Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Pendolino by mělo zkrátit jízdu mezi Ostravou a Prahou asi o půl hodiny. České dráhy plánují, že od poloviny prosince, tj. od nového jízdního řádu, budou mezi oběma městy jezdit tři nebo čtyři spoje denně. Jak řekl generální ředitel Josef Bazala na veletrhu Czech Raildays, cena jízdenky zatím nebyla stanovena, ale bude zřejmě dražší než na expresní vlak Manažer (600 korun) a levnější než letenka z Mošnova do Prahy (od 990 korun).Podle Bazaly je Ostravsko pro České dráhy klíčovým regionem a trasa Ostrava - Praha nejatraktivnějším přepravním směrem v ČR. Vlaky Pendolino by měly od prosince jezdit také do Vídně a Bratislavy.
Zdroj : ČTK
16.6.2005 - Tisková zpráva ČD
JRtrain
| 14.6.2005 (17:32)
| 14.6.2005 (17:32)Související zprávy

16.06.2005 (0:01)
Web: vezmi si 163+5*B anebo 163+10*B. Která souprava dosáhne dřív třeba 100km/h? Já si troufnu tipnout tu kratší.
15.06.2005 (23:53)
Nechci se hádat, ale podle mě jde o poměr výkon/hmotnost soupravy, plus zohlednění toho, kolik náprav je hnaných. To, že je nějaká souprava kratší, druhá delší, nemluví nic o tom, jak ji ty Wattíky kopou do zadnice :o))
15.06.2005 (23:36)
To Web: Neznam tebe ani pana Zikmunda, ale kdybych mel ukazat na toho, ci nazory mi prijdou fundovanejsi, na tebe bych neukazal. Ta veta je dost divne formulovana, ale inteligentni clovek myslenku pochopi... a sice tu, ze EJ 471 je proste hbitejsi, lepsi zrychleni, kapis?
15.06.2005 (23:29)
Pro EJ 471 hovoří kratší délka soupravy, takže souprava zrychluje dříve.
To je skutečně myšlenka hodná mistra :))
To je skutečně myšlenka hodná mistra :))
15.06.2005 (23:23)
Zkrácení jízdní doby o 30 minut nasazením EJ 680 je směšné. Již dnes jezdí MANAŽER do Svinova až s 8 minutovým náskokem = už se ušetří jen 22 minut a u jízdních dob mezi Českou Třebovou a Zábřehem na Moravě, resp. Olomoucí a Přerovem (Dluhonicemi) jsou k jízdním dobám stanoveny velké přirážky z důvodu stavebních prací … Pro úsek Olomouc – Přerov je stanovena jízdní doba na 22 km 20 - 22 minut = průměr 60 km/h; v GVD 1964/1965 tam byla jízdní doba 18 minut, reálná jízdní doba lok 150/151/162/163 je 15 minut. Modernizace úseku Třebovice – Rudoltice trať jednak zkrátí, jednak tam bude vyšší traťová rychlost. Totéž platí i o úseku Krasíkov – Zábřeh na Moravě. Takže vlastní vyšší rychlost Pendolina zkrátí jízdní dobu o nějakých 10 minut … Za 199 minut by tam dojela i EJ 471; teoretický rozdíl jízdní doby 140 / 160 km/h na trase Praha hl.n. - Ostrava Svinov činí jen 19 minut, v praktickém provozu bude rozdíl jěště nižší. Pro EJ 471 hovoří kratší délka soupravy, takže souprava zrychluje dříve …
Uváděná cena je zcela nesmyslná … EJ 680 je komfortnější než M810, ale ke komfortu rakouského Transalpinu (4010) starého cca 40 let má neskonale daleko …
Uváděná cena je zcela nesmyslná … EJ 680 je komfortnější než M810, ale ke komfortu rakouského Transalpinu (4010) starého cca 40 let má neskonale daleko …
15.06.2005 (22:43)
JTB: V Právu je to asi napsané líp, je tam "Měly by dosahovat rychlosti 160 km/h, v budoucnosti až 200".
15.06.2005 (22:42)
Elrim -i ty lingvisto. Mě už je celkem jedno jak to napíšu. Závitíš prachy co? HESLO DNE ZNÍ - Zdražte vlaky aby Prag- Brunn za 100 EUR. Je ideální. Pro mě sice nic moc ale ujde to ne?
15.06.2005 (22:18)
Opět trošku poškádlíme ty, kteří chtějí plodnou diskusi... :-)
zirecek re oblouk: diky, ze to nemusim psat. Podle toho totiž rozlišuju železniční fandy a železniční pseudofandy :-))) onehdá jsem jednomu vysvětloval, co je to oblouková výměna (jak oblouková, dyk do zatáčky vede každá, ne?) :-)
zirecek re oblouk: diky, ze to nemusim psat. Podle toho totiž rozlišuju železniční fandy a železniční pseudofandy :-))) onehdá jsem jednomu vysvětloval, co je to oblouková výměna (jak oblouková, dyk do zatáčky vede každá, ne?) :-)
15.06.2005 (22:12)
Tuto debatu shledávám hodnou opuštění. Blázen Kárl se tu pouští do osobních invktiv, Zirecek s webem ho stírají...
15.06.2005 (22:10)
Kárle,ty mě bavíš. Nejdřív ze mě páčíš odpověď a pak si odpovíš sám...:)) To mi právě vadilo na tom idnesu, že nedokázali domyslet účinek slev, který jsi už rámcově popsal. Ano, na Pendolino půjde vyzrát...:))
Ale vadila mi tam třeba ta kravina o dvousetkilometrové rychlosti-tam je potřeba upravit jak legislativu(vyhl.173 a 174), tak zabezpečovačky,...)
Blbostí by se našlo víc. Dneska se mi dostala do ruky papírová verze MfD, Ostravské vydání, přivezl ji někdo z práce z Raildays a ten článek psala nějaká slečna z regionální přílohy, takže už se nedivím...
Ale vadila mi tam třeba ta kravina o dvousetkilometrové rychlosti-tam je potřeba upravit jak legislativu(vyhl.173 a 174), tak zabezpečovačky,...)
Blbostí by se našlo víc. Dneska se mi dostala do ruky papírová verze MfD, Ostravské vydání, přivezl ji někdo z práce z Raildays a ten článek psala nějaká slečna z regionální přílohy, takže už se nedivím...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko










