Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x. Kritéria:
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Těším se na Vaše reakce a hodnoceníUZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00
ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní
CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Související zprávy

17.08.2005 (14:04)
to honnzok: clovece kdy jsi jel naposledy vlakem nebo ho alespon zahledl nekde v dali ze muzes vypustit takovou kravinu?
Az na jednotku 471 je vozovy park na naprosto tristni urovni a lepsi je i v zemich jako je rumunsko.
Az na jednotku 471 je vozovy park na naprosto tristni urovni a lepsi je i v zemich jako je rumunsko.
17.08.2005 (10:57)
Náhodou vozovej park je docela dobrej
14.08.2005 (20:02)
!!! ANKETA JE UKONČENA !!!
výsledek bude zveřejněn do 2 dní
výsledek bude zveřejněn do 2 dní
14.08.2005 (19:43)
1) 2
2) 2 (Většinou čím menší nádraží, tím lepší přístup)
3) 2
4) 3
5) reklama, zjednodušení slev, modernizace a nákup nových vozů
2) 2 (Většinou čím menší nádraží, tím lepší přístup)
3) 2
4) 3
5) reklama, zjednodušení slev, modernizace a nákup nových vozů
14.08.2005 (18:43)
1. - 3
2. - 2
3. - 2
4. - 1
5. - Modernizace starších rychlíkových vozů, nákup většího počtu jednotek ř. 471, modernizace 810+010 na 814+914, ...
2. - 2
3. - 2
4. - 1
5. - Modernizace starších rychlíkových vozů, nákup většího počtu jednotek ř. 471, modernizace 810+010 na 814+914, ...
14.08.2005 (16:40)
1. 1
2. 3
3. 1
4. 2
5. Jedním z hlavním prvků zatraktivnění by měla být snaha o co nejširší zavádění a rozvíjení taktové dopravy u všech kategorií vlaků a současně rozumné přípoje v uzlových stanicích. Další důležitá věc je co nejrychlejší modernizace vozového parku. Současná situace je bídná, hlavně co se týče již mnohokrát zmiňovaných vozů řady 810 a 451/2. Pravda je , že možnosti financování modernizace jsou značně omezené (již známý přístup státních orgánů k železnici, kdy na obovu autobusového parku přispěl stát 400 miliony a na obnovu železnižního nedal ani korunu), proto souhlasím s kolegy, že je potřeba silné "železniční lobby"
2. 3
3. 1
4. 2
5. Jedním z hlavním prvků zatraktivnění by měla být snaha o co nejširší zavádění a rozvíjení taktové dopravy u všech kategorií vlaků a současně rozumné přípoje v uzlových stanicích. Další důležitá věc je co nejrychlejší modernizace vozového parku. Současná situace je bídná, hlavně co se týče již mnohokrát zmiňovaných vozů řady 810 a 451/2. Pravda je , že možnosti financování modernizace jsou značně omezené (již známý přístup státních orgánů k železnici, kdy na obovu autobusového parku přispěl stát 400 miliony a na obnovu železnižního nedal ani korunu), proto souhlasím s kolegy, že je potřeba silné "železniční lobby"
14.08.2005 (16:02)
1. 2
2. 4
3. 3
4. 5
5. 810 + 451/452 ven, klidně do šrotu, obojí jen odpuzuje lidi, naopak shánět nízkopodlažní jednotky.
Investice do "koridorů" pro 70km/h? To radši nestavět vůbec a jednu VRT. Proč se staví za miliardy v původním trasování koněspřežky? 090 a její přechod ze směru S na SZ - proč těch 5km navíc, když tu není žádná zastávka, ani kopec? Stavět přeložky, napřimovat trati...
Tarify a JŘ-skvěle to trefil kolega Martin. Proč zastávky v Kralupech? Úvraťový jízdy přes UL Hl.n.? Dá se jezdit rovnou na UL Západ, ušetří se 8minut.
A hlavně-co se týče politického lobbyingu, zatlačit na zpoplatnění kamionů, ekologickou daň,...viz. třeba Japonsko, kde jsem to teď zlehka omrkl. A NEBÁT SE PRIVATIZOVAT, NEBÁT SE KONKURENCE...
2. 4
3. 3
4. 5
5. 810 + 451/452 ven, klidně do šrotu, obojí jen odpuzuje lidi, naopak shánět nízkopodlažní jednotky.
Investice do "koridorů" pro 70km/h? To radši nestavět vůbec a jednu VRT. Proč se staví za miliardy v původním trasování koněspřežky? 090 a její přechod ze směru S na SZ - proč těch 5km navíc, když tu není žádná zastávka, ani kopec? Stavět přeložky, napřimovat trati...
Tarify a JŘ-skvěle to trefil kolega Martin. Proč zastávky v Kralupech? Úvraťový jízdy přes UL Hl.n.? Dá se jezdit rovnou na UL Západ, ušetří se 8minut.
A hlavně-co se týče politického lobbyingu, zatlačit na zpoplatnění kamionů, ekologickou daň,...viz. třeba Japonsko, kde jsem to teď zlehka omrkl. A NEBÁT SE PRIVATIZOVAT, NEBÁT SE KONKURENCE...
14.08.2005 (15:17)
1. 2
2. 3
3. 3
4. 4
5. modernizace vozoveho parku, zlepseni marketingu, tarifni vyhody, rekonstrukce nadraznich budov i mimo koridorove trate
2. 3
3. 3
4. 4
5. modernizace vozoveho parku, zlepseni marketingu, tarifni vyhody, rekonstrukce nadraznich budov i mimo koridorove trate
14.08.2005 (14:37)
1) 1
2) 6
3) 2
4) 3
5) Zrušit jednotky 451,452 a nahradit. Tyhle jednotky už dosloužily není týdne kdy se některá na trati nerozsype :-(
2) 6
3) 2
4) 3
5) Zrušit jednotky 451,452 a nahradit. Tyhle jednotky už dosloužily není týdne kdy se některá na trati nerozsype :-(
14.08.2005 (12:23)
1. 3
2. 2
3. 2
4. 3
5.
- zprijemnit cekani na vlak - treba vystavky, male expozice hstorie, soucasnosti a budoucnosti konkretni trati - nic nakladneho ale spousta lidi to zaujme
- vice rychlych spoju z kraju do Prahy - aby cesta trvala max 1 hodinu (proc treba takovy rychlik z UL do Prahy stavi v Kralupech a Roudnici, kdyz tato mesta maji pravidelne 30-ti minutove spojeni??, to stejne plati na vsech prijezdovych trasach)
- vice rychlych spoju mezi kraji - soucasna situace je takova, ze si kazdy kraj hraje na vlastnim pisecku a naprosto se nepredpoklada zajem o pravidelne cesty (do prace) mezi kraji
- pripoje na tyto rychle spoje z ostatnich stanic
- zajistit moznost parkovani ci ulozeni motorky v blizkosti nadrazi (naprosta katastrofa je to napr. v UL, kde nejblizsi parkoviste ja asi 1km a u nadrazi dokonce neni ani moznost zastaveni auta pro pripadne nalozeni ci slozeni zavazadel) - jizdneka z vlaku by samozrejme slouzila jako parkovaci listek - obdoba P&R v Praze
- tech napadu by bylo ...
2. 2
3. 2
4. 3
5.
- zprijemnit cekani na vlak - treba vystavky, male expozice hstorie, soucasnosti a budoucnosti konkretni trati - nic nakladneho ale spousta lidi to zaujme
- vice rychlych spoju z kraju do Prahy - aby cesta trvala max 1 hodinu (proc treba takovy rychlik z UL do Prahy stavi v Kralupech a Roudnici, kdyz tato mesta maji pravidelne 30-ti minutove spojeni??, to stejne plati na vsech prijezdovych trasach)
- vice rychlych spoju mezi kraji - soucasna situace je takova, ze si kazdy kraj hraje na vlastnim pisecku a naprosto se nepredpoklada zajem o pravidelne cesty (do prace) mezi kraji
- pripoje na tyto rychle spoje z ostatnich stanic
- zajistit moznost parkovani ci ulozeni motorky v blizkosti nadrazi (naprosta katastrofa je to napr. v UL, kde nejblizsi parkoviste ja asi 1km a u nadrazi dokonce neni ani moznost zastaveni auta pro pripadne nalozeni ci slozeni zavazadel) - jizdneka z vlaku by samozrejme slouzila jako parkovaci listek - obdoba P&R v Praze
- tech napadu by bylo ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











