..: Petiční akce za záchranu tratí ve Středočeském kraji :..
810 - ilustrační fotoStředočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.

Původní zpráva z 9.10.2005:

Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.10.2005 (14:56)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Legislativa

Ďalšie z regiónu ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 11 12 13 14 15 ... 20      Zpráv na stránku:   
TCM
13.10.2005 (11:23)  
Borovička: Ach bože, tady nejde o udržování tratí jen kvůli cyklistům, ale také kvůli cyklistům. Nejde rozhodně o udržování dopravy kvůli "náhodnému" cyklistovi. A argument, že tenhle víkend jsem žádného cyklistu neviděl, je tak stupidní, že ho snad ani nemyslíte vážně. To mi připomíná podobný způsob uvažování, jaký předváděli ministři dopravy za Klausových vlád, kteří také argumentovali stylem: Když jsem jel autem z města x do města y, míjeli jsme vlak, v kterém prakticky nikdo neseděl. Tahle trať je tudíž zbytečná a musíme jí zrušit.
Já osobně zase vidím ve vlacích cyklisty celkem často.
13.10.2005 (11:11)  
860003 Jo tak autobusová lobby jsou řidiči? To je pak jiná. Já si naivně myslel, že tlačí majitelé autobusových společností. Nebo krádou PHM majitelé, proboha proč a komu?
registrovaný užívateľ  
13.10.2005 (9:29)  
Svez se autobusem, to je taky hromadná doprava, hoď řeč s řidičem...stačí?
Netvrdím že na dráze rozkrádání není ale není tak jednoduché.
13.10.2005 (8:53)  
Zikmund:
1) Z Čerčan do Měchenic asi moc lidí nejede, ale pokud tak použiji pěší most v Davli (jsou tam 2) a pojedou autobusem - Idos mi vyhodil právě teď odjezdy 9.15, 9.30, 10,00, 10.30....Stačí tak? Ano spojení Vrané - Klínec les PID neřeší. Co vím přípoje v relaci Petrov - Bojov nikdy prioritní na 210 nebyly, i když se občas podaří.

860003:
Netušil jsem že zlatý důl v autobusové dopravě je přes šmelení s naftou. A taktéž jsem netušil jak jsou ČD v hospodaření s naftou nekompromisní. Nebo se ta poznámka týká jen lobby na elektrifikovaných tratí?

TCM: Udržovat síť vlakových spojů s tím, že s ním občas pojede cyklista (konkrétně tento víkend jsem je ve vlacích na 210 jaksi neviděl) není opravdu na pořadu jednání krajů o dopravní obslužnosti.
registrovaný užívateľ TCM
13.10.2005 (1:23)  
Borovička: Je tady jeden zásadní rozdíl, který Vám poněkud uniká: Ano, máte jistě pravdu, že tam, kde se nevyplatí cyklobus, se nevyplatí ani cyklovlak. Ale základní rozdíl je v tom, že zatímco do obyčejného autobusu se s kolem nesmí, do vlaku se s kolem může, tzn. že cyklisté nejsou odkázáni pouze na cyklovlaky. Z toho logicky vyplývá, že při malé poptávce po samostatných cyklovlacích/busech není to málo cyklistů, které takovou přepravu požadují, v případě vlaků odkázáno jen na individuální dopravu.
registrovaný užívateľ xyz  mail  
13.10.2005 (1:23)  
860003:

Zato se da vysoce efektivne rozkradat...
registrovaný užívateľ  
12.10.2005 (23:06)  
Autobusová lobby...
Při provozování dráhy se nedá tak snadno šmelit s naftou (dál už snad psát nemusím).
12.10.2005 (22:45)  
Heleďte vy mudrcové ohledně trati 210. Já jsem si zkusmo zdal do IDOSU UNIVERSAL vyhledání spojení Vrané nad Vltavou / Měchenice – Dobříš pomocí autobusů v režii PIDu a autobusů v režii Středočeského kraje … v porovnání s tím, co tam nabízí pro mnohé "zločinecká společnost" České dráhy … Zajímalo by mne například, jak se cestující jedoucí z Čerčan dostane do Měchenic či na Dobříš na pravý břeh Vltavy ve Vraném nad Vltavou … pokud vím, tak ve Vraném nad Vltavou most mezi nádražím a silnicí, kde by byla zastávka autobusů nahrazujících vlaky … Nevím, kolik "zasvěceně" diskutujících si projelo před několika lety "náhradní autobusovou dopravu" v době výluky z Měchenic na Dobříš, resp. křídlo do Zbraslavi. Výlukovou dopravu ty komunikace – mnohde připomínající tankodrom, jaksi přežily, ale pochybuji o tom, že by si na nich dopravce hodlal ničit dlouhodobě svoje vozidla.
registrovaný užívateľ Mikasi
12.10.2005 (19:29)  
Jenom k tomu cyklobusu na Brdy. Samozřejmě o něm vím, je to linka 690, která jezdí z nádraží Dobřichovice nahoru na Kytín, platí tam pásma a tarify Ropidu, za kolo chtějí jen 14 Kč (a kdo má jízdenku na kolo z vlaku, tak mu tam platí!). Je to tedy perfektní (možná až moc), ale pokud se nepletu, tak ve Středočeském kraji už nic podobného není. A pochybuju silně, že se to tomu dopravci vyplatí, nezdá se mi, že by měl všechny jízdy po celý den plně obsazené. Zřejmě tedy dostává dotaci...
A k tomu cyklovlaku na trati Praha-Dobříš: to, co tam alespoň teď jezdí, není podle mne cyklovlak (v nich bývá obvykle nejméně 1 vagón speciálně uzpůsobený pro přepravu kol) - pouze 1 běžnej vagón tam má symbol jízdního kola (pro zjednodušenou přepravu). Ovšem jak to vypadá, tak i to málo zřejmě vezme za své.
No nic, hlavně, že se někteří politici budou i nadále předvádět na DNECH BEZ AUT na kolech, a těm ostatním ještě přece zbývají tratě, kde jezdí žabotlamy...
registrovaný užívateľ Jetel
12.10.2005 (17:00)  
to "abc" a "Mark"

Tak to vy dva jste ti mluvčí většiny morálně zastaralých řídících pracovníků ČD? Netušil jsem, že se ozvete tak rychle :-)
  1 ... 11 12 13 14 15 ... 20      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko