Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x. Kritéria:
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Těším se na Vaše reakce a hodnoceníUZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00
ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní
CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Zusammenhängende Nachrichten

12.08.2005 (12:50)
1.) 2
2.) 2
3.) 4
4.) 5
5.) ČD strácí nebo spíš nezískávají zákazníky špatnou reklamou,tedy žádnou.Reklama tipu : ,,Auta stojí,vlaky jedou,, je o ničem.Např.na relační slevu Praha-Brno,nic.Na SONE+ nic,rychlá spojení významných měst,nic!Cestujícím jde o rychlost přesunu a pohodlí o tom,ale není nikde nic.Pokud pominu odborné časopisy a weby,kam obyčejní cestující nechodí.
2.) 2
3.) 4
4.) 5
5.) ČD strácí nebo spíš nezískávají zákazníky špatnou reklamou,tedy žádnou.Reklama tipu : ,,Auta stojí,vlaky jedou,, je o ničem.Např.na relační slevu Praha-Brno,nic.Na SONE+ nic,rychlá spojení významných měst,nic!Cestujícím jde o rychlost přesunu a pohodlí o tom,ale není nikde nic.Pokud pominu odborné časopisy a weby,kam obyčejní cestující nechodí.
12.08.2005 (12:38)
Pohled cestujiciho hlavne na regionalnich tratich (Jicin):
1) 2 - ac spousta vyluk, naplanovano je to slusne
2) 4 - nic moc, asi se to i lepsi, zazil jsem, ze u nas na malomeste pani u prepazky dala holandance na vyber reci mezi nemcinou ci anglictinou (to mi spadla celist), ale to byla spise vyjimka.
3) 3 - slusne, vetsinou cim mladsi tim lepsi chovani a vetsi ochota.
4) 2 - pomerne hodne dobre, vzdy si najdu co potrebuju, ale je co zlepsovat a hlavne nenechavat jen na papire i v krupanovech zijou lidi. :-)
5) Vozovy park se v ramci mezi pomerne zlepsuje (uz dlouho jsem nastesti nejel zblitym vagonem), ale zamerit se i na obyc. nadrazi a zastavky (nejen hl. zel. uzly - viz ziva nadrazi) - jsou to vesmes mista odpudiva a necista, kdyz uz ne renovace, tak alespon obcasny nater a uklid ci drobna renovace by neuskodila.
Udelat dopravu dostupnejsi i lidem co jezdi jen obcas ci nepatri mezi zeleznicni nadsence, tzn. krom toho vyse, zprehlednit dopravu - chaoticka a nesrozumitelna hlaseni otravene pani, prekrikujici vysilacku z nakladniho, nahradit robotem, umistovat vzdy prehledne cedule s cilovou stanici vlaku, lepsi kdyz bude vlak polepeny tabulkama se smerem jizdy ze vsech stran, nez jedna nahodna cedule (myslim, ze vcelku malickosti, ktere daji jen trochu prace). Z pohledu neznaleho cestujiciho - nekdy, aby se clovek bal lezt do vagonu, aby nezustal na nadrazi (spousta lidi rika vzdycky lepsi do lokomotivy :O) - takze zvysit informovanost (napr. i info o vylukach) - cim vice tim lepe.
1) 2 - ac spousta vyluk, naplanovano je to slusne
2) 4 - nic moc, asi se to i lepsi, zazil jsem, ze u nas na malomeste pani u prepazky dala holandance na vyber reci mezi nemcinou ci anglictinou (to mi spadla celist), ale to byla spise vyjimka.
3) 3 - slusne, vetsinou cim mladsi tim lepsi chovani a vetsi ochota.
