Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
ČD - Výsledky průzkumu se stanou podkladem pro stanovení konečné podoby nového produktu Českých drah vlaků SC Pendolino jezdících na trase Ostrava – Praha. Počínaje platností nového jízdního řádu (od 11. 12. 2005) hodlají České dráhy nabídnout cestujícím na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha zcela nový produkt – vlaky SuperCity Pendolino – poskytující bezkonkurenčně nejrychlejší a nejpohodlnější spojení mezi těmito městy. Provoz vlaků SC Pendolino je připravován jako zcela nová zákaznická nabídka Českých drah s tím, že kromě velmi rychlého spojení Ostravy s Prahou, s dobou jízdy přibližně 3 hodiny 20 minut, nabídnou tyto vlaky také některé zcela nové typy služeb pro cestující.Na celkové podobě produktu SC Pendolino České dráhy v současné době intenzivně pracují. Jedním z klíčových podkladů budou přitom výsledky marketingového průzkumu, který v současnosti České dráhy realizují ve vybraných spojích InterCity, EuroCity a SuperCity na trase Ostrava – Praha. Jeho závěry by měly sehrát důležitou roli při přípravě finální podoby celé nabídky, a to především v následujících oblastech klíčových z pohledu zákazníka:
Služby poskytované cestujícím – začínající již u záměru cestovat vlakem, přes způsob nákupu jízdenek, odbavení, služby na palubě vlaku a další.
Cena a tarifní model - nastavený tak, aby nabízel vysokou přidanou hodnotu VŠEM cílovým skupinám cestujících (byznys cestující, mládež, rodiny s dětmi) – a to ve všední dny i o víkendech – za cenu, která pro ně bude vysoce atraktivní.
Marketingová strategie – oslovující efektivně jednotlivé cílové skupiny s cílem prezentovat nové spojení SC Pendolino jako nejlepší alternativu pro cestování na trase Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha.
Zákaznický průzkum, který je realizován formou osobního dotazování profesionálními tazateli přímo ve vlacích, by měl přinést jak kvantitativní tak i kvalitativní výsledky popisující především následující oblasti: jaký typ cestujících využívá železniční spojení Ostrava – Praha, jaký je názor a očekávání cestujících od služeb poskytovaných ve vlacích mezi Ostravou a Prahou, jak využívají čas strávený na cestě, jak by vnímali rozšíření nabídky služeb, proč se rozhodují při cestách mezi Ostravou a Prahou právě pro vlak či jiný dopravní prostředek a další.
Výsledky průzkumu budou k dispozici ještě v průběhu 2. poloviny měsíce září, kdy budou vrcholit aktivity související s přípravou nového produktu Českých drah SC Pendolino do nabídky portfolia služeb pro cestující.
Zdroj : České dráhy
CSPSV | 8.9.2005 (14:24)
Related news

12.09.2005 (12:40)
Jenomže oni tím lidi jezděj na MHD doklad nebo na traťovou jízdenku. Tak to by se musela točit tak desetkrát do Kolína aby to bylo doma. Podle mě už z povahy příměstské dopravy nemůže být zisková bez dotací. Stejně jako MHD.
12.09.2005 (12:09)
A abych nezapomnel, kdyz je neceho vice kusu, mohla by o neco levneji vyjit udrzba, nez v pripade 7 originalu.
12.09.2005 (12:08)
Franta007, jak jste na to prisel. Kapacita je tusim podobna, 471 predpokladam obvykle bude mnohem plnejsi (alespon jezdi vetsinove na 011 a obcas je naslapla vice nez je zdravo), na kratsi vzdalenosti jizdne mozna vyjde srovnatelne s nejakym extra tarifem na poloprazdne pindolino. A pokud lita od rana do vecera tak mozna zrejme i pres kratsi vzdalenost nadrandi vice km.
12.09.2005 (0:53)
471=210 miliónů 680=500 miliónů, tak se mi zdá že se pendolino zaplatí dřív. Nebo snad ne?
11.09.2005 (9:33)
To Miroslav Zikmund: Mel jsem zato, ze clovek, ktery se vyzna v Praze, nebude do IDOSu zadavat Vaclavske nam., kdyz obe stanice metra se jmenuji jinak. Ze vas to netrklo ani potom, co IDOS nasel neuveritelnou pitomost (navic ji publikujete), tak tomu opravdu uz nerozumim. K IDOSu mam mnoho vyhrad, ale tuto neakceptuji. On totiz i sebelepsi program v pocitaci je jen "rychly blbec" a inteligentne zadavana vstupni data uz musi v kazdem pripade zajistit uzivatel.
10.09.2005 (19:55)
To NOBODY
Můžete být tak neobyčejně laskav a upřesnit, v čem je cestovní doba 47 minut v trase Václavské náměstí (CENTRUM) – Letiště Ruzyně demagogie ? Jedná se o spojení s odjezdem ve 13.15.
IDOS našel cestu TRAM 9 do Lazarské, pěší přesun na Národní třídu, odtud METREM B na Můstek, z Můstku METREM A na Dejvickou a odtud BUS 119 na Letiště Ryzuně. Že to je "debilní" způsob spojení, nezpochybňuji. Já bych šel rovnou na Můstek.
Máte–li výhrady k IDOSu, tak se musíte obrátit s společnost CHAPS, která je autorem programu, aby upravila algoritmus vyhledávání …
Já mám také zkušenost, že když BUS 119 najede jednu minutu, tak s prokličkováním mezi silničními vozidly a přelezením zábradlí na zástávce TRAM stihnu linku 26 a jsem na Masaryčce za 36 minut … pokud bych šel jako spořádaný občan na zastávku podchodem e zavazadlem, tak mi ta tram ujede a další jede za 8 minut, čili cesta na Masaryčku "jen" za 44 minuty …
Pravda, když si zadáte stanici Můstek, tak jste z peronu, na letišti za nějakých 32 - 36 minut … k tomu si připočítejte cestu na nástupiště z vestibulu … a do vestibulu, když na Můstek nic jiného než METRO nejezdí;
mnohem zajímavejší je porovnání cestovní doby poslance, který jede ze zastávky MHD Malostranské náměstí buď na letiště nebo na vlak na PHA HLN na Manažera, aby se co "nejdříve" dostal letdlem a MHD do Ostravy Svinova, kde bude stíhat spojení do Opavy, aby byl co nejdříve mezi svými voliči …
Pro tohle porovávání je mnohem výmluvnější …
Můžete být tak neobyčejně laskav a upřesnit, v čem je cestovní doba 47 minut v trase Václavské náměstí (CENTRUM) – Letiště Ruzyně demagogie ? Jedná se o spojení s odjezdem ve 13.15.
IDOS našel cestu TRAM 9 do Lazarské, pěší přesun na Národní třídu, odtud METREM B na Můstek, z Můstku METREM A na Dejvickou a odtud BUS 119 na Letiště Ryzuně. Že to je "debilní" způsob spojení, nezpochybňuji. Já bych šel rovnou na Můstek.
Máte–li výhrady k IDOSu, tak se musíte obrátit s společnost CHAPS, která je autorem programu, aby upravila algoritmus vyhledávání …
Já mám také zkušenost, že když BUS 119 najede jednu minutu, tak s prokličkováním mezi silničními vozidly a přelezením zábradlí na zástávce TRAM stihnu linku 26 a jsem na Masaryčce za 36 minut … pokud bych šel jako spořádaný občan na zastávku podchodem e zavazadlem, tak mi ta tram ujede a další jede za 8 minut, čili cesta na Masaryčku "jen" za 44 minuty …
Pravda, když si zadáte stanici Můstek, tak jste z peronu, na letišti za nějakých 32 - 36 minut … k tomu si připočítejte cestu na nástupiště z vestibulu … a do vestibulu, když na Můstek nic jiného než METRO nejezdí;
mnohem zajímavejší je porovnání cestovní doby poslance, který jede ze zastávky MHD Malostranské náměstí buď na letiště nebo na vlak na PHA HLN na Manažera, aby se co "nejdříve" dostal letdlem a MHD do Ostravy Svinova, kde bude stíhat spojení do Opavy, aby byl co nejdříve mezi svými voliči …
Pro tohle porovávání je mnohem výmluvnější …
10.09.2005 (14:39)
To JTB: Je sice hezke, ze si umite obhajovat chybu. Nevim sice, kolik je vam let, ale predpokladam, ze nemate na mysli "liberalizaci" cestiny z dob narodniho obrozeni. Nejstarsi pouziti slova syntaxe jsem nasel v Ottove slovniku naucnem z roku 1906 jako femininum (o jine moznosti se nezminuje). Jeste mi tak napada, jestli ve vasem podani to neni moravska obdoba tehoz slova (podle vzoru okurek, kotlet atd.)
10.09.2005 (14:14)
Jinak slovo syntax je primárně maskulinem a díky liberalizaci ČJ jej lze používat i jako femininum...
10.09.2005 (14:12)
Ano, železnice je nejkapacitnější dopravní prostředek a jako takový se díky velkému podílu fixních nákladů na slabé přepravní směry příliš nehodí. Spočítejme si náklady 810ky: DC-6Kč/km (1osvlkm+ 22tkm), 12Kč/km PHM, k tomu údržba a fíra...
10.09.2005 (11:50)
To Frantisek: Rekuperace je pekna vec, ale u zeleznice ponekud mene pouzitelna. Podminkou je, ze "vracenou" energii musi neco spotrebovavat. Neni-li tedy ve stejnem useku jiny spotrebic, tak se energie stejne musi spalit v odporech, aby vozidlo vubec elektricky brzdilo. U tramvaji je situace ponekud lepsi.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











