..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "vojtik":

  1 2 3 4 5 ... 21      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
BR 80.001FZ1 je legendární a nezničitelná. Osobně na ni nedám dopustit. Těch zkratů, co jsem jako mladý a nezkušený provedl... peru do kolejí plný knedlík a divím se, že ta mašinka (v TT) nejede a nejede... tu mě jednou smrad pálícího se plastu (to když se přebytečná elektrická energie vybíjela na špatném spoji kolejí), tu mohutné jiskření zpod podvozku rychlíkového vozu typu Y (to když jsem nějakým záhadným způsobem zavázal celokovovou nápravu bez izolace) upozornilo, že tu něco nehraje... :-)26.01.12 - 15:24
754.041-2A stejně je to úžasný, jak to Brno vypadá blízko. No, když jsem to jel loni na kole (v nohách už skoro 70 km, se silami skoro v koncích), tak mi ta cesta přišla nekonečná... naštěstí byla z kopce.

Díky za krásnou fotku z léta... vyvolává vzpomínky :-)
06.01.12 - 16:22
163.260-3"To mokré bílé svinstvo padá mi za límec..." :-)26.12.11 - 10:37
753.352-4 + 753.187-4Nežereš maso - nepoznáš vtip.

Koukám, že tady jede série "nasrávacích fotek", kdy slunko zalezlo těsně před, nebo na vlaku... taky znám, to pak padaly z mé strany velmi neslušné výrazy :-)
14.12.11 - 20:21
854.030-4Zkusme se zamyslet, co by na té fotce zbylo, kdyby ji autor komponoval bez toho kilometrovníku? Rozklikávám fotografii, rukou si zakrývám spodní část (simulace ořezu) a z fotky zbývá jen natelený motorák, který má v pozadí nějaké obyčejné zelené cosi a navíc je nepřirozeně natlačený vlevo. Dosti tuctové foto, které bych si osobně nenechal ani v PC, natož abych to dával někam do světa.

Ruku z monitoru oddělávám a zjišťuji, že kilometrovník pěkně doplňuje kompozici vpravo dole, takže se eliminují nedostatky, řečené výše. Navíc nám říká, že je foto pořízeno v kilometru 4,8 (vidím na obrázku) trati Brno - Jihlava (vidím v popisku obrázku), tudíž vytváří identifikaci místa. Jinak by to byl obyčejný Najbrt motor, hodně z čela a vzadu nějaký ten plevel.

A kilometrovník není neostrý, je jen mimo hloubku ostrosti... rozlišovat, prosím :-)
16.11.11 - 20:53
U 46.101Nádherně rozpadlá kresba, teda...13.11.11 - 12:34
475.101Doktor, kasku: děkuji za odpověď. Já si říkal, že mi tam něco nesedí... a zkusit to dedukovat přes drátizaci, to mne nenapadlo. Inu, holt jsem zvyklý na to, že obě trati vídám od počátku, co si pamatuju elektrizované a k fotce jsem si dráty nějakým záhadným způsobem přimyslel.

To tedy znamená, že původní umístění vjezdového návěstidla bylo až před výměnami, a nikoliv před tunelem, jako dnes. Nepředělávalo se to kvůli dodržení viditelnosti návěstidla při koridorizaci?
06.11.11 - 17:40
475.101Ač jsem z Brna, tak bych se rád ujistil... vlak právě vyjel z obvodu stanice Maloměřice a blíží se k prvnímu tunelu, směr Královo Pole? Nějak si nejsem jist, já v těchto místech fotím jen dole u řeky, a to ještě drážní vozidla, kterým se říká po zdejším šaliny... :-)06.11.11 - 15:17
362.124-0Kosny: Větší rychlost? Teď už možná, ale přes léto tam byla teplotní pomalá 50 km/h na několika kilometrech trati... jinak se tam jezdí 90 (80, z Křenovic to nemám pořádně projeté, tudíž nevím), ze Sokolnic do Chrlic 100.

Problém je jinde, a nazývá se jednokolejka a zpoždění. Stačí, aby osobák z Brna nabral pár minut a milý rychlík už v Sokolnicích brzdí ve stanici a čeká. Pak stačí, aby osobák do Brna měl pár minut a rychlík brzdí pro změnu v Chrlicích a čeká na odhlášku. A pustit ten rychlík před osobák, popř. zdržet ten proti v Chrlicích? To by dispečeři na Kordisu děkovali horem dolem, že se jim rozpadají návaznosti na busy.

Snad nebude vadit opětovně menší off-topic z mé strany, ale tenhle úsek Přerovky je taková moje srdcovka :-) A obdivuju trpělivost autora riskovat focení v tomto úseku... stačilo by více jak 8 minut zpoždění tohoto vlaku a už by se mohl jen koukat, jak rychlík míří do Blažovic (při zpoždění nad těch 8 minut se jezdí tama, dvoukolejka a nebortí se pak osobní doprava z Křenovic).
13.10.11 - 0:23
CarolineAno, ale jak něco chcípne na 1. koleji (zastávky např. linky 1, směr Bystrc) a my chceme jet od Malinovského náměstí směr Nové sady, tak musíme u Grandu dolů, pod viadukt, zajet k busovému nádraží na Zvonařku, otočka a přes 3. kolej nádraží na Sady. Samozřejmě, další variantou je jízda odklonem přímo přes centrum, ale co když tam zrovna bude neprůjezdno? S blížícími se trhy to bude vcelku často.08.10.11 - 22:39