..: Petiční akce za záchranu tratí ve Středočeském kraji :..
810 - ilustrační fotoStředočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.

Původní zpráva z 9.10.2005:

Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 30.10.2005 (14:56)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Legislativa

Weitere aus ČR Praha ČR Středočeský


  1 ... 12 13 14 15 16 ... 20      Zpráv na stránku:   
abc
12.10.2005 (11:29)  
Jeteli pěší chůze je zdravá tak proč ji nepodporovat ty vymatlanče.
Mark
12.10.2005 (11:25)  
Jetel: Ty seš blbej jak jetel
Registrierter Benutzer xyz  mail  
12.10.2005 (10:22)  
Sindler: "Ano, gumokol ano, ale jen tam, kde je to nezbytně nutné. Kdo bydlí na samotě nebo v malé vesničce, nic jiného mu nezbývá."

Nase obec ma kolem 1000 obyvatel, tak nevim, jestli jeste splnuje pozadavek male vesnice, ale bez auta to bohuzel nejde. No a kdyz uz ho mate... cim vic stoji, tim je jeho provoz drazsi.

Onehda jsem zaregistroval rozhovor s cestovatelem panem Zikmundem a zaujala me informace, ze je z "ajznbonacke" ordiny, coz v jeho detstvi znamenalo tri volnasky na cestu vlakem rocne. To by taky mohlo pomoct, radikalnich zastancu predstavy vlak do kazdych Kotehulek by mozna trochu ubylo... Takto chapu, ze si spousta lidi haji sve "svate pravo" dostat se na maximalni pocet mist v republice prakticky zadarmo.
12.10.2005 (9:06)  
Na jedné straně tu jsou nostalgičtí podpisovatelé peticí (s planými pojmy -ekonomický význam, společenský význam) a na druhé straně stojí pistolníci (vzor Dzurinda), kteří věrně splní příkaz doby a železnice ustřelí ze dne na den bez náhrady. V Čechách se sepíšou petice, na Slovensku vyletí občas i nějaký kámen (a modrou stávku už zažily obě země). Nikde není náznak řešení. Nebo už někdo slyšel o konkrétních náhradách - Zanikla trať a do obce přijelo nové autobusové spojení napojené na SYSTÉM...
12.10.2005 (8:56)  
Mikasi: S těmi koly je to bohužel jalovej argument. Cyklobus na Brdy (ne až do Dobříše) už jezdí a bude-li zájem, tak se najdou soukromníci, co do toho půjdou. Ano nejezdí pořád a všude, protože se to nevyplatí. Ale pak se úplně stejně nevyplatí ani cyklovlak. Mám pocit, že díky pomalosti a malé pružnosti železnice (danou i technologií) ztrací dech i mnoho vlaků tzv. sněhuláků a na sjezdovky vozí lyžaře z měst stále víc upravené skibusy. Podle mého tento druh přepravy (lyže, kola) nemůže být podstatou dráhy, ale pouze přídavkem.
Registrierter Benutzer Jetel
12.10.2005 (7:41)  
"Kvalita a věková i morální zastaralost vozového parku je zoufalá"

Stejně tak je zoufalá věková i morální zastaralost většiny řídících pracovníků ČD. Ono všechno souvisí se vším.
Registrierter Benutzer Sindler
12.10.2005 (7:27)  
Tak trochu se mi zdá, že spoustu problému dělají hlavně České dráhy. Přijde mi, že to je líný, nepřizpůsobivý obr, jehož vedení nemá moc kontaktů s realitou. Kvalita a věková i morální zastaralost vozového parku je zoufalá a ve střednědobém výhledu nikde naděje na změnu. Kde to jen trochu jde se to brousí motoráčky řady 810. Pokud vím tak už jim možná táhne na třicátý rok. Zkuste si porovnat dnešní auta a autobusy s těmi před 30 lety. Je-li průměrná rychlost nějakých 30 km/h a leckde i 20km/h vůbec se divím, že těmi vlaky někdo jezdí. Na druhou stranu si říkám,že kdyby se jezdilo tak nějak normálně s vozidly, které alespoň trochu kráčejí s dobou a se společností, která má skutečný zájem o spokojenost cestujících, určitě by se noví cestující našli. Zvláště v okolí Prahy, kde stačí bouračka nebo oprava silnice k tomu aby se celé město ucpalo a které je podle některých statistik nejzamořenější v Evropě, mají ty dnešní ukodrcané lokálky svůj potenciál. Ano, gumokol ano, ale jen tam, kde je to nezbytně nutné. Kdo bydlí na samotě nebo v malé vesničce, nic jiného mu nezbývá. Já si myslím, že klíčem k úspěchu je zavést na provoz na lokálkách nějakou formu volné soutěže jako je tomu u příměstské autobusové dopravy, tam to funguje myslím dobře. Jestli se České dráhy neumějí přizpůsobit době, konkurenci na ně.
Registrierter Benutzer Jetel
12.10.2005 (7:19)  
To je fakt skvělej argument! Jasně, socialismus, vlaky všem a po celý týden ať to stojí co to stojí. Však on to NĚKDO zaplatí. Tak to pánové sponzorujte ze svých peněz. Kraj (ani obec, stát) si ty peníze netisknou, musí si je vydělat, respektive někde vzít, respektive na nějaký smysluplnější projet je nevydat.
Registrierter Benutzer Mikasi
12.10.2005 (0:18)  
Ad Borovička:
A co takovej cykloturista, kterej si chce udělat stokilometrovej vejlet někam na konec středočeskýho kraje a nechce se mu absolvovat zpáteční cestu do Prahy v neděli večer dejme tomu z Dobříše po silnicích přecpanejch spěchajícíma lufťákama na čtyřech kolech ? Toho pak taky obslouží autobus - že by tam jezdily i cyklobusy ???
Registrierter Benutzer abc
11.10.2005 (22:19)  
Koláři co to plácáš za kraviny? Vlaky se zruší, autobusy místo nich nepojedou, to je to pravý zlepšení pro lidi, co?
  1 ... 12 13 14 15 16 ... 20      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko