..: Pendolino by mělo zkrátit cestu z Prahy do Ostravy o 30 minut :..
PendolinoOstrava - Pendolino by mělo zkrátit jízdu mezi Ostravou a Prahou asi o půl hodiny. České dráhy plánují, že od poloviny prosince, tj. od nového jízdního řádu, budou mezi oběma městy jezdit tři nebo čtyři spoje denně. Jak řekl generální ředitel Josef Bazala na veletrhu Czech Raildays, cena jízdenky zatím nebyla stanovena, ale bude zřejmě dražší než na expresní vlak Manažer (600 korun) a levnější než letenka z Mošnova do Prahy (od 990 korun).
Podle Bazaly je Ostravsko pro České dráhy klíčovým regionem a trasa Ostrava - Praha nejatraktivnějším přepravním směrem v ČR. Vlaky Pendolino by měly od prosince jezdit také do Vídně a Bratislavy.

Zdroj : ČTK

16.6.2005 - Tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 14.6.2005 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
16.06.2005 (1:12)  
Web, JTB: Co se tyce Kárla, souhlas :-D
Web: Co se tyce toho predem, souhlasim, ze ta veta je formulovana strasne, taky jsem se nad ni pousmal, nicmene myslenka je z ni podle meho nazoru celkem jasna...
dopisovatel nebo člen ŽP Web
16.06.2005 (0:54)  
JTB: Souhlas ;)
16.06.2005 (0:52)  
A teď ruku na srdce-není spisování elaborátu o 2500 znacích (spočítal word po překopírování odsud) naprosto nezvratným důkazem psychické poruchy zvané schotoussius vulgaris?:)))

Přiznám se, že příspěvky jistého R.K. čtu stále zběžněji, úměrně jejich přibývající délce a množství prázdné slámy v nich mlácené. Ten blud o 200km/h za 2 roky...no comment...
16.06.2005 (0:45)  
ad PRCH:
Zhruba 50% cesty Praha - Brno je prostorem pro pendolino. Na Vmax 160 je stavěná (víceméně) Pha - Choceň a Ústí n/Orl. - ČT (parník), toť vše. Trasu Choceň - Ústí n/Orl. a ČT - Brno (hlavně Blansko - Brno) Pendolino výrazně zkrátí. Ještě před cca 2 lety psaly propagační materiály ČD, že Pendolino pojede Pha - Brno za 2h 9min. Uvidíme, jak to dopadne.
registrovaný uživatel Railway Kárl
16.06.2005 (0:41)  
A hlavně abych nezapomněl přes "Moravskou bránu " vede je 2. Železniční koridor a Slováci podél Váhu taky staví železniční koridor na 160 km/h. No už tu chybí jen ten Odersko-Dunajský plavební kanál ;-)
registrovaný uživatel Railway Kárl
16.06.2005 (0:34)  
To zirecek:
Překládal jsem automaticky " curves " jako "zatáčky", i když to samozřejmě znamená i výraz
"směrové oblouky" Ale dík za upozornění. Hlavní je, že to všichni pochopili ;-)

To JTB:
Ale o té 200km rychlosti je tam napsáno: "Pendolino je stavěno na maximální rychlost 230 kilometrů v hodině, na nově opravených tuzemských železničních koridorech ALE BUDE JEZDIT NANEJVÝŠ DVOUSETKILOMETROVOU V RYCHLOSTÍ. Mezi Ostravou a Prahou se toho cestující NEDOČKAJÍ DŘÍV NEŽ ZA DVA ROKY. "

S pozdravem Železniční Karel

---------------------
MIMO SOUTĚŽ:

To zirecek&Mates:

Základní otázka: Jel někdo z vás dvou v poslední době autem do Polska??

D47 = Zbytečná dálnice, protože:
1. Z Vyškova se staví duplicitně D1 do Lipníka, kde se dá dojet autem pohodlně přes Olomouc(obchvat) po R46 a R35. Sice se tím "skoro" napojí Zlín, ale …
2. Z Lipníka se staví duplicitně D47 s R48 do jedné malé vesnice Věřňovice nedaleko Bohumína u Polských hranic.

3. Co dělají Poláci, ti teď jdou někde u Poznaně a snaží se dostavět "Autostrada A2" Berlín-Warszawa, takže tady na nás se kašle. D47 končí v poli u obce Věřňovice!!!
Tady se můžeš podívat jak se staví: "Autostrada A2" a jen tiše přihlížet …
http://www.autostrada-a2.pl/pl/mapa/

4. Jenže oni právě teď staví rychlostní komunikaci (HP Chotěbuz) - Polský Těšín - Bielsko-Biala, která se napojí na RK do Krakowa nebo do Katowic, přes které se pak jede cestou necestou na Warszawu…
5. Takže místo aby se rozšířila a opravila R48 z Hranic na Moravě do Č.Těšína (hraniční přechod Chotěbuz) + vystavěl obchvat Hranic na M. v podstatě v územním plánu D47 a bylo by tak plynule spojení v podstatě z jihu (Brna, Bratislavy) až do Krakowa, tak budeme mít D47 v poli.
6. A jen tak mimochodem Slováci taky staví Severo-jižní spojení podél Váhu, už jsou za Považskou Bystricou, skoro u Žiliny a mají také v plánu pokračovat směr: Čadca - Skalité – Krakow :--))
- Takže tu budeme mít 3 společné dálnice a RK ve stejném směru. No my jsme asi dost bohaté státy, že si můžeme dovolit takový přepych!?
7. Z Frýdku-Místku přes který vede R48 se dá pohodlně dojet do Ostravy po Místecké za 10minut.

8. HLAVNĚ ZA TAKTO NEROZUMNĚ PROINVESTOVANÉ PENÍZE BY SE MOHLA POSTAVIT CELÁ R35 SE 2 PRUHY V KAŽDÉM SMĚRU Z MOHELNICE DO HRADCE KRALOVÉ, KDE SE V SOUČASNÉ DOBĚ STAVÉ D11 Z PODĚBRAD !!!
Tím by se předešlo mnoha tragickým dopravním nehodám na této poměrně nebezpečné komunikaci zejména v okolí Litomyšle, Vysokého mýta.

9. ZKRÁTILA BY SE CESTA AUTEM Z OLOMOUCE DO PRAHY o cca 60km A HLAVNĚ BY SE ODLEHČILO UŽ TAK PŘETÍŽENÉ DÉ JEDNIČCE (D1).
10. Místo toho tu budeme mít nemalou zastavenou plochu v podhůří Oderských Vrchů, trvale znečištěné prostředí zejména oxidy dusíku podél celé D47, zvýšenou hladinu hluku a v neposlední řadě přerušené biokoridory.

Hodně zdaru těm CHYTRAKŮM na ministerstvu dopravy, ale hlavně by potřebovali alespoň ŠPETKU SELSKÉHO A HRSTKU ZDRAVÉHO ROZUMU ;-)
registrovaný uživatel Web
16.06.2005 (0:18)  
To minulé bylo ode mne Adamovi. Už je na mě nějak pozdě ;)
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
16.06.2005 (0:17)  
No, já neznám Tebe, ale mám za to, že nesmyslnost té věty pochopí každý, kdo ví něco málo o fyzice ;) Nehledě na to, že na trase Pha-Ova se zastávkou v Pcích a jinak poměrně konstantní rychlostí není zrychlení až tak extrémně důležitým prvkem.
dopisovatel nebo člen ŽP Web
16.06.2005 (0:13)  
Ganéša: Ještě abys špatně nepochopil, pokud jsou výkon a hnané nápravy konstantní, tak samozřejmě na délce soupravy záleží (mění se váha).
dopisovatel nebo člen ŽP Web
16.06.2005 (0:11)  
Ganéša: Jak psal Pawlík, délka soupravy není vůbec podstatná, poměr výkonu váhy a o počet hnaných náprav. Podle Vaší úvahy by nejlépe vycházela 810ka :)

Nebo máte pocit, že to čtyřlitru meďáku nandá 1,2 diesel felda?

K další myšlence pana Zikmunda - manažer má vatu - pročpak od času manažera vatu odečítáte a od času Pendolína ne? Myslíte, že ono žádnou vatu mít nebude? Nebyl by to risk?

Já bych dneska Pendolína nekupoval, radši normální vozy, ale když už jsou, tak mi tohle využití přijde celkem dobré.
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko