Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
želpage - V souvislosti se zprávou z 11.8.2005, 22:50, bych chtěl mezi příznivci železnice uspořádat malou anketu o spokojenosti se službami ČD. Níže uvedená kritéria hodnoťte známkami 1 - 6, kde 1 je nejlepší a 6 nejhorší. Své hodnocení uvádějte do "komentářů" pod článek. Z důvodu objektivity hlasujte pouze 1x. Kritéria:
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Těším se na Vaše reakce a hodnoceníUZÁVĚRKA ANKETY JE V NEDĚLI VE 20:00
ANKETA JE UKONČENA, vyhodnocení do 2 dní
CSPSV | 12.8.2005 (11:12)
Související zprávy

12.08.2005 (20:26)
1. 3
2. 2
3. 2
4. 2
5. Chybí večerní spojení do desetitisícových obcí od krajských měst, zjednodušení tarifu, odtranění dlouhých stání ve stanicích (reorganizace grafikonu)
2. 2
3. 2
4. 2
5. Chybí večerní spojení do desetitisícových obcí od krajských měst, zjednodušení tarifu, odtranění dlouhých stání ve stanicích (reorganizace grafikonu)
12.08.2005 (18:51)
1: 2, 2: 1-4 prumer: 3, 3: 2, 4: 2, 5: moderni vozovy park, stale rychlejsi a caste spoje.
12.08.2005 (18:46)
1.) 2 (na to, že je síť ČD tak rozsáhlá a také jsou zde převážně jednokolejné úseky a technický stav vozidel taky nic moc, tak celkem se grafikon plní na čas)
2.) 3 (asi tak na půl ve velkých stanicích, je personál docela neochotný a nesnaží se k zákazníkům vyjít vstříc, v menších staničkách jsou milejší a někdy plní funkce i nad rámec svých povinností)
3. 2 (od té doby co z ČD vznikla akciovka se mi zdá, že přístup průvodčích je čím dál tím lepší, pozdraví i někdy se usmějou a jsou ochotnější asi se opravdu bojí o místo, i když se někde taky najdou černé ovce)
4. 2 (jde to všechno co jsem na ČD potřeboval jsem našel na jejich stránkách, jen by možná mohly zmodernit grafickou úpravu stránek a něco by mohlo být i přehlednější)
5. Více ještě bych zaváděl taktovou dopravu, zlepšit vozový park, ale chápu, že na to nebudou ještě léta peníze, pořád jsme na tom lépe než PKP a jiné státy bývalého východního bloku. Více propagovat služby v médiích nejen na internetu a na nádražích, ale hlavně v televizi. Dávat výrazné slevy stálým zákazníkům např. až v budoucnu budou čipové karty, tak např. každá 20 jízda zdarma apod. Propagovat cestování vlakem jako moderní styl života. Dále by částečně by mohly dráhy provozovat autobusovou dopravu z míst, kde koleje nevedou s návazností na vlaky.
2.) 3 (asi tak na půl ve velkých stanicích, je personál docela neochotný a nesnaží se k zákazníkům vyjít vstříc, v menších staničkách jsou milejší a někdy plní funkce i nad rámec svých povinností)
3. 2 (od té doby co z ČD vznikla akciovka se mi zdá, že přístup průvodčích je čím dál tím lepší, pozdraví i někdy se usmějou a jsou ochotnější asi se opravdu bojí o místo, i když se někde taky najdou černé ovce)
4. 2 (jde to všechno co jsem na ČD potřeboval jsem našel na jejich stránkách, jen by možná mohly zmodernit grafickou úpravu stránek a něco by mohlo být i přehlednější)
5. Více ještě bych zaváděl taktovou dopravu, zlepšit vozový park, ale chápu, že na to nebudou ještě léta peníze, pořád jsme na tom lépe než PKP a jiné státy bývalého východního bloku. Více propagovat služby v médiích nejen na internetu a na nádražích, ale hlavně v televizi. Dávat výrazné slevy stálým zákazníkům např. až v budoucnu budou čipové karty, tak např. každá 20 jízda zdarma apod. Propagovat cestování vlakem jako moderní styl života. Dále by částečně by mohly dráhy provozovat autobusovou dopravu z míst, kde koleje nevedou s návazností na vlaky.
12.08.2005 (18:34)
1) 2-3 (ale často je to způsobeno špatnou tvorbou gvd, kdy zvláště ve špičce pravidelně hlavně pobyty ve stanicích nestačí. A to, že si vlak přiveze 60 min z Německa to nepočítám)
2) 2 (Bohužel, i přes velkou nezaměstnanost se nikdo nesnaží ty neochotné a protivné nahradit lepšími.Já se snažím být na lidi milý a ochotný)
3) 2 (Platí totéž viz 2)
4) 3-4 (To je už horší - člověk napíše dotaz, několikrát, a odpoví vám jen na jeden z pěti)
5) Viz komentáře u každé otázky. Dále by určitě mělo být lépe nakládáno jak s majetkem, tak i s financemi - u nás je na dráze zvykem všechno rozkrást - bohužel pořád. A to, aby zaměstnanci byli ochotnější a milejší - kdyby vedení ČD neustále jen nebuzerovalo a nestrhávalo peníze za každou pitomost!!, bylo by to určitě lepší - takhle si člověk řekne, stejně mi za něco strhnou prachy, tak se na to vyse** - bohužel je to tak.
2) 2 (Bohužel, i přes velkou nezaměstnanost se nikdo nesnaží ty neochotné a protivné nahradit lepšími.Já se snažím být na lidi milý a ochotný)
3) 2 (Platí totéž viz 2)
4) 3-4 (To je už horší - člověk napíše dotaz, několikrát, a odpoví vám jen na jeden z pěti)
5) Viz komentáře u každé otázky. Dále by určitě mělo být lépe nakládáno jak s majetkem, tak i s financemi - u nás je na dráze zvykem všechno rozkrást - bohužel pořád. A to, aby zaměstnanci byli ochotnější a milejší - kdyby vedení ČD neustále jen nebuzerovalo a nestrhávalo peníze za každou pitomost!!, bylo by to určitě lepší - takhle si člověk řekne, stejně mi za něco strhnou prachy, tak se na to vyse** - bohužel je to tak.
12.08.2005 (18:22)
1)3
2)2
3)3
4)4
5) vše potřebné již bylo určitě zmíněno
to Zahradník: souhlasím měly by se zrušit, jen zaměstnanci drah (nikoliv rod. příslušníci atd.) by měly mít jízdu zdarma ve všech vlacích (+ norm. příplatky) jen v 2tř. bez možnosti doplatku do první a to vše prostě na zaměstnanecký průkaz, zahraniční FIP zrušit úplně
2)2
3)3
4)4
5) vše potřebné již bylo určitě zmíněno
to Zahradník: souhlasím měly by se zrušit, jen zaměstnanci drah (nikoliv rod. příslušníci atd.) by měly mít jízdu zdarma ve všech vlacích (+ norm. příplatky) jen v 2tř. bez možnosti doplatku do první a to vše prostě na zaměstnanecký průkaz, zahraniční FIP zrušit úplně
12.08.2005 (18:02)
1. 4
2. 4
3. 3
4. 5
5. Myslím, že vše bylo zmíněno, ale jeden přidám: zrušit režijky. Alespoň by se vidělo, kdo jakými vlaky jezdí a jízdní řády by se připravily skutečně pro ty, pro které by měly být určeny... Tedy pro běžné cestující.
2. 4
3. 3
4. 5
5. Myslím, že vše bylo zmíněno, ale jeden přidám: zrušit režijky. Alespoň by se vidělo, kdo jakými vlaky jezdí a jízdní řády by se připravily skutečně pro ty, pro které by měly být určeny... Tedy pro běžné cestující.
12.08.2005 (17:29)
1. 3
2. 1
3. 2
4. 2
5. - subjektivní názor: obnovit GVD 2003/04, chybí mi dost spojů z něj a zastavování rychlíků v Rudě n. Moravou:)
- lepší návaznost regionálních vlaků
2. 1
3. 2
4. 2
5. - subjektivní názor: obnovit GVD 2003/04, chybí mi dost spojů z něj a zastavování rychlíků v Rudě n. Moravou:)
- lepší návaznost regionálních vlaků
12.08.2005 (17:21)
1. - 2) vlaky vcelku jezdí včas...
2. - 3) jak kdy a jak kde
3. - 3) jak kdy a jak kde
4. - 2) myslím že prezentace jako taková je velmi dobrá, nicméně co se týče online služeb, je co dohánět
5. - 3) kultura cestování, čistota, služby, včetně doplňkových
2. - 3) jak kdy a jak kde
3. - 3) jak kdy a jak kde
4. - 2) myslím že prezentace jako taková je velmi dobrá, nicméně co se týče online služeb, je co dohánět
5. - 3) kultura cestování, čistota, služby, včetně doplňkových
12.08.2005 (16:53)
1) Známka 2. Poslední dobou se toho hodně zlepšilo. 10 minut zpoždění není tak nejhorší, ale hodinové zpoždění na odjezdu (Praha Hl) je katastrofa. Taky není dobré celkem pravidelné 40 minutové zpoždění příjezdu do Ostravy ze Slovenska nebo Polska a taky ohlášených 10 minut, člověk se postaví na peron, mrzne a nakonec zpoždění vyšplhá na 40 minut! Tam už jde o zdraví!
2) Známka 4 za posledních pár let se to taky zlepšilo, ale jen o trochu, když to srovnám se západem, tak se to srovnávat ani nedá. Nejhorší je Praha Hl, tam jsou pokladní arogantní a otrávené taky z toho prostředí tam. Když máte dostat z 200 korun nazpět 10 korun, dostanete 5 korun a zbytek padesátníků a zeptáte se jestli by to nešlo ve vetším, třeba v 2 korunách tam vám paní řekne že to jsou taky peníze, ale netroufám si v tom platit třeba v jídelním voze - trapas. Jazyková vybavenost je kapitola sama o sobě - katastrofa i na těch největších stanicích.
3) Známka 2 V kategorii EC/IC se to celkem dobrá kvalita, jazyk, znalost, přístup a vystupování. Osobní a rychlíkové vlaky mají zatím co dohánět.
4) Známka 3 Stránky sice mají, dokonce lepší než předchozí verze (bez domeny cd.cz), ale zkuste to srovnat s leteckými společnosti, žádna rezervace on-line, žádné platby kartami, žádné akce nebo výprodeje, ubytování a pronájem aut a ta těchle věcech se dá dost vydělat. Kdyby se se lidi naučili platit více na internetu jízdenky, mohli by dráhy vyhodit ten katastrofální perzonál na nádraží a z okének udělat normální restauraci, kam by si mohl člověk zajít na normalní teplé jídlo a nejíst ty nechutné předražené bagety co se prodávají ukrajici v těch padesáti stáncích na hlaváku. Pak by se mohli všichni přesunost do depa (ukrajinky ze stánku a otrávené ženské z kasy) a čistit ty špinavé vlaky. Ještě mě pak napadá, proč za jízdy chodí česká paní v maďarských a německých EC a uklízí odpadky? Zeptal jsem se jí a říkala že uklízejí jen cizí vlaky české ne. Takže problém špinavých českých vlaků jsme právě vyřešili :o)))))
5)
Zjednodušit tarif a odstranit všechny karty, nechat jen důchodce a studenty aby platili nižší částku (stejně). Zavést věrnostní program za stálé zákazníky kteří jezdí každý týden přes půl republiky a nemají žádné výhody. Zamyslet se nad smyslem první třídy s skloubit ji třeba s jídelním vozem viz vlak Slovenská strela, Protože sedět v jedničce v rychlíku, je daleko daleko horší než v EC ve dvojce (myslím neměcké a Maď EC). Pak je k tomu napadá, když bude stát pendolíno kolem 600 kroun do Ostravy, zajímalo by mě kdo si sedne do jedničky která bude asi ještě dražší. Pendolíno má asi tak 6 vozů z toho 2 jsou jednička, rozdíl je tam pouze v barvě a koberci, v pohodlí žádný, kromě elektronicky sklopných sedaček, ale ten tah rukou snad každý zvládne ne? Jsem zvědavej jak bude jednička obsazena. Nebylo by v případě pendolína mít jen jedničku? Bylo by to lepší než nějaké speciální vyšší globální ceny viz manager.
Podívejte se na kůtůru cestování se Student Agency Brno-Praha a srovnejte na stejné trase ČD je to podstatný rozdíl v kvalitě, přístupu i ceně. Proto ČD zavedla relační slevu, ale chtělo by to něco více! Ale i na jiných trasách by se mohly používat relační trasy ...
Jakub Košmider
2) Známka 4 za posledních pár let se to taky zlepšilo, ale jen o trochu, když to srovnám se západem, tak se to srovnávat ani nedá. Nejhorší je Praha Hl, tam jsou pokladní arogantní a otrávené taky z toho prostředí tam. Když máte dostat z 200 korun nazpět 10 korun, dostanete 5 korun a zbytek padesátníků a zeptáte se jestli by to nešlo ve vetším, třeba v 2 korunách tam vám paní řekne že to jsou taky peníze, ale netroufám si v tom platit třeba v jídelním voze - trapas. Jazyková vybavenost je kapitola sama o sobě - katastrofa i na těch největších stanicích.
3) Známka 2 V kategorii EC/IC se to celkem dobrá kvalita, jazyk, znalost, přístup a vystupování. Osobní a rychlíkové vlaky mají zatím co dohánět.
4) Známka 3 Stránky sice mají, dokonce lepší než předchozí verze (bez domeny cd.cz), ale zkuste to srovnat s leteckými společnosti, žádna rezervace on-line, žádné platby kartami, žádné akce nebo výprodeje, ubytování a pronájem aut a ta těchle věcech se dá dost vydělat. Kdyby se se lidi naučili platit více na internetu jízdenky, mohli by dráhy vyhodit ten katastrofální perzonál na nádraží a z okének udělat normální restauraci, kam by si mohl člověk zajít na normalní teplé jídlo a nejíst ty nechutné předražené bagety co se prodávají ukrajici v těch padesáti stáncích na hlaváku. Pak by se mohli všichni přesunost do depa (ukrajinky ze stánku a otrávené ženské z kasy) a čistit ty špinavé vlaky. Ještě mě pak napadá, proč za jízdy chodí česká paní v maďarských a německých EC a uklízí odpadky? Zeptal jsem se jí a říkala že uklízejí jen cizí vlaky české ne. Takže problém špinavých českých vlaků jsme právě vyřešili :o)))))
5)
Zjednodušit tarif a odstranit všechny karty, nechat jen důchodce a studenty aby platili nižší částku (stejně). Zavést věrnostní program za stálé zákazníky kteří jezdí každý týden přes půl republiky a nemají žádné výhody. Zamyslet se nad smyslem první třídy s skloubit ji třeba s jídelním vozem viz vlak Slovenská strela, Protože sedět v jedničce v rychlíku, je daleko daleko horší než v EC ve dvojce (myslím neměcké a Maď EC). Pak je k tomu napadá, když bude stát pendolíno kolem 600 kroun do Ostravy, zajímalo by mě kdo si sedne do jedničky která bude asi ještě dražší. Pendolíno má asi tak 6 vozů z toho 2 jsou jednička, rozdíl je tam pouze v barvě a koberci, v pohodlí žádný, kromě elektronicky sklopných sedaček, ale ten tah rukou snad každý zvládne ne? Jsem zvědavej jak bude jednička obsazena. Nebylo by v případě pendolína mít jen jedničku? Bylo by to lepší než nějaké speciální vyšší globální ceny viz manager.
Podívejte se na kůtůru cestování se Student Agency Brno-Praha a srovnejte na stejné trase ČD je to podstatný rozdíl v kvalitě, přístupu i ceně. Proto ČD zavedla relační slevu, ale chtělo by to něco více! Ale i na jiných trasách by se mohly používat relační trasy ...
Jakub Košmider
12.08.2005 (16:40)
1. Jak jste spokojeni s dochvilností vlaků ČD?
2
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
2
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
2
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
3
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Zrychlit přepravu, zkulturnit nádraží a hlavně něco udělat s vozy z roku razdva, kde má jeden strach, aby nechytil svrab a neštovice (jen ať se podívá ČD ke konkurenci, jezdím občas s Viamontem a ti mají i v 010 uklizeno a čisto). A zrušit "Z" kartu a nechat ceny přepravného pro všechny za cenu jako je v současné době se "Z" kartou.
2
2. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD u přepážek?
2
3. Jak jste spokojeni s ochotou zaměstnanců ČD ve vlacích?
2
4. Jak jste spokojeni s prezentací a službami ČD na internetu?
3
5. Jaké prvky by měly ČD uskutečnit, aby se cestování vlakem stalo atraktivnějším?
Zrychlit přepravu, zkulturnit nádraží a hlavně něco udělat s vozy z roku razdva, kde má jeden strach, aby nechytil svrab a neštovice (jen ať se podívá ČD ke konkurenci, jezdím občas s Viamontem a ti mají i v 010 uklizeno a čisto). A zrušit "Z" kartu a nechat ceny přepravného pro všechny za cenu jako je v současné době se "Z" kartou.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko











