22.37  
Košice 10.43 15.52 16.43   22.43  
Stanice/Číslo vlaku REX 790 EC 1006 REX 400 EC 1010 REX 402 REX 404
Košice     5.17 8.08 11.17 17.17
Kysak     5.30 8.21 11.30 17.30
Poprad-Tatry     6.23 9.16 12.23 18.23
Štrba     6.37 9.30 12.37 18.37
Liptovský Mikuláš     7.04 9.58 13.04 19.04
Ružomberok     7.22 10.17 13.22 19.22
Martin 5.56 6.36 ) ) ) )
Vrútky 6.05 | | 10.44 | |
Žilina 6.25 7.04 8.05 11.04 14.05 20.05
Bytča 6.44 do Prahy | do Prahy | |
Považská Bystrica 6.58   8.34   14.34 20.34
Púchov 7.11   |   | |
Ilava 7.22   |   | |
Trenčianska Teplá 7.32   |   | |
Trenčín 7.41   9.04   15.04 21.04
Nové Mesto Nad Váhom 8.01   |   | |
Piešťany 8.14   |   | |
Leopoldov 8.27   |   | |
Trnava 8.41   9.45   15.45 21.45
Bratislava-Vinohrady 9.05   |   | |
Bratislava hl.st. 9.11   10.10   16.10 22.10

Vysvětlivky: ) = vlak jede mimo stanici Martin, | = vlak příslušnou stanicí projíždí.

Zdroj: Prvý návrh GVD 2015 ŽSR


Aleš Petrovský | 2.7.2014 (20:00)
Related newsopen/close

More on Dopravci Vozidla

More from Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 ... 8 9 10 11 12 ... 21      Zpráv na stránku:   
04.07.2014 (13:42)  
Astartoth: Jasně, máte pravdu. Ale Jančura před pár dny ve vysílání Českého rozhlasu (nebo nějaké takové stanice) tvrdil, že na Slovensku nasadí ty nejrychlejší vlaky. Tak jsem zvědavý :))
04.07.2014 (13:38)  
Lo Wang: nejrychlejsi jsou 381, 160km/h max je totiz strop a vykon - tudiz i akceleraci maji lepsi ty.
04.07.2014 (13:37)  
lucky_24: Jistě, máte pravdu. Ale jde také o to, jakým způsobem je to prezentováno. Ať se jedná například o Bimzy, které byly v plánu zakoupit či ÖBB Bmz by měly přejít na na trasu Praha - Plzeň - Cheb. A jak by to znělo v rétorice Radima? Na trasu Praha - Plzeň nasadíme ty nejmodernější soupravy v celé Evropě. Vozy s 6 třídami a kinem pro celou rodinu. Nasazení plánujeme za 2 měsíce a první kusy jsou již na cestě. Já tam prostě vidím rozdíl, pro který Radima opravdu nemusím.
04.07.2014 (13:29)  
Lukáš Hradecký: tak ty sliby, to je tak nějak kolorit českých železnic, co Radim nasliboval, a co taky ČD naslibovali, co ministerstvo co se železnice už naslibovalo, tak proč to mít za zlé jen jednomu?
04.07.2014 (13:27)  
prastravak: No uvidíme. Zatím jsou slíbeny ty jednoznačně nejrychlejší lokomotivy na celém Slovensku, tak už se na ně těším :)
04.07.2014 (12:58)  
to Lukáš Hradecký
doufám, že se Vaší sestře podařilo rychle najít bezva zam-tele, a že tam vydrží do důchodu, bo takových není moc.. asi je nejlepší stát se sám zam-telem :)
Navíc místo kolegiality tam panuje udavačství ...
to panuje všude, sused spravoval boty a suseda odnaproti si dělala čárky, kolik přišlo k němu lidí,a chodila to hlásit na finanzamt...

ale teď vážně k lokomotivám:
ojeté utahané lokomotivní šunky o kterých bude zase povídat jak jsou málo jeté a skutečnost bude zase stejná, lepší nebo horší jako byla 42% dřívější poruchovost řady 163.
- tak horší nebo lepší?
a myslíte si, že se úroveň cestování mezi OV a P zhoršila nebo zlepšila? Poškodil tím někoho, že nemá 6 tříd, ale jenom 5, jak se tu někde psalo? Ostatně ČD taky se kdysi chlubily, že pendolíno bude lítat z Vídně až do Hamburku, a zatím se svezlo pár sezón do Vídně a do Bratislavy, a to ještě jenom jednou denně. A já se na to hodně těšil, jak bude svištět 230tkou po německých kolejích
04.07.2014 (11:37)  
Josef Petrák

moje sestra tam pracovala (Orb.ix) dřela 10 hodin a měla základní mzdu. Pořád jen samé srážky a slíbené bonusy nikde.

Neřekl bych, že je to nějaké urban legends, je to ralita se kterou Inspekce práce nic moc nenadělá, šikana a práce přes čas, kterou si odepíšete za legální hodiny se prokazuje těžko, mají to hodně dobře vymyšlené.

Navíc místo kolegiality tam panuje udavačství ... lidem jako Vy bych možná vzkázal, zkuste to v té podle Vás beránčí firmě, uvidíte jak potom budete psát Urban legends.

Add lokomotivy.

Pokud nějaká banka uvěří Radimovým pohádkám a věčným plakům na ČD nebo zuřivým žalobám na stát, MD nebo samotnýho čerta, tak to bude Bankovní zázrak a ten další ekonomický debaklový sen stejně spadne do reality toho, že zase to budou ojeté utahané lokomotivní šunky o kterých bude zase povídat jak jsou málo jeté a skutečnost bude zase stejná, lepší nebo horší jako byla 42% dřívější poruchovost řady 163. Radim je prostě takový malý Highjetový pohádkář.
04.07.2014 (10:38)  
danovy poradce: To jsou takové "urban legends". :) Kdyby to byla tak běžná praxe, dávno SA rozcupují úřady. Zatím jsem viděl jen 2 příspěvky na fórech od konkrétních lidí, kterým se něco nelíbilo a odešli. Jeden za SA, jeden za RJ.

Ta kontrola MD je vtipná. Udělali revizi používání kartiček na palubě, přitom problém by měl být až ve výkaznictví vůči ministerstvu. A stejně tak je vtipná motivace pro tu kontrolu: "platíme 200 mil. ročně, to určitě musí být podvod".
04.07.2014 (10:30)  
to Josef Petrák
a jak to kontrola dopadla, to už nikdo neví...
před několika měsíci jsem jel z Prahy do Olomouce a seděl se mnou řidič autobusu z Prahy někam do sev.Čech, který bydlí někde u Olomouce. Cestou jsme si povídali, a ten si práci hodně pochvaloval, a už vůbec nesouhlasil s tím, že by ho někdo nutil porušovat předpisy. Přijel zrovna z linky, a aby stihl vlak, tak ho šef zavezl na nádraží. Naopak nemohl přijít na jméno některým stewardkám
U firmy, která nechce skončit, by určitě každý průšvih byl likvidační.
To jako kdyby v cukrárně byla salmonela, asi by ji nízké ceny na nic nebyly.

toto je zase jiná kontrola
http://ekonomika.idnes.cz/ministerstvo-dopravy-kontrolovalo-slevy-dopravcu-fhk-/eko-doprava.aspx?c=A140626_153202_eko-doprava_suj
04.07.2014 (10:10)  
už to začíná být zábavné

to Bachmann
mimo téma
jak to je se zaměstnáváním u RJ Vám mohu popsat docela přesně! Nedávno jsem totiž odposlechl jednu mladou uchazečku a ta říkala: "Chtěli po mě, abych roznášela noviny a občerstvení, uklízela odpad a nádobí, abych byla k dispozici na zastávkách. Tři roboty za jeden plat, na to bych se mohla vys..." Tož tak.
  1 ... 8 9 10 11 12 ... 21      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko