..: Pendolino by mělo zkrátit cestu z Prahy do Ostravy o 30 minut :..
PendolinoOstrava - Pendolino by mělo zkrátit jízdu mezi Ostravou a Prahou asi o půl hodiny. České dráhy plánují, že od poloviny prosince, tj. od nového jízdního řádu, budou mezi oběma městy jezdit tři nebo čtyři spoje denně. Jak řekl generální ředitel Josef Bazala na veletrhu Czech Raildays, cena jízdenky zatím nebyla stanovena, ale bude zřejmě dražší než na expresní vlak Manažer (600 korun) a levnější než letenka z Mošnova do Prahy (od 990 korun).
Podle Bazaly je Ostravsko pro České dráhy klíčovým regionem a trasa Ostrava - Praha nejatraktivnějším přepravním směrem v ČR. Vlaky Pendolino by měly od prosince jezdit také do Vídně a Bratislavy.

Zdroj : ČTK

16.6.2005 - Tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 14.6.2005 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
15.06.2005 (14:35)  
Já nechci obohacovat debatu, jen koriguju některé zcestnosti...
registrovaný uživatel Pajoš
15.06.2005 (14:19)  
Souhlasím s Woooderem, že Perner nejezdí prázdný,teda možna kromě neděle.Já osobně jezdím častěji Ostravanem, protože mi stojí ve Studénce a ten je většinou dost plnej.Hlavně v pátek, to tam lidi seděj i na zemi. Jen jednou jak sem jel v neděli 1.května tak sme ve dvou vagónech jedničky seděli dohromady tři.

Každopádně ta cena na Pendolíno je nesmysl a je pravda, že by tu měl vzniknout nějakej tarif, jako mezi Prahou a Brnem - za 160kč EC je zadara.
Navíc příplatek 120kč je trochu moc,pokud pojedete jen z Prahy do Pardubic nebo tak něco.

A co se týče té chybějící klimatizace - tak např. včera jsem jel Brno ČT EC72 a klima nešla ale ochotnej průvodčí na požádání odemkl okna a to byl teprve luft.

Ad milionář z Pragu: Kdybys měl ty prachy, co říkáš, tak budeš úrčitě jezdit vlakem ty troubo - fuj a teď bych musel být sprostej
registrovaný uživatel Cosinus
15.06.2005 (14:16)  
Railmen: "Jediné co na železnici vydělává a dotuje zbytek jsou EC/IC."

Naprostá pitomost. V SRN DB Fernverkehr AG dlouhodobě prodělává (za rok 2003 obrat 2570 mil. EUR, ztráta 482 mil. EUR), ztráty vyrovnává DB Regio AG (v roce 2003 obrat 4861 mil. EUR, zisk 411 mil. EUR). Nejvíc prodělečné jsou vysokorychlostní tratě.

Neznám přesnou situaci na ČD, protože nezveřejňují dostatečně podrobná data, ale podle všeho nejvíc vydělávají panťáky v okolí velkých měst a rychlíky. On totiž 60 Kč příplatek na odpisy Bmz či Pendolín těžko vydělá...
registrovaný uživatel Woooder
15.06.2005 (14:04)  
Karl: Je absolutni nesmysl, ze Jan Perner jezdi prazdny. V Ceske Trebove je skoro vzdycky narvany a posledni tri vozy do Zlina (Ex 521) jsou taky plne.
JTB: Moc nerozumim cemu se bavis, ale neprijde mi, ze bys nejak tuhle diskusi obohatil :).
15.06.2005 (13:31)  
Trh fungovat musí, to je pochopitelné. Není však vždycky namístě hobořit o trhu v případě ČD. Oni jsou schopni klidně vozit prázdnou soupravu rok, než je napadne s tím něco udělat. Vymyslet relační slevu Brno - Praha (nebo jakkoliv jinak reagovat na reálnou situaci na této trase) jim trvalo přes deset let.
registrovaný uživatel nemilionář z Moravy
15.06.2005 (13:15)  
Re: Milionář s Pragu
Ty milionářu jeden, investuj do svého vzdělání, třeba tě to bude bavit.
registrovaný uživatel Milionář s Pragu
15.06.2005 (12:57)  
Pendolino je zázrak techniky. Cena by se měla ještě zvýšit. Aby tim už nikdy nejeli takový podlidi jako vy tady. Musíte víc makat aby jste si na konfort vydělali. Já bych si ten vlak mohl pomalu i koupit. PS: Ferarri už mě omrzelo.
registrovaný uživatel Medvěd
15.06.2005 (12:36)  
Ad Vonásek: Vaší stanicí je Straškov? Pak souhlasím, že "všechny SC, které projíždějí Straškovem jsou prázdné". Uděláme-li z této, podotýkám, že pravdivé, věty závěr: SC - vlak na zrušení, pak nám v hlavě něco funguje nesprávně.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
15.06.2005 (12:23)  
To vůbec nemá cenu řešit. Jestli tohle udělají, tak tam nepojede nikdo a oni po měsíci budou muset zlevnit. To je úplně jasný! Vůbec bych se toho nebál :)!
registrovaný uživatel comar 
15.06.2005 (12:21)  
nebo by se mohl udelat cenovy system, jaky je bezny v letecke dorpave: prvnich 50 jizdenek za nejakou nizkou cenu a potom, jak by se pendolino zacalo plnit, tak by cena stoupala. Samozrejme to predpoklada nutnost rezervace.
  1 ... 5 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko