Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x. Kritéria:
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Těším se na Vaše reakce a hodnoceníUZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00
ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní
CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Související zprávy

12.08.2005 (16:13)
1. 3
2. 2
3. 2
4. 2
5. zlepšit kvalitu vlaků
2. 2
3. 2
4. 2
5. zlepšit kvalitu vlaků
12.08.2005 (16:07)
1) 4
2) 2
3) 2
4) 2
5) obnova vozového parku především (ne modernizace), reko nádraží...
2) 2
3) 2
4) 2
5) obnova vozového parku především (ne modernizace), reko nádraží...
12.08.2005 (15:52)
1) 3 (Moc přesně nejezdí, ale mohlo by to být mnohem horší)
2) 2 (Hodně závisí na konkrétním místě. Třeba v Trutnově jsou super :-)
3) 5 (Až několik výjimek dost hrůza)
4) 2
5) Internetový prodej jízdenek a místenek, více slev v mezinárodní dopravě (třeba Praha - Berlin), více taktové dopravy.
2) 2 (Hodně závisí na konkrétním místě. Třeba v Trutnově jsou super :-)
3) 5 (Až několik výjimek dost hrůza)
4) 2
5) Internetový prodej jízdenek a místenek, více slev v mezinárodní dopravě (třeba Praha - Berlin), více taktové dopravy.
12.08.2005 (15:35)
1) *3*
2) *2*
3) *2*
4) *1*
5) Víceméně zde bylo už všechno řečeno.
2) *2*
3) *2*
4) *1*
5) Víceméně zde bylo už všechno řečeno.
12.08.2005 (15:08)
1) 5
2) 3
3) 2-3
4) 2
5) dodržovat jízdní řád
úklid ve vlacích i na místních spojích
modernizovat místní vlaky
modernější informační systém
prezentace služeb navenek
více myslet i na postižené občany,nejen na vozíčkáře,ale i na sluchově postižené (ne všichni dobře slyší hlášení staničního rozhlasu)
větší ochota ke řešní problémů zdravotně postižených při cestách vlakem
(průvodčí ve vlaku hlásí nějakou změnu a sluchově postižení nerozumí)
načasování spojů není vždy optimální- velké čekací doby na přípoj
2) 3
3) 2-3
4) 2
5) dodržovat jízdní řád
úklid ve vlacích i na místních spojích
modernizovat místní vlaky
modernější informační systém
prezentace služeb navenek
více myslet i na postižené občany,nejen na vozíčkáře,ale i na sluchově postižené (ne všichni dobře slyší hlášení staničního rozhlasu)
větší ochota ke řešní problémů zdravotně postižených při cestách vlakem
(průvodčí ve vlaku hlásí nějakou změnu a sluchově postižení nerozumí)
načasování spojů není vždy optimální- velké čekací doby na přípoj
12.08.2005 (14:43)
1. - 2
2. - 3
3. - 1
4. - 2
5. - zrychlit, čistější vlaky, zvýšit bezpečnost ve vlacích
2. - 3
3. - 1
4. - 2
5. - zrychlit, čistější vlaky, zvýšit bezpečnost ve vlacích
12.08.2005 (14:37)
1. 5 (vsetky vlaky :(
2. 4 (medzinarodne pokladne obvzlast!)
3. 2 (s nejakymi velmi zlymi som sa nestretol)
4. 3
5. 1 :)))) (prosto vsetko - rychlost, prostredie voznov - klimatizacia/priestor/hlucnost, rekonstrukcia stanic - idealne podobne terminaly ako letiska, reklama, reklama, reklama vsade!)
2. 4 (medzinarodne pokladne obvzlast!)
3. 2 (s nejakymi velmi zlymi som sa nestretol)
4. 3
5. 1 :)))) (prosto vsetko - rychlost, prostredie voznov - klimatizacia/priestor/hlucnost, rekonstrukcia stanic - idealne podobne terminaly ako letiska, reklama, reklama, reklama vsade!)
12.08.2005 (14:34)
1) 2 - dobré, ale např. jízdní řád na trati 220 je notně naddimenzován
2) 3 - jak kde, uvítal bych možnost platby kartou (měsíční/čtvrtletní jízdenky) i v "menších stanicích" , např. Benešov u P., ...
3) 2
4) 2 - vše jde zlepšovat
5) obnova vozového parku, forma slevy pro nepravidelné zákazníky - možnost platit předplatnými čipovými kartami (ať už ve vlaku nebo při koupi u pokladen), ...
2) 3 - jak kde, uvítal bych možnost platby kartou (měsíční/čtvrtletní jízdenky) i v "menších stanicích" , např. Benešov u P., ...
3) 2
4) 2 - vše jde zlepšovat
5) obnova vozového parku, forma slevy pro nepravidelné zákazníky - možnost platit předplatnými čipovými kartami (ať už ve vlaku nebo při koupi u pokladen), ...
12.08.2005 (14:00)
1) 2 - Sice sem tam neco ulitne, ale da se to. Kdyz navic ziskame male zpozdeni cekanim na pripoj, da se to pochopit. Kopani mezi MuN a Olmikem kupodivu zadny prusery myslim zatim nezpusobuje, ona ta cca pul hodinova vata dela sve:-).
2) 3 - Je to tak pul na pul. A to vcetne onech slavnych CD center, ktery zrejme obca slouzi jako skladiste arogantnich pribuznych velkych sefu, jinak si to nedokazu vysvetlit.
3) 2 - Me zkusenosti jsou z velke casti dany kontaktem s breclavskymi cetami na EC (tem bych dal za 1), naopak treba cety na vedlejsich tratich z Pardubic nebo MuN, to je obcas hukot.
4) 4 - stranky CD nic moc, rezervace mistenek je podle me na nic, IDOS pohoda.
5)
- vykazat odbory do patricnych mezi:-).
- lepe reagovat na aktualni provozni situaci co do predpokladaneho poctu cestujicich.
- presvedcit lidi zodpovedne za cistotu vozu, ze i 20 roku stary vagon nemusi mit 10 roku starou spinu. Co jezdi v relacich Pce-Turnov (Becka na rychlikach, hradecky Btn na osobakach), to je obcas na bliti.
Takze asi tak...
2) 3 - Je to tak pul na pul. A to vcetne onech slavnych CD center, ktery zrejme obca slouzi jako skladiste arogantnich pribuznych velkych sefu, jinak si to nedokazu vysvetlit.
3) 2 - Me zkusenosti jsou z velke casti dany kontaktem s breclavskymi cetami na EC (tem bych dal za 1), naopak treba cety na vedlejsich tratich z Pardubic nebo MuN, to je obcas hukot.
4) 4 - stranky CD nic moc, rezervace mistenek je podle me na nic, IDOS pohoda.
5)
- vykazat odbory do patricnych mezi:-).
- lepe reagovat na aktualni provozni situaci co do predpokladaneho poctu cestujicich.
- presvedcit lidi zodpovedne za cistotu vozu, ze i 20 roku stary vagon nemusi mit 10 roku starou spinu. Co jezdi v relacich Pce-Turnov (Becka na rychlikach, hradecky Btn na osobakach), to je obcas na bliti.
Takze asi tak...
12.08.2005 (13:52)
1) !3! - Vzhledem k tomu, jak jsou postavene jizdni rady, jezdi vlaky v prevazne vetsina na cas. Dalsi vec je, nakolik jsou jizdni rady navatovane.
2) !3! - Tezko hodnotit. Co po nich chci, to udelaji, ale sami od sebe opravdu prilis aktivni nejsou.
3) !3! - Po tech toho nikdo moc nechci, takze jejich ochotu tezko posuzovat... ale z vyrazu tvari vlakoveho personalu bych to videl taky tak na tri.
4) !2! - Jizdni rad tam najdu, jenom mi chybi moznost rezervace, popripade koupe listku pres internet...
5) Rozsireni vozoveho parku, aby priplatkove vlaky byly opravdu priplatkove, osvezeni personalu... myslim, ze drahy jsou sluzba lidem a kdyz tam clovek dennodenne narazi na morouse, neni to zrovna v poradku. Trosku vic se zamerit na nepravidelne cestujici, prilakat je do vlaku... reklama, akcni nabidky...
2) !3! - Tezko hodnotit. Co po nich chci, to udelaji, ale sami od sebe opravdu prilis aktivni nejsou.
3) !3! - Po tech toho nikdo moc nechci, takze jejich ochotu tezko posuzovat... ale z vyrazu tvari vlakoveho personalu bych to videl taky tak na tri.
4) !2! - Jizdni rad tam najdu, jenom mi chybi moznost rezervace, popripade koupe listku pres internet...
5) Rozsireni vozoveho parku, aby priplatkove vlaky byly opravdu priplatkove, osvezeni personalu... myslim, ze drahy jsou sluzba lidem a kdyz tam clovek dennodenne narazi na morouse, neni to zrovna v poradku. Trosku vic se zamerit na nepravidelne cestujici, prilakat je do vlaku... reklama, akcni nabidky...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info
informacni okenko











