..: K 10.12.2005 končí relační sleva Praha-Brno :..
bleskovka Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.
Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.

zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 10.11.2005 (14:11)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 5 6 7 8 9 ... 17      Zpráv na stránku:   
11.11.2005 (15:41)  
pavka: Jak už napsali jiní, stejný postup by se měl aplikovat u ČD. A nechápu, co se ti na tom nelíbí? Do obchodů taky chodí anonymně "agenti" ČOI. To by se měli předem ohlásit?
Registrierter Benutzer waszyn 
11.11.2005 (15:34)  
co se týče pokladních, občas pomůže kouzelná věta "rád bych mluvil s vašim nadřízeným". Zatím to nesklamalo :)
Registrierter Benutzer pavka
11.11.2005 (15:28)  
Myslím, že i přístup některých pokladních ČD je docela zákaznicky příjemný, někdy až příliš :-). Jednou jsem čekal půl hodiny v jedné mezinárodní pokladně, než pokladní trpělivě vysvětlila jedné partě přede mnou, jak nejvýhodněji dojet do Alba Iulia v Rumunsku. Takhle moc jízdenek neprodá...
Registrierter Benutzer Roland
11.11.2005 (15:12)  
to prasman: pred par lety bych s vami do puntiku souhlasil, ale dneska mi to prijde trochu nespravedlive... Vlak vyuzivam dost casto a musim rict, ze uroven chovani zamestnancu jde pomalu, ale jiste nahoru!!! Excesy se najdou stale, ale jejich pocet dle me prudce poklesl. Problemy pretrvavaji nejice u pokladnich, ale i tam je to o hodne lepsi, nez to bylo drive...
Registrierter Benutzer xyz  mail  
11.11.2005 (15:09)  
pavka:

A to je snad dobre ne? Kdyz v tom nasem post-socialistickem bordelu nejde lidi prinutit poradne pracovat jinak nez represi a mnozi i pres rostouci nezamestnanoc povazuji "chozeni do prace" a "brani vyplaty" za sve nezadatele pravo. Co delat jineho. Stejne tak rozumny zamestnavatel hlida prodavacky, operatory info lijky a nevim koho jeste. Proc by dopravci meli byt jini?

Kdyz pracujete poradne, kontrolor je na vas kratky. A jeste se treba usmeje.

Tohle byl nejlepsi trik i na skole: zarucene nejjistejsi bylo proste umet. No a v praci jendoduse pracovat.
Registrierter Benutzer prasman
11.11.2005 (15:01)  
pavka napsal: "Na druhé straně SA poměrně tvrdě zachází se svými zaměstnanci, např. autobusy jezdí anonymní kontroloři, kteří sledují, zdali personál vystupuje profesionálně. Za sebemenší přestupek může být zaměstnanec propuštěn. Je sice hezké, že SA je úspěšná společnost, ale za jakou cenu..." A TO JE JAKO ŠPATNĚ ??!!?!? Kontrola je potřeba a pořád. Je pravda, že na ČD by onen kontrolor po jedné jízdě /tím myslím i s nákupem lístku/ skončil buď v IKEMu nebo Horních Beřkovicích nebo postupně na místech obou. A je pravdou, že by poklesl počet zaměstnanců u ČD o 70% :)
Registrierter Benutzer xyz  mail  
11.11.2005 (14:59)  
DJ:

"Zluta mafie" bude nejspise Cesky Telecom. Odpor k tomuto (prakticky) monopolistickem (dalsimu) molochu, jsem stale jeste schopen pochopit. :)

Rail-2005:

Bordel na draze, dzungle na silnici... To se pak tezko vybira. Ale cena a pristup ke klientovi casto vychazi vyrazne ve prospech druheho...
Registrierter Benutzer Pavel
11.11.2005 (14:54)  
ad. waszyn
Ano, pokud na tom vydela (zvysi trzby), pak je to v poradku. (Jde ale o to, jestli se toto opravdu stane ...)
Registrierter Benutzer Pavel
11.11.2005 (14:51)  
... a jeste si myslim, ze pri stejnych trzbach je lepsi vyssi pocet lidi ve vlaku proste proto, ze vic lidi bude "zvyklych jezdit vlakem", brat vlak jako samozrejmost a cenove dostupny dopravni prostredek (a ne aby mel vlak image draheho a prazdneho dopravniho prostredku)... A pripadne ruseni vlaku z vyssi moci je (doufam) mene pravdepodobne, pokud je vlak plny, nez prazdny.
Registrierter Benutzer michawel
11.11.2005 (14:50)  
No ja treba osobne do Brna jedine vlakem (po zazitku jizdy s kamaradem ve 230 km/h). Ono to relacni jizdne zrusene je nevyhodne predevsim pro prilezitostne cestujici co s tim jedou jednou dvakrat do roka. Pravidelni cestujici vedi, ze mohou vyuzit KMB (na tu to i po zdrazeni vychazi taky docela slusne - 179,50 bez rozdilu vlaku.) Ale jinak teda slusne receno je to od CD absolutni ptakovina. Zlute mafii konkurovat nemohou sluzbami, doted konkurovali resp se vyrovnavali alespon cenou. Snahou SA je odrovnat konkurenci a pak zvednout ceny, uvidite za rok, dva. SA napriklad proti vlaku prohrava na Brno ve spolehlivosti, z dobrych zdroju vim, ze SA nedojede vyjma takovych tech okrajovych spoju, zcela presne. plus minus deset patnact minut, ale spis dvacet, tricet na ceste Praha Brno. Je jasny ze vlak se taky sem tam zasekne, ale zrovna tahle trasa nevykazuje prilis velke sekery (nepocitam v to Vindobonu a obe madarska EC).
  1 ... 5 6 7 8 9 ... 17      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko