..: TEST spokojenosti se službami ČD :..
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x.

Kritéria:

1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?

2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?

3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?

4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?

5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?

Těším se na Vaše reakce a hodnocení

UZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00

ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní


CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Related newsopen/close

More on Služby

More from Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   
Petr
12.08.2005 (13:51)  
1) 2 - já myslím, že je to celkem v pohodě, občas nějaký to zpoždění snese každej
2) 2 - lidi jsou v pohodě. Co mi vadí, je to, že když je tam někdo se slabým hlasem, tak mu přes to sklo není rozumět.
3) 1 - nepamatuju se na sebemenší problém
4) 3 - no, je co zlepšovat, hlavně mi chybí mezinárodní ceníky
5) hlavně zrychlit spoje, ale je mi jasný, že je to otázka peněz. Určitě by to chtělo modernizaci vlaků, lépe udělané slevy a hlavně prodloužit platnost zpáteční jízdenky
Registered user Rail-2005  mail  
12.08.2005 (13:48)  
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?

(2) - Na tratích kde se pohybuji, vesměs hlavní tratě to docela ujde. Zpoždění do 10 min toleruji, protože vím, čím může být způsobeno.

2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?

(3) - Tady je to horší. Jazyková nevybavenost je první mínus. Druhé mínus je přístup v komunikaci s cestujícím. Třetí mínus
je profesní neznalost. Připadá mi velmi trapné, když musím jako velmi zkušený cestující pokladní napovídat do má dělat,
aby mi vystavila patřičnou jízdenku. Začíná to neznalostí zeměpisu a železniční sítě a končí to neznalostí rezervačních kódů
a dalších výjimek. Ale přiznávám, že jsou výjimky a mezi pokladními existují opravdu znalí lidé, kteří často pracují na zapadlých
lokálkách, kde nemají větší možnost k profesnímu růstu. Přitom navíc nezáleží na věku zaměstnance.
Čtvrtým mínusem je nemožnost koupit si mezinárodní jízdenku kdekoliv, tak jak je tomu např. u SNCF.

3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?

(2) - Znám spíše kladné případy. Horší je to s image zaměstnanců, někteří jsou přímo odpudiví. Podívejte se jak vystují
a dbají o svůj image zaměstnanci FS a SNCF u DB je to také velmi dobré, ale tam jsem se setkal s podnapilými průvodčími,
kteří jinak ovšem vypadali dobře.

4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?

(4) - To co tam je, je dobré, ale mnoho toho ještě chybí. Mohl by tam být třeba vozový a lokomotivní park se základními parametry.
Společnosti by to určitě prospělo, i když se momentálně nemá čím až moc chlubit.
Hlavně však schází možnost nakoupit jizdenky po internetu tak, jak je tomu jinde běžné.

5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?

Hledat další finanční zdroje na rychlejší obnovu vozového parku ve všech kategoriích. Zavést relační slevy na více relacích.
Dále upravit tarifní politiku tak, že cestování ve špičce bude dražší a mimo špičku levnější, tím se zabrání přeplněnosti vlaků
na jistých relacích a jistých časech. U SNCF toto funguje.
Vhodnější prezentace. Je třeba se prezemtovat především na letištích, v blízkosti automobilových prodejců, u čerpacích stanic,
centrech měst na hlavních třídách, kde se nacházejí banky a luxusní obchody, tedy tam kde je možno získat klientelu od lidí
využívajících převážně IGK. Dále dělat různé marketingové akce, kdy např. při zakoupení nákupu v hypermarketu v hodnotě
nad 3000Kč získáte jednorázovou slevu na jízdenku např. 20%. Jak nastavit konkrétní hodnoty, to už je věc pro marketingové odborníky.
Registered user Josef
12.08.2005 (13:38)  
1)2
2)3
3)3
4)1
5) Rovnoměrně u vnitrostátních rychlíků přidělovat kuřácká místa (v některém R má každý vůz i kuřáky, v některém žádný) Nerušit přímé rychlíky ( např nový JŘ trať 026, ale po části trati by mohly být vedeny jako Sp nebo Os - zkombinování objednávky min. dopravy na rychlíky a krajů na Os a Sp vlaky. Modernizace vozů u obyčejných vnitrostátních R. Nedopustit nepohodlné cestování na větší vzdálenosti - např. 2 hod. Os ( malé motorové vagónky) a pak přestup na R ( bude od nového JŘ z Meziměstí do Prahy. Nedopustit prodloužení jízdní doby celého spojení ( cesta z Broumovska do Prahy vlakem nyní a podle nového JŘ.
12.08.2005 (13:31)  
1) 3 (skoro 2) - pomalu ale jistě se to lepší;

2) 5 - zřídkakdy potkám někoho kdo zlepšuje průměr;

3) 2 - ale raději nezjišťuji jejich jazykovou vybavenost

4) 3 - je ještě co zlepšovat. např. koupě jízdenky přes internet, tisk jízdenek z PC.

5) chce to citelnou obnovu parku. ať už pořádné modernizace, či koupě nových vozů (nejlepší řešení). Reklama taky nestojí pořádně za nic. Spousta nádražní si zaslouží alespoň opravit, tak jak to tam vypadá cestující spíš odpuzuje.
Registered user Jackub
12.08.2005 (13:26)  
Dochvilnost - 2
Ochota u přepážek - 2
Ochota ve vlacích - 2
ČD na netu - 4
Atraktivnjší služby: jednoduché a přehledné slevy, možnost kupovat jízdenky, místenky a ostatní po internetu, nové vozy ;-), bezpečná a čistá nádraží
12.08.2005 (13:23)  
1) 2
2) 3
3) 3
4) 2
5) Rozšíření relačních slev, výměna(výházení) lidí kteří chodí jen chodí do práce, zmenšit administrativní aparát, důsledně vymáhat po policii vyhánění bezdomovců z nádráží a "pobudů" i z vlaků. Rekonstrukce a nákup nových vozidel.Dlouhodobou rozumnou reklamní kampaň.
Correspondent or Member of ŽelPage Trollino15
12.08.2005 (13:23)  
1 = 2
2 = 2
3 = 2
4 = 1
5 = modernizace a nákup nových vozů, přehledněji uspořádáné slevy a jízdné, větší propagace slev(Sone, relační sleva Praha-Brno)
Correspondent or Member of ŽelPage Mensik
12.08.2005 (13:18)  
1.= 3
2.= 3
3.= 4
4.= 3
5.= Obnova vozového parku,čistota, moderní vystupování, nabídka akčních slev - pod. jako DB AG
Correspondent or Member of ŽelPage Jiří Tichý
12.08.2005 (13:10)  
Ad 1. S dochvilností spokojen nejsem,
Z Č.Budějovic např.včera vyjel vlak v 18:02hod do Prahy o 10 minut
později.To je na této trati typické.
Ad 2.,3. v poslední době 10 let došlo ke značnému zlepšení.
Ad 5. Mezinárodní ceny by měly být srovnatelné nebo lepší než u autobusů,např zpáteční do Vídně autobusem stojí kolem 350.-Kč(důchodce),zatímco vlak je asi dvojnásobně dražší.Výhoda vlaku je nesporná.Dejte mu šanci. J.T.
Correspondent or Member of ŽelPage Petr Dungl
12.08.2005 (12:57)  
1.)Dochvilnost vlaků-2
Měli byse zlepšit přípojové vazby,aby bylo s případným zpožděním počítáno.Dlužno řící,že už neplatí ČD- čekám dlouho

2.)3-je vidět,že plní jen svoji práci
3.)2-při cestách jsem se setkal věsměs s ochotnými zaměstnanci,ale něco málo kazí známku
4.)1-služby na internetu se mi zdají být ideální
5.)Nákup nových vozů,omezení provozu 810 na delších neelektrifikovaných tratích,kde nemají co dělat,více na sebe upozorňovat,např články v tisku,reklamy v TV,ale hlavně svoji reklamu dodržovat.Dále pak rekonstrukce nádraží,zvětšení standartu ve vlacích kategorie R a vývoj nového vozidla pro delší neelektrifikované tratě (něco jako 860),které by nahradilo 810 na výkonech,které jim nejsou souzeny
  1 ... 5 6 7 8 9      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko