..: Pendolino by mělo zkrátit cestu z Prahy do Ostravy o 30 minut :..
PendolinoOstrava - Pendolino by mělo zkrátit jízdu mezi Ostravou a Prahou asi o půl hodiny. České dráhy plánují, že od poloviny prosince, tj. od nového jízdního řádu, budou mezi oběma městy jezdit tři nebo čtyři spoje denně. Jak řekl generální ředitel Josef Bazala na veletrhu Czech Raildays, cena jízdenky zatím nebyla stanovena, ale bude zřejmě dražší než na expresní vlak Manažer (600 korun) a levnější než letenka z Mošnova do Prahy (od 990 korun).
Podle Bazaly je Ostravsko pro České dráhy klíčovým regionem a trasa Ostrava - Praha nejatraktivnějším přepravním směrem v ČR. Vlaky Pendolino by měly od prosince jezdit také do Vídně a Bratislavy.

Zdroj : ČTK

16.6.2005 - Tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 14.6.2005 (17:32)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus ČR Moravskoslezský Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
15.06.2005 (12:20)  
Zase se bavím.Na želpage bych čekal podstatně inteligentnější diskusi. Tady jsme jen o chlup dál, než na idnesu. Všichni šotouši hulákaj, protože když už konečně je Pendolino v provozu, tak bude i drahý...:))
Je legrace, jak málo lidí si ověřuje informace. Všimněte si odhadu ceny na

http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=A050614_134030_ekonomika_maf
...pomineme-li opět chrlení totálních hovadin, vyplývající z neznalosti železnice, mohly by redaktorky alespoň umět počítat. No jo, co chtít od třiadvacetiletejch slečen s maturitou...

Ale zpátky k Piňdovi-na cestující i zbytek veřejnosti dělá velkej dojem. A to i po opakovaným svezení. Není pravda, co tu opět plácá Kárl, že Pendolino nezkrátí jízdní doby. Od toho se právě certifikuje trať na 2rychlosti, takž zkrátí.

S tarifní politikou ČD tady nesouhlas a jsem rád, že si debility zvané Z-karta všiml i fanatický obhájce ČD Kárl...:)) Pendolino má být vlakem pro trochu lepší lidi. Jet Rkem s tlupou maďarskoslovenskejch cikánů není moc příjemný, a takhle to vidí spousta normálních lidí, kteří vydělávají trochu víc, radši si připlácejí za EC/IC. Pendolino by mělo mít cenu stanovovanou podle zásad ČD, tzn. standardní tarif za km+vyšší příplatek, než SC....
Registrierter Benutzer Vonásek
15.06.2005 (12:16)  
Přeplněného MANAŽERA jsem ještě neviděl. Denně projíždí mojí stanicí prázdný. Pro mne vlak na zrušení.
Registrierter Benutzer mike_k
15.06.2005 (12:05)  
re Jenda:
Konfortni autobus? Neco takoveho existuje? Ja teda autobus, kde se dalo pohodlne natahnout a sedet bez boleni zad tak jako v 1. tride IC/EC vlaku, jeste nevidel.
Registrierter Benutzer waszyn 
15.06.2005 (11:52)  
pendolinem jsem ještě neměl tu čest jet,ale mohl by mi někdo kdo měl to štěstí odpovědět na následujících pár všetečných otázek?
jaký je rozdíl mezi 1.a 2.třídou v pendolinu kromě zásuvky na notebook a sluchatka?
je v 1.třídě více místa na nohy a pohodlnější sedadla než ve třídě 2.?
nebo je veškerý rozdíl pouze v té zásuvce a barvě sedadel?
je komfort vyšší než v reko velkoprostorech ŽSSK (např.IC Košičan)?
Pže mám takový dojem, že v případě, že na předcházející otázky zní odpověď ne, tak je použití na tak krátké trase a takový cenový rozdíl oproti pohodlnějšímu vlaku dosti značný oproti 15 minutám ušetřeného času ve srovnání s IC/EC na relaci OVa-PHA a dalších vnitro.
Registrierter Benutzer Jenda z HK
15.06.2005 (11:23)  
S jízdným okolo 700 Kč budou normální lidi jezdit Pendolinem jen zpočátku, kdy to ještě bude vnímáno jako atrakce. Pak se na to vykašlou. Možná už v září do Ostravy začnou jezdit autobusy Student Agency, od které se dá očekávat cena cca 250 Kč. Sice to bude pomalejší než vlak, ale na druhou stranu je v ceně denní tisk, občerstvení, promítání filmů a možnost poslechu hudby. Myslím si, že když cestující dostanou na výběr, jestli pojedou 5,5 hodiny komfortním autobusem za 250 Kč nebo 3,5 hodiny komfortním vlakem za 700 Kč, zvítězí autobusy na celé čáře.
Registrierter Benutzer mike_k
15.06.2005 (9:58)  
RE: Velký Ganéša
Manažer jezdi plny az moc, v posledni dobe uz casto radsi jezdim Pernerem, kde je i ten jediny vuz 1. tridy poloprazdny a vzdy mam zaruku, ze budu mit pro sebe 2-4 mista, coz se v Manazeru v posledni dobe temer nestava. Dokonce jsem v posledni dobe zazil ze na Manazeru jel i ten 4ty vuz, co jeden jen podle potreby. Holt asi cim dal vic lidi stejne jako ja radsi necha doma auto, aby nemuseli na nasi zasr... dalnici prijit o nervy a jedou vlakem. Na Kilometrickou banku to v 1. tride porad vyjde o dost levneji nez benzin a je to pohodlnejsi a klidnejsi.
Registrierter Benutzer DJ
15.06.2005 (9:36)  
to Railmen: Přesně tak, souhlas. Sklidněte své vášně. Cena bude odpovídat tomu, co je trch schopen (ochoten) akceptovat. Pokud to Pendolino bude drahé a plné, pak je to OK. Pokud bude (polo)prázdné, cena se realitě přizpůsobí. Nehledě na to, že by se cena mohla i v průběhu týdne měnit podle poptávky.
Registrierter Benutzer Railmen
15.06.2005 (9:28)  
Myslím, že veškeré diskuze na téma jízdné, jsou momentálně bezpředmětné. To musí vyřešit trh. Když bude poptávka - nic proti. Ta si ale myslím nebude... Pendolino/EC/IC jsou narozdíl od Ex/R/Sp/Os tržní produkty, které nemohou prodělávat. Takže rozumně přemýšlející člověk zjistí, že se mu to nerentuje a cenu příslušně upraví..
Registrierter Benutzer Railway Kárl
15.06.2005 (9:27)  
Já si myslím, že Manažeři a vedení českých drah se asi posralo v kině?
Jako kdyby jim nestačila bariéra pro obyčejné cestující v podobě "úspěšné" KARTY – Z, která ve světě nemá obdoby !!!

Možná první měsíce se tím někdo sveze, ale pak to zřejmě za tuto cenu bude jezdit skoro prázdné, tak jako kdysi jezdil SC Manager, když ještě stal ticket 1000,-/800,- Teď když stojí 600,-/500,- , tak je obsazen cca z 60%. A to jedou 4 vagóny 1.tř. + "Jídelňák".

Únosná cena by byla asi přibližně zákaznické jízdné (tzn. 2.tř.: 260,- 1.tř.: 390,-) + maximálně dvojnásobek příplatku IC/EC, tedy 2x60,- = 120,-
Celkem tedy za cestu Pendolínem PHA – OVA: kolem 400,- za 2. a cca 500-600,- za 1. Třídu.

A kde to bude stavět, jen PHA a Ova?? Pokud to nezastaví alespoň ještě v Olomouci, popř. i v Pardubicích, tak se to vůbec nenaplní!!! (I když to má jen 3 a 1/2 vagónu 2. Třídy - nekuřák …)

Příkladem je Vlak IC Jan Perner, dne 12.6. jedu trasu Pha-Ova a z Prahy do Kolína nás sedí ve vagóně 7 !!! Tak jsem se byl pro jistotu podívat do vedlejšího vagónu, tam bylo obsazeno asi 15 míst z 66. V Kolíně a Pardubicích pak něco málo cestujících přistoupilo, takže maximální obsazenost na celé trase cca 30%. Z Hranic na Moravě nás pak bylo ve vagóně už zase asi jen 9.

"A tak zkrátí dobu o 1/2 hodiny" - oproti jakému vlaku??? Dnes Icéčka jezdí PHA hl.n – OVA hl.n. cca 4h30-5 a SC Manager to už teď jezdí za 3h57, tedy o 1/2 rychleji. Ale v plánu je po dostavbě celého 2. koridoru je Pha-Ova 3h13, takže 3h30 pro Pendolíno v příštím roce je reálný čas…

Jesy budou chtít ČD vozit lidi a ne jen "PROHÁNĚT" prázdné Pendolína po koridorech, budou muset časem jízdné stejně zlevnit!!!!!!
A to dost razantně, za cca700,- jim tam nikdo nepojede, možná kdyby byla zpáteční cesta zadarmo :--)))))))))))

S pozdravem Železniční Karel
Registrierter Benutzer Hovorka
15.06.2005 (8:52)  
Nechte vedení na pokoji, oni si své šilenosti sami uvědomí! Po zavedení sami zjistí, že je to prodělečný a bude následovat stejný postup jako u SC Mladý svět - nejprve zlevnění, potom návrat k běžnému jízdnému + příplatek.
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko