Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x. Kritéria:
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Těším se na Vaše reakce a hodnoceníUZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00
ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní
CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Související zprávy

14.08.2005 (11:56)
1 - 3
2 - 2
3 - 2
4 - 3
5 - Vice navazujicich spoju, vyssi rychlost (zkraceni casu) s tim souvisi elektrifikace vice useku, nejake akce ktere by se tykaly slevy jizdneho,....
P.S.: Vlaky Brno - Plzen a naopak, proc zrusili pokracovani vlaku na Prerov a Ostravu, neda se to stihat a je s tim spousta problemu.
2 - 2
3 - 2
4 - 3
5 - Vice navazujicich spoju, vyssi rychlost (zkraceni casu) s tim souvisi elektrifikace vice useku, nejake akce ktere by se tykaly slevy jizdneho,....
P.S.: Vlaky Brno - Plzen a naopak, proc zrusili pokracovani vlaku na Prerov a Ostravu, neda se to stihat a je s tim spousta problemu.
14.08.2005 (11:47)
1) 3
2) 1
3) 2
4) 4
5) zmodernizovat vozový park nebo zlevnit jízdné pro normální smrtelníky(tzn.pro ty kdo nemají žádné slevy). A taky kompletně vyměnit vedení.
2) 1
3) 2
4) 4
5) zmodernizovat vozový park nebo zlevnit jízdné pro normální smrtelníky(tzn.pro ty kdo nemají žádné slevy). A taky kompletně vyměnit vedení.
14.08.2005 (10:58)
1. 2
2. 1
3. 2
4. 1
5. Rekonstrukce vozů 810 a 010. Jsou to vozidla na lokálku a ne na hlavní trať z Prahy do Kladna.
2. 1
3. 2
4. 1
5. Rekonstrukce vozů 810 a 010. Jsou to vozidla na lokálku a ne na hlavní trať z Prahy do Kladna.
14.08.2005 (9:24)
1. 2
2. 3
3. 1
4. 5
5. Uz je na case (dobre!) zprivatizovat mensi regionalni trate a ozivit tak jejich jiz v krecich umirajici "kulturu cestovani"!
2. 3
3. 1
4. 5
5. Uz je na case (dobre!) zprivatizovat mensi regionalni trate a ozivit tak jejich jiz v krecich umirajici "kulturu cestovani"!
14.08.2005 (9:11)
1. - 2
2. - 3
3. - 2
4. - 2
5. - Motorové vozy 810 (včetně VŠECH přívěšáků) by se měly co nejrychleji prodat do železničně zaostalých zemí. Tady by mohly zůstat jen na krátkých málo vytížených spojích kde jedou sólo. S přívěšákem vůbec výkonově nevyhovují. Při hustotě zastávek v Čechách potřebujeme pořádně nadupaný lehký stroj, který se dokáže trochu "hýbat". Tisíc dalších nedostatků na české železnici je již záležitostí infrastruktury, která byla budována za monarchie JAKO NÁHRADA DOSTAVNÍKŮ a dopravní politiky státu a krajů. Ti zpravidla ještě nepochopili, že v Evropě funguje cosi jako veřejná doprava a že páteří je tam železnice, která musí být rychlejší než "oprýskaná Karosa" a stejně rychlá jako BMW. O četnosti spojů se již vyjádřil kolega Zikmund...
2. - 3
3. - 2
4. - 2
5. - Motorové vozy 810 (včetně VŠECH přívěšáků) by se měly co nejrychleji prodat do železničně zaostalých zemí. Tady by mohly zůstat jen na krátkých málo vytížených spojích kde jedou sólo. S přívěšákem vůbec výkonově nevyhovují. Při hustotě zastávek v Čechách potřebujeme pořádně nadupaný lehký stroj, který se dokáže trochu "hýbat". Tisíc dalších nedostatků na české železnici je již záležitostí infrastruktury, která byla budována za monarchie JAKO NÁHRADA DOSTAVNÍKŮ a dopravní politiky státu a krajů. Ti zpravidla ještě nepochopili, že v Evropě funguje cosi jako veřejná doprava a že páteří je tam železnice, která musí být rychlejší než "oprýskaná Karosa" a stejně rychlá jako BMW. O četnosti spojů se již vyjádřil kolega Zikmund...
14.08.2005 (8:26)
1. - 2
2. - 3
3. - 2
4. - 2
5. - Motorové vozy 810 by měli sloužit na krátkých tratích jak to bylo v minulosti.Dnes je vidíme téměř všude i na vlacích co jedou déle jak hodinu a to je velice nepohodlné.
2. - 3
3. - 2
4. - 2
5. - Motorové vozy 810 by měli sloužit na krátkých tratích jak to bylo v minulosti.Dnes je vidíme téměř všude i na vlacích co jedou déle jak hodinu a to je velice nepohodlné.
13.08.2005 (23:35)
1. 2
2. 2
3. 2
4. 5
5. zrychlit obnovu osobních vozů pro regionální dopravu.
2. 2
3. 2
4. 5
5. zrychlit obnovu osobních vozů pro regionální dopravu.
13.08.2005 (23:04)
5. Jeste bych dodal. Minuly tyden jsem jel rychlikem Prerov - Breclav. V tom B byl takovy smrad od WC, ze se nedalo na te chodbe stat dele jak 2 minuty. A jeste k tomu byl vagon desne narvany. Nastesti jsem jel jen 10 minut. Docela lituju tech ostatnich. Jsme prece lidi a ne prasata. To by si konecne mohlo vedeni CD uvedomit a neco s tou kulturou cestovani udelat.
13.08.2005 (20:50)
1) 2
2) 1
3) 1
4) 2
5) Větší pohodlí ve vlaku a lepší vzhled vozů, lokomotiv a nádražních budov
2) 1
3) 1
4) 2
5) Větší pohodlí ve vlaku a lepší vzhled vozů, lokomotiv a nádražních budov
13.08.2005 (20:35)
1. - 2
2. - 2
3. - 2
4. - 2
5. - mě vadí, že když jedu - nejen v turistické sezóně - osobnimi vlaky, tak se často musím v malém, nepohodlném, drncavém motoráčku nedůstojně mačkat a tísnit, jakmile přistoupí i jen nevelká skupina cestujicích, bez možnosti v horku pořádne otevřít okno. Vadí mi zde také typ tvrdých, nízkých sedaček bez náznaku vystouplé bederní části, jako to bývalo ve všech vagónech ještě v nedávné minulosti samozřejmostí. Kouzlo vlaku je dle mého soudu v tom, že mám prostor a ne že jsem namačkaná "sardinka" nebo sedící s bolavými zády. Zde vidim i zhoršeni proti situaci před cca 15-20 lety, kdy na lokálních tratích jezdily výrazně komfortnější vozy. Pro řadu dalších problémů mám pochopení a věřím v postupné zlepšování.
2. - 2
3. - 2
4. - 2
5. - mě vadí, že když jedu - nejen v turistické sezóně - osobnimi vlaky, tak se často musím v malém, nepohodlném, drncavém motoráčku nedůstojně mačkat a tísnit, jakmile přistoupí i jen nevelká skupina cestujicích, bez možnosti v horku pořádne otevřít okno. Vadí mi zde také typ tvrdých, nízkých sedaček bez náznaku vystouplé bederní části, jako to bývalo ve všech vagónech ještě v nedávné minulosti samozřejmostí. Kouzlo vlaku je dle mého soudu v tom, že mám prostor a ne že jsem namačkaná "sardinka" nebo sedící s bolavými zády. Zde vidim i zhoršeni proti situaci před cca 15-20 lety, kdy na lokálních tratích jezdily výrazně komfortnější vozy. Pro řadu dalších problémů mám pochopení a věřím v postupné zlepšování.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











