..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ážetďák":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 43      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749Nebudeme se hádat, já ho tu viděl už několikrát, i když ne letos.24.02.10 - 12:11
ABe 8/12 3502Zimu nesnáším, jako takovou, ale tohle je moc hezké (pokud tam venku nemusím být).24.02.10 - 12:10
749To Petr: Tenhle ,,netuctový" pohled už jsem tu viděl několikrát, ale tohle je poprvé, kdy totálně prorezatělá konstrukce mostu na pozadí téměř úplně zaniká. Na mostě je sice lávka pro pěší, ale občas chybějící prkno může být v noci pěknou pastí a když se podíváte zblízka na korozí ohlodané nosníky, rychle vás přejde chuť pobývat na mostě déle, než je nezbytně nutné.24.02.10 - 11:58
486.007 + 498.022Spíš zkoušejí použitelnost těch starých, až ty nové začnou hromadně klekat! Víte o tom, že na následky zimního počasí kleklo na ONJ přes 50% Ešusů (autentické vyjádření strojvedoucího v pořadu TV Retro). Pamatuje někdo z vás, že by parní trakce kvůli zimě klekla? Nemyslím tím nesjízdnost tratě, ale neschopnost hnacího vozidla! Případ Eurotunel jasně svědčí o tom, že současní konstruktéři jaksi nepovažují teploty pod - 10°C a 15 cm sněhu za normální zimní počasí. A to, že pod mořem bude v tunelech vždy teplejší vzduch, než venku, je, podle praktických zkušeností s provozem metra nejen u nás, snad také jasné.24.02.10 - 11:51
749Dost nešťastný, i když technicky slušný záběr. To pozadí je, bohužel dominantnější, než vlastní souprava, V létě, když je rostlinstvo zelené, by to bylo o něčem úplně jiném.23.02.10 - 10:26
451.048-3Má to zvednutý smeták, takže topení fungovalo (snad). To nikoho nenapadlo, když to bude ráno odjíždět, nechat to vyhřát?21.02.10 - 12:30
749.006-3Jezdí se, holt s tím, co je v depu zrovna pojízdné. Ta halda v pozadí je hlušina po těžbě uranu a díky tomu, že v 68. se tam krátký čas vyvážela i aktivní ruda (ani gram uranu Rusům, pamatujete?), je ten potok, co kolem ní teče silně radioaktivní. Životu nebezpečné to sice není, ale dlouhodobý pobyt na břehu se nedoporučuje a koupání už vůbec ne.21.02.10 - 12:27
434.2293 + 434.2306Spíš by se divil, jaké šunky (regiokřáp) jezdí dnes, jak jsou zbytečně složité a poruchové. S tím, že lokomotiva není spotřební zboží a tudíž by měla vydržet alespoň průměrnou délku lidského života, se tehdy počítalo a, jak vidno, počítalo se dobře. Většina parních lokomotiv odcházela do šrotu jako provozuschopná.21.02.10 - 12:24
MVTV3-021Měl bych nejapný dotaz; co tahle mrcha dělala na neelektrizované trati?20.02.10 - 12:07
M 240.0113A zajímavá konstrukce mostu. Normálně bývá mostovka ,,na dně" oblouků. A počasí také přálo, takhle vypadá voda jen za bezvětří.18.02.10 - 22:46