4) 2 - pomerne hodne dobre, vzdy si najdu co potrebuju, ale je co zlepsovat a hlavne nenechavat jen na papire i v krupanovech zijou lidi. :-)
5) Vozovy park se v ramci mezi pomerne zlepsuje (uz dlouho jsem nastesti nejel zblitym vagonem), ale zamerit se i na obyc. nadrazi a zastavky (nejen hl. zel. uzly - viz ziva nadrazi) - jsou to vesmes mista odpudiva a necista, kdyz uz ne renovace, tak alespon obcasny nater a uklid ci drobna renovace by neuskodila.
Udelat dopravu dostupnejsi i lidem co jezdi jen obcas ci nepatri mezi zeleznicni nadsence, tzn. krom toho vyse, zprehlednit dopravu - chaoticka a nesrozumitelna hlaseni otravene pani, prekrikujici vysilacku z nakladniho, nahradit robotem, umistovat vzdy prehledne cedule s cilovou stanici vlaku, lepsi kdyz bude vlak polepeny tabulkama se smerem jizdy ze vsech stran, nez jedna nahodna cedule (myslim, ze vcelku malickosti, ktere daji jen trochu prace). Z pohledu neznaleho cestujiciho - nekdy, aby se clovek bal lezt do vagonu, aby nezustal na nadrazi (spousta lidi rika vzdycky lepsi do lokomotivy :O) - takze zvysit informovanost (napr. i info o vylukach) - cim vice tim lepe.
12.08.2005 (12:34)
1) 2
2) 2 jak kdy a jak kdo
3) 2
4) 4 chybí možnost koupit jízdenky a místenky přes internet s platbou karty a tiskem z PC
5) nové vozy - nejen IC, EC ale i R a Os, zjednodušení slev
2) 2 jak kdy a jak kdo
3) 2
4) 4 chybí možnost koupit jízdenky a místenky přes internet s platbou karty a tiskem z PC
5) nové vozy - nejen IC, EC ale i R a Os, zjednodušení slev
12.08.2005 (11:48)
1) 2
2) 4
3) 3
4) 4 (IDOS je k šílenost a Onlineticket neexistuje)
5)rozšířit vozový park (nové IC/EC, ty staré přesunout na rychlíky a samozřejmě nové OS vlaky)
2) 4
3) 3
4) 4 (IDOS je k šílenost a Onlineticket neexistuje)
5)rozšířit vozový park (nové IC/EC, ty staré přesunout na rychlíky a samozřejmě nové OS vlaky)
12.08.2005 (11:40)
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
(2) Docela ano, spise konkretne mi napr.vadi umele natahovani jizdnich dob v relaci Praha-Ostrava, ze se stavi koridor na asi 25 km neni argument pro to,proc by neslo tam protlacit aspon tech 7 paru priplatkovych vlaku.
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
(4) Jak kde, vetsinou je to tragedie.Sami od sebe casto nenabidnou nejlevnejsi moznost cest.U cizincu v podstate nikdy.Karta Z je kapitola sama pro sebe,pokud ji ale clovek nema,a kupuje si listek Ostrava-Praha,pokladni mu pote co odpovi ze ji nema jeji koupi nenabidne,prestoze i s cenou karty by byl listek levnejsi.Dale pro cestu 2 osob o vikendu take sama od sebe nenabidne SONE,a tak by se dalo pokracovat.Jazykova vybavenost hrozna,aspon ta anglictina by tam byt mohla,v stanicich ala Praze hl.n.urcite vsude!
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
(2) Ve vlacich IC/EC obvykle dobra, pruvodci jsou prijemni, snazi se vyjit vstric a poradit.
Horsi je to v rychlicich a niz,ale toto opravdu neni podstatna vec...
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
(2)Vcelku ano,velmi chybi moznost rezervace aniz bych pak jeste musel k prepazce.Velkou vyhodou Kilom.banky je,ze muzu prijt na vlak opravdu na posledni chvili a nemusim stat ve fronte.Zde je slabe misto prave v te mistence.
Dale by bylo dobre zavest on-line prodej jizdenek a mistenek z embosovane karty,mezinarodnich i vnitrostatnich,se slevou ze clovek nejde ke prepazce...
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
viz výše
plus:
1.zrusit Z karty a zajimat se i o prilezitostne cestujici
2.VYHAZET uredniky v praze a nabrat mlade ekonomy nezatizene modrym myslenim
3.zamyslet se nad tim zda by nebylo rozumnejsi provozovat toho mene a lepe
4.na nerentabilnich tratich nabidnout napr.vlastni autobusy a neprenechavat relace jinym dopravcum
5.uvedomit si,ze zajem cestujiciho je vys nez zajem zamestnance a rovnez vys nez PREDPISY
6.nakup novych vozidel,hlavne na IC a rychliky a rentabilni osobaky (IC bez klimatizace je ostuda,stejne tak velkoprostor 2.tr.ala CD kde ma cestujici nohy zarazene v hnusnem plastu pred sebou)
(2) Docela ano, spise konkretne mi napr.vadi umele natahovani jizdnich dob v relaci Praha-Ostrava, ze se stavi koridor na asi 25 km neni argument pro to,proc by neslo tam protlacit aspon tech 7 paru priplatkovych vlaku.
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
(4) Jak kde, vetsinou je to tragedie.Sami od sebe casto nenabidnou nejlevnejsi moznost cest.U cizincu v podstate nikdy.Karta Z je kapitola sama pro sebe,pokud ji ale clovek nema,a kupuje si listek Ostrava-Praha,pokladni mu pote co odpovi ze ji nema jeji koupi nenabidne,prestoze i s cenou karty by byl listek levnejsi.Dale pro cestu 2 osob o vikendu take sama od sebe nenabidne SONE,a tak by se dalo pokracovat.Jazykova vybavenost hrozna,aspon ta anglictina by tam byt mohla,v stanicich ala Praze hl.n.urcite vsude!
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
(2) Ve vlacich IC/EC obvykle dobra, pruvodci jsou prijemni, snazi se vyjit vstric a poradit.
Horsi je to v rychlicich a niz,ale toto opravdu neni podstatna vec...
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
(2)Vcelku ano,velmi chybi moznost rezervace aniz bych pak jeste musel k prepazce.Velkou vyhodou Kilom.banky je,ze muzu prijt na vlak opravdu na posledni chvili a nemusim stat ve fronte.Zde je slabe misto prave v te mistence.
Dale by bylo dobre zavest on-line prodej jizdenek a mistenek z embosovane karty,mezinarodnich i vnitrostatnich,se slevou ze clovek nejde ke prepazce...
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
viz výše
plus:
1.zrusit Z karty a zajimat se i o prilezitostne cestujici
2.VYHAZET uredniky v praze a nabrat mlade ekonomy nezatizene modrym myslenim
3.zamyslet se nad tim zda by nebylo rozumnejsi provozovat toho mene a lepe
4.na nerentabilnich tratich nabidnout napr.vlastni autobusy a neprenechavat relace jinym dopravcum
5.uvedomit si,ze zajem cestujiciho je vys nez zajem zamestnance a rovnez vys nez PREDPISY
6.nakup novych vozidel,hlavne na IC a rychliky a rentabilni osobaky (IC bez klimatizace je ostuda,stejne tak velkoprostor 2.tr.ala CD kde ma cestujici nohy zarazene v hnusnem plastu pred sebou)
12.08.2005 (11:24)
1) 2
2) 4
3) 2
4) 3
5) Vic se zamerit na "svatecni cestovatele", rozsirit informace v podobe napr. priloh v novinach. Zlepsit nasazovani poctu vozu podle sezonni zateze a atraktivity spoje.
2) 4
3) 2
4) 3
5) Vic se zamerit na "svatecni cestovatele", rozsirit informace v podobe napr. priloh v novinach. Zlepsit nasazovani poctu vozu podle sezonni zateze a atraktivity spoje.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











