..: Pendolino by mělo zkrátit cestu z Prahy do Ostravy o 30 minut :..
PendolinoOstrava - Pendolino by mělo zkrátit jízdu mezi Ostravou a Prahou asi o půl hodiny. České dráhy plánují, že od poloviny prosince, tj. od nového jízdního řádu, budou mezi oběma městy jezdit tři nebo čtyři spoje denně. Jak řekl generální ředitel Josef Bazala na veletrhu Czech Raildays, cena jízdenky zatím nebyla stanovena, ale bude zřejmě dražší než na expresní vlak Manažer (600 korun) a levnější než letenka z Mošnova do Prahy (od 990 korun).
Podle Bazaly je Ostravsko pro České dráhy klíčovým regionem a trasa Ostrava - Praha nejatraktivnějším přepravním směrem v ČR. Vlaky Pendolino by měly od prosince jezdit také do Vídně a Bratislavy.

Zdroj : ČTK

16.6.2005 - Tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 14.6.2005 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský Česká republika (celá)


  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel karel.f  mail  
15.06.2005 (8:32)  
Páni z vedení ČD si asi neuvědomili kde žijou tady nejsou v Itálii ani v Německu a mezi Ostravou a Prahou za tuhle cenu pojede pár manažerů a těch co chtějí investovat do jízdného. Podle mě se u nás tohle nechytí. Bude to jezdit poloprázdné. Už vidím čtyřčlenou rodinu s příjmem 18 tis. měsíčně jak jedou na výlet do Prahy Pendolínem. Probuďte se na tom vedení.
registrovaný uživatel PRCH
14.06.2005 (23:10)  
To lada: Ovsem otviraci okinka nejdou udelat u vlaku s tlakotesnou skrini, jako je pendolino ;)
registrovaný uživatel lada
14.06.2005 (22:28)  
to Anatol: Klimatizaci jde udelat i s otviracimi okny a nemusi se ze zakazniku delat blbci, kteri by si pri funkcni klimatizaci otevreli okno - slovenske Beer je toho prikladem.
registrovaný uživatel Anatol J.
14.06.2005 (22:07)  
lada: No, ja bych se tou klimatizací tak neoháněl, když vypne (pro poruchu , průvodčího apod...)tak se třeba zaduste..,nejsou (většinou) otvírací okna, ale v takovem obyč R lze větrat dle přání.....
registrovaný uživatel lada
14.06.2005 (21:58)  
Moje dojmy z Pendolina:

Pozitiva: Naklapeni v zatackach zvysuje rychlost, ale bohuzel toho u nas je (a bude?) vyuzivano nepatrne. Jizda mi pripadala velmi klidna (max 160 km/h), lepsi nez v klasikach. WC zatim cistejsi nez u klasiky. Pritomnost klimatizace - i kdyz spise bych oznacil za ostudu nepritomnost klimatizace u mnoha dnesnich IC/EC.

Negativa: miniaturni okynka, pouze velkoprostor - tam klid nikdy nebude, smesna kapacita soupravy, smesne maly prostor na zavazadla, u sedacky citim kazdy dotyk zakaznika za mnou
14.06.2005 (21:58)  
Za tu cenu budou ČD muset nabídnout nějakou vysokou přidanou hodnotu, jenom rychlost jízdy nestačí. Na tu cestující nenalákají. Důležitější jsou služby: služby před a po a během jízdy. Když za to nabídnou např. smradlavou čekárnu, tak se jim na to lidi ...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
14.06.2005 (21:55)  
sestikolak: Jenze vtip je v tom, ze do tohohle vlaku se normalni cestujici za normalni penize nedostane...
dopisovatel nebo člen ŽP sestikolak
14.06.2005 (21:52)  
Já si myslím,že oněch 30minut rozhodně zanedbatelných není.A ta cena;cestující,kteří dnes jezdí Manažerem si určitě rádi připlatí kratší čas,jelikož hluboko do kapsy určitě nemají a nebo jim to platí podnik.Musím říct,že právě oni si cestování vlakem mezi Prahou a Ostravou docela pochvalují,proto to mé přesvědčení.Je to navíc vlak,který udělá na normálního cetujícího daleko větší dojem než klasika a o tom to je...
dopisovatel nebo člen ŽP Anatol J.
14.06.2005 (21:42)  
No tak teda nevim, co je na Pendolinu (krome ruseni zz....) komfortnejsiho nez klasika. Asi ta mrnava okna, co je z nich daleko videt.....Ale k veci, myslim ze nasazeni klasiky (napriklad ve slozeni z vozu Bmz apod. OeBB, tak jeko jeden jezdi na Ostravanu by cestě do Ostravy prospělo daleko více. Vemte si např. širokou chodbičku, pěkný interier se dřevem, měkoučké sedačky dokonce se zvedací podpěrkou ruky... WC na které se vejde i víc než trpaslík atd. A ta cena jízdenky??? myslím že radši vyrazím o den dřív Os s polstrovanou širokou sedačkou než ten Italský nesmysl rušící nejen mikrovlnky :-)) PS: myslím, že než o 30 min kratší dobu (při zpoždění 50 min, že...)by potenciální zákazníci daleko více ocenili přesnost a pravidelnost, garanci přípojů apod...Navíc nevím, jak do Pend. dát kolo, jelikož spoustu lidí dnes cestuje s kolem dráhou proto, že to na rozdíl od busu na dálkové trasy lze, i když si to asi manažeři od ČD stále nepřipouštějí...(račte se někdy juknout v Ne na takový R602...) a jinak ne že by jeli bez kola, ale nejeli by vůbec, a na to čd zapomínají stále víc a víc(proč by jinak místo přeplněného BDs nedali rovnou Ds...)
dopisovatel nebo člen ŽP Velký Ganéša
14.06.2005 (20:47)  
Slušné využití EC/IC? Mě to přijde místy až nechutně našláplý, i přes příplatek. Takže jestli má Pendolínum menší kapacitu, jako že jo, tak potěš.
  1 ... 6 7 8 9 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko