..: Petiční akce za záchranu tratí ve Středočeském kraji :..
810 - ilustrační fotoStředočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.

Původní zpráva z 9.10.2005:

Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.10.2005 (14:56)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Legislativa

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 13 14 15 16 17 ... 20      Zpráv na stránku:   
11.10.2005 (21:33)  
Nějak nerozumím pojmu rozhoduje autobusová lobby. A vůbec mi ty petice připadají uhozené - železnicí nezasažení lidi musí zapochybovat, zda to mají podepsat. Opravdu si myslíte, že v úseku Čísovice - Vrané n. Vltavou jsou odkázáni lidé jen na železniční dopravu a nemůže je obsloužit autobus? Nekolabuje náhodou železniční doprava i v sluneční podzimní den? Stanice až po Bojov jsou lehce obsloužitelné autobusy s návazností na Dobříš i Prahu. Rovněž Měchenice mají po silnici dobré spojení na Prahu a počet autobusových spojů není malý. Doby kdy se v neděli nevešli lidé v Měchenicích do vlaků (3 nebo 4 vozy Bmo) jsou už několik let pryč.
Registrierter Benutzer  
11.10.2005 (19:02)  
O tratích 173 a 210 rozhoduje místní autobusová lobby, tak jako zabila 121. Pro ostatní trati není vhodné vozidlo do 810 a odvozených dráhy cestující nenalákají. Jízda v 810 je srovnatelná s jízdou v autobuse, navíc autobus zajede až na náves, babičce Procházkové zastaví u domu (pozor-v souladu s předpisy) babičce Novákové vyzvedne řidič ve městě léky... Na vlak se musí až na nádraží, to je za vesnicí a navíc do kopce... Zkuste se svézt Kolín-Ledečko.
11.10.2005 (16:24)  
ad SCYL: podíval jsem se na trať 143 a ano je to tak. Myslel jsem že tímto vlakem, který si udělá drobnou zajížďku přes Chodov v deset večer chtějí zaplácnout nějakou díru na 140. Jsem v šoku. V tuto skoro noční dobu tam jede během dvou hodin pět vlaků!!! To musí vysvětlit někdo místní. Já to nechápu. Hodinovka na 140 je ještě vystlaná vláčky z lokálek, co se asi stahují do depa. My se tady bavíme o nějakých drobných na lokálkách, ale kolik dělají další strojové jízdy? To pak při řídkém grafikonu naskakují procenta!!!
Registrierter Benutzer Petr Kolář
11.10.2005 (16:12)  
vážení přátelé,děláme petici na podporu středočeského kraje při optimalizaci základní dopravní obslužnosti způsobem prospěšným pro cestující i omezené krajské finance.
Pokud máte zájem o petiční archy,napište si o ně na adresu:
efektivni.zeleznice@seznam.cz
Registrierter Benutzer Golf
11.10.2005 (13:52)  
Jsou krásdné všechny ty snahy o záchranu těchto zajimavých tratí. Ale mně zajímá jiná věc. Středočeský kraj zvěřejňuje kolik přispívá na dopravu - http://www.kr-stredocesky.cz/article.asp?thema=212&item=39467

jestli jsem to dobře spočítal, tak autobusový kilometr je stojí necelých 14 Kč a vlakový 59 Kč. Vím, že to je v této rovině trochu nesrovnatelné, ale o ledascčem to svědčí. O ledasčem svědčí i to, že kraje chtějí vědět za co vlastně platí, chtějí znát ztrátovost každého jednoho spoje a chtějí si vybrat spoje. ČD nechápou, že jsou zákazníky krajů a tak to dopadá. Až se ČD začnou snažit konkurovat, bude to o něčem jiném.
Registrierter Benutzer Giba
11.10.2005 (10:57)  
Ad 143, je to asi kvůli křižování na 142. Asi nechtějí aby někdo rozkrad koleje tak to s jedním vlakem projedou a v takhle pozdním vlaku někomu nevadí že jede o par minut déle.
11.10.2005 (10:43)  
Úplně to sem nepatří, ale na Českých novinách je od včerejška zajímavá zpráva o Duškově žalobě na Šimonovského:

http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/doprava/index_view.php?id=152096
Registrierter Benutzer vvx
10.10.2005 (22:46)  
ah so .... postavit je přestavit výhybky pro vjezd vlaku a dát pokyn k jeho vjezdu - tedy rozsvítit návěst umožňující vjezd vlaku na určenou kolej, u mechanického návěstidla totéž, ale tam se rameno opravdu "postaví". Snad mě předpisáři neukamenují za přesné necitování předpisu.
Registrierter Benutzer TCM
10.10.2005 (22:04)  
vvx: mohl bys vysvětlit pro neznalé železniční hantýrky, co to znamená "postavit"?
Registrierter Benutzer vvx
10.10.2005 (21:00)  
... tomuto argumentu se nedivím, na řadě lokálek je na denním pořádku, že výpravčí přijme vlak a aniž by nějaký čekal z druhé strany, vjezdové nepostaví, přitom by měl pokoj a mohl na kanapi vyčkávat jeho příjezd. V případě nenadálé změny se to dá shodit. Takže zpoždění nezpoždění nebo snaha fíry krátit kde se dá (v PJ Kolín byl jeden za překročení o 10 km/h před pár dny potrestán -1000 Kč), vše je pro kočku neboť Duškův soukmenovec nemůže postavit s předstihem (tímto se omlouvám těm, kteří to umí).
  1 ... 13 14 15 16 17 ... 20      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko