Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x. Kritéria:
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Těším se na Vaše reakce a hodnoceníUZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00
ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní
CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Související zprávy

13.08.2005 (12:50)
Již jsem přispíval, ale ještě jednou k bodu 5. Nepřipustit zhoršení stavu. Mám otázku: Jak se zlepší a zrychlí spojení Broumovska a Náchodska z Prahou od nového jízdního řádu? Odpověď lze nalést srovnáním stávajícího a nově navrhovaného jízdního řádu. Je to k pláči.
13.08.2005 (12:49)
To Kaplik. Režijky bych (nebo podobné průkazy) bych nechával jen k dopravě do zaměstnání. Ostatní zrušit. Copak pekaři také fasují 50 rohlíků denně domů, copak zaměstnanci Telecomu také z domu telefonují grátis?
13.08.2005 (12:21)
1. - 1
2. - 1
3. - 1
4. - 1
5. - drzé neslušné cestující a jinou verbež, vyměnit za slušné cestující. Bohužel v tomto státě nereálné.
2. - 1
3. - 1
4. - 1
5. - drzé neslušné cestující a jinou verbež, vyměnit za slušné cestující. Bohužel v tomto státě nereálné.
13.08.2005 (12:19)
Odpovedi beru z pohledu pravidelneho cestujicicho na trati Kolin - Praha.
1) 2. - V naproste vetsine mohou za zpozdeni koridory, ale v posledni dobe se je dari diky slusnemu navatovani stahovat. Jen to bohuzel semtam zaskripe diky lenosti zamestnancu. Vlak prijede zpozdeny, masina se prepraha, vozy se odpojuji a kolotuk je zalezly ve svem kutlochu, line se priplazi az po vyvolani rozhlasem. Vlak tak nabere dalsich 10 minut.
2) 2. - V Koline nikdy nebyl problem prodat to, co jsem chtel. Mozna by mohly byt pani trochu aktivnejsi a i samy nabizet nejake slevy a vyhody - v tomto smeru mi prijdou Slovaci ochotnejsi.
3) 2. - Nikdy jsem s nimi nemel problem, ale nekteri by mohli chodit upravenejsi.
4) 3. - Chybi mi koupe jizdenky pres internet.
5) Nasledovat slovenske kolegy a modernizovat osobni vozy.
Neridit se heslem "tim vlakem nam jezdi lidi, tak ho zrusime" - viz. plne vlaky ve 13 hodin z Prahy na vychod. Jela Odra jako Ex a pet minut za ni rychlik - oba plne. Pak rychlik zrusili a Odru prevedli do IC.
Zrusit rezijky, nechat jen zamestnancum. Neni to zavist, ale kdyz ve vlaku pulka lidi ukaze rezijku, tak je nekde neco spatne. Kdyby rezijky nebyly, tak se bud usetri pulka soupravy, nebo se i nemaly peniz vydela.
Zruseni prebujeleho vedouciho aparatu - na nizsich pozicich se lidi propousteji a pak na mnoha mistech vyrazne chybi, kdezto v kancelarich se vali stale stejni vedouci a reditele se svymi uredniky. Vsechny tyto parazity vyhazet a nechat jen lidi, kteri jsou sketecne uzitecni.
Zlepsit informovanost cestujicich. Kdyz z pohledu cestujiciho bezduvodne na pragotronu naskakuje zpozdeni po 5 minutach a nevi proc, tak ho to nastve. Kdezto kdyz pruvodci probehne cely vlak a oznami, ze je kvuli mrazu praskla vyhybka, proto se ceka pred stanici, nebo se rozhlasem rekne, ze je nehoda na trati, tak to cestujici s povdekem pochopi a zbytecne netropi sceny a neptaji se.
Vse ostatni uz bylo receno.
1) 2. - V naproste vetsine mohou za zpozdeni koridory, ale v posledni dobe se je dari diky slusnemu navatovani stahovat. Jen to bohuzel semtam zaskripe diky lenosti zamestnancu. Vlak prijede zpozdeny, masina se prepraha, vozy se odpojuji a kolotuk je zalezly ve svem kutlochu, line se priplazi az po vyvolani rozhlasem. Vlak tak nabere dalsich 10 minut.
2) 2. - V Koline nikdy nebyl problem prodat to, co jsem chtel. Mozna by mohly byt pani trochu aktivnejsi a i samy nabizet nejake slevy a vyhody - v tomto smeru mi prijdou Slovaci ochotnejsi.
3) 2. - Nikdy jsem s nimi nemel problem, ale nekteri by mohli chodit upravenejsi.
4) 3. - Chybi mi koupe jizdenky pres internet.
5) Nasledovat slovenske kolegy a modernizovat osobni vozy.
Neridit se heslem "tim vlakem nam jezdi lidi, tak ho zrusime" - viz. plne vlaky ve 13 hodin z Prahy na vychod. Jela Odra jako Ex a pet minut za ni rychlik - oba plne. Pak rychlik zrusili a Odru prevedli do IC.
Zrusit rezijky, nechat jen zamestnancum. Neni to zavist, ale kdyz ve vlaku pulka lidi ukaze rezijku, tak je nekde neco spatne. Kdyby rezijky nebyly, tak se bud usetri pulka soupravy, nebo se i nemaly peniz vydela.
Zruseni prebujeleho vedouciho aparatu - na nizsich pozicich se lidi propousteji a pak na mnoha mistech vyrazne chybi, kdezto v kancelarich se vali stale stejni vedouci a reditele se svymi uredniky. Vsechny tyto parazity vyhazet a nechat jen lidi, kteri jsou sketecne uzitecni.
Zlepsit informovanost cestujicich. Kdyz z pohledu cestujiciho bezduvodne na pragotronu naskakuje zpozdeni po 5 minutach a nevi proc, tak ho to nastve. Kdezto kdyz pruvodci probehne cely vlak a oznami, ze je kvuli mrazu praskla vyhybka, proto se ceka pred stanici, nebo se rozhlasem rekne, ze je nehoda na trati, tak to cestujici s povdekem pochopi a zbytecne netropi sceny a neptaji se.
Vse ostatni uz bylo receno.
13.08.2005 (12:15)
1)2
2)2(ale v Pardubicích hl.n. je to utrpení)
3)1
4)2
5)čistota na nádražích, vymýcení bezdomovců a jiných podobných živlů
2)2(ale v Pardubicích hl.n. je to utrpení)
3)1
4)2
5)čistota na nádražích, vymýcení bezdomovců a jiných podobných živlů
13.08.2005 (12:08)
1. 1
2. 1
3. 1
4. 1
5.jsem spokojen
2. 1
3. 1
4. 1
5.jsem spokojen
13.08.2005 (11:15)
1) 2 (mám na nezpožděné vlaky docela štěstí)
2) 5 (tady mám naopak "štěstí" na docela neochotné zaměstnance)
3) 2-3 (jak kdy, jak kdo)
4) 2 (kéž by dráhy měly tak kvalitní vlaky, jako jejich stránky...)
5) hlavní jsou čistá nádraží, kde se člověk může cítit relativně bezpečně, a samozřejmě čisté nepoškozené vozy. Obávám se ale, že ani naleštěná 810 nebo vůz B cestující mepřitáhne (bude to chtít něco lepšího). Toto je základ, u ČD bohužel stále chybí. Zrušit obyčejné jídné nahradit "zákaznickým" (cožpak bez papírové kartičky nejsem zákazník??). Jinak jak už tady padlo "Zlepsit nasazovani poctu vozu podle sezonni zateze...".
6) Kde je otázka: "Jak jste spokojeni s kvalitou vozů?"
A taky se zaměřit na zloděje a podobné živly. V některých nočních a raních rychlících sice policie bývá, ale zlodějům to očividně nevadí.
2) 5 (tady mám naopak "štěstí" na docela neochotné zaměstnance)
3) 2-3 (jak kdy, jak kdo)
4) 2 (kéž by dráhy měly tak kvalitní vlaky, jako jejich stránky...)
5) hlavní jsou čistá nádraží, kde se člověk může cítit relativně bezpečně, a samozřejmě čisté nepoškozené vozy. Obávám se ale, že ani naleštěná 810 nebo vůz B cestující mepřitáhne (bude to chtít něco lepšího). Toto je základ, u ČD bohužel stále chybí. Zrušit obyčejné jídné nahradit "zákaznickým" (cožpak bez papírové kartičky nejsem zákazník??). Jinak jak už tady padlo "Zlepsit nasazovani poctu vozu podle sezonni zateze...".
6) Kde je otázka: "Jak jste spokojeni s kvalitou vozů?"
A taky se zaměřit na zloděje a podobné živly. V některých nočních a raních rychlících sice policie bývá, ale zlodějům to očividně nevadí.
13.08.2005 (11:07)
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD? - 3
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek? - 2
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu? - 4
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším? - Zmodernizovat zastaralý vozový park, rekonstruovat stará nádraží a opravit chátrající tratě, kvůli zbytečně dlouhým jízdám vlaků.
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek? - 2
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu? - 4
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším? - Zmodernizovat zastaralý vozový park, rekonstruovat stará nádraží a opravit chátrající tratě, kvůli zbytečně dlouhým jízdám vlaků.
13.08.2005 (7:51)
1.:2
2.:1
3.:1
4.:1
5.:Rekunstruovat staré nádražní budovy.
2.:1
3.:1
4.:1
5.:Rekunstruovat staré nádražní budovy.
13.08.2005 (5:34)
1=2
2=2
3=3
4=1
5= je třeba zlepšit chování i těch co nejsou v přímém styku s cestujicémi, odstranit záclonky v motorech tak aby bylo vidět ven na trat, více promo akci, a hlavně čistota........věřte nebo ne, ale usměv a milé chování dokáží odstranit i hodinové zpoždění zugu.......
2=2
3=3
4=1
5= je třeba zlepšit chování i těch co nejsou v přímém styku s cestujicémi, odstranit záclonky v motorech tak aby bylo vidět ven na trat, více promo akci, a hlavně čistota........věřte nebo ne, ale usměv a milé chování dokáží odstranit i hodinové zpoždění zugu.......
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











