..: Verifikace trati Praha - Děčín pro řadu 680 :..
680Praha - Od 22.12.2004 jezdí jedna jednotka řady 680 ve zkušebním provozu s cestujícími. Od 11.4. do 5.5.2005 jezdí druhá jednotka řady 680 ve zkušebním provozu bez cestujících. Tato jednotka je vybavena sadou měrných dvojkolí a měřící aparaturou VÚŽ a DB pro zjišťování parametrů tratí. Verifikační zkoušky představují ověřování parametrů pro pojíždění vlaků s naklápěcími skříněmi a možnost následného zvýšení rychlosti s využitím efektů naklápění. Tato jednotka jezdí pouze v pracovních dnech a tak lze na trati 090 spatřit v některé ze stanic obě pendolina.
Jako první přišel na řadu nejméně konfliktní koridor z Prahy do Děčína. Další úseky mezi Prahou a Břeclaví přijdou k verifikaci na řadu po vyzkoušení činnosti tzv. aktivních filtrů odstraňujících nežádoucí elektromagnetické vlivy.
Mezi Pardubicemi a Chocní vzniká další úsek pro rychlost 230 km/h, aby zde na podzim mohly být provedeny technicko-bezpečnostní zkoušky jednotky na stejnosměrném systému 3 kV. Bude se jednat o druhý úsek pro případné zkušební jízdy vozidel vyššími rychlostmi (normálně vmax 160 km/h). První úsek je na trati mezi Vranovicemi a Břeclaví na střídavém systému 25 kV, kde byl po mnoha letech překonán i český železniční rychlostní rekord v minulém roce.

CSPSV | 22.4.2005 (19:16)
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
Martin
24.04.2005 (21:41)  
Proč se konečne neudělá něco s Bezprávím a s Ustím nad Orlicí. A s dalšíma pomalíma jízdama. Neřikejte mi že v ČR není jediný místo kde by se rychlost 200 nedala zavést bez problémů.
James
24.04.2005 (21:36)  
Kontejnerový vlak (a vlastně všeobecně nákladní vlak) 160 ??? vraťme se na zem...
nákladní vlaky jezdí maximálně 120 (u nás) a to ještě se to musí povést sestavit...

Jak říkám pendolino se svými 4 MW má docela úproblém se na těch 200 rozjet...
petr
24.04.2005 (21:13)  
Díky za odpovědi. Tak alepoň pro pendolino by to mohli povolit (v max 200km/h). Jsou přece zvláštní rychlostníky pro naklápěcí soupravy, a ty bývají štíhlé. Co když pojede kontejnerový vlak 160km/h a někoho to zfoukne....
Registered user comar 
24.04.2005 (20:45)  
Při rychlostech nad 160km/h je to riziko "zfouknutí" cestujících na nástupišti opravdu docela veliké. I když kontejnerový vlak dokáže při 120km/h udělat stejný virbl jako některé aerodynamické rychlovlaky při >200km/h.
24.04.2005 (20:12)  
Je pravda, že když vlak táhne "cihla", u které inženýr navrhující její aerodynamiku byl asi tak rafinovaný jako bulharská striptérka, je i při těch 140 je občas závan větru docela nepříjemný a silný.
Nikdo si asi nevezme na triko riziko, že by to tam někoho prostě zfouklo...
A není na koridorech i problém s napájecí soustavou - stíhal by systém vůbec krmit několik extrémně rychlých (a hladových) souprav najednou?
Registered user mike_k
24.04.2005 (19:55)  
No treba v Anglii jezdi vlaky kolem nastupiste v pohode rychleji. Proste je tam bila cara dal od koleji a velke napisy Beware, high speed trains pass by this platform. Ale uznavam, ze je to brutalni hukot, kdyz ten vlak profrci. Az jsem se tam toho lekl.
Registered user James
24.04.2005 (19:40)  
Vlivy vzduchu, který vlak žene před sebou jsou znát s každým kilometrem v hodině nad 160.
Kdyby se vlak prohnal kolem nástupiště, hrozí, že by vlak smetl cestující rovnou pod kola...
Registered user Petr
24.04.2005 (18:08)  
Proč musí být ve stanicích max 160km/h?
Registered user Petr
24.04.2005 (18:06)  
Omlouvám se za překlepy...
Registered user Petr
24.04.2005 (18:05)  
To all: Problé vydím jedině v přejezdech... Nevim jaký je rozdíl mezi tím že se vestanici jede 160km/h nebo 200km/h. Ten čalověk co vejde do kolejiště to stejně neroschodí...:-) podle toho by ty zábrarany měly být i tam kde se jezdí 160km/h. Návěsdidla, teda hlavně jejich předzvěsti by se dali posunout... Rychlost 200km/h by výrazně zvedla prestiž železnice. A budou ji taky dosahovat nové loko ze škodovky.
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko