Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Praha-Brno - Dnes se na stránkách ČD objevila informace, že končí relační sleva Praha - Brno za 130 Kč (kategorie R, Ex), případně 160 Kč (EC). Tato informace se neobjevila na titulní straně, ale jen přímo u informací o relační slevě.Posledním vlakem, ve kterém bude relační sleva platit bude R 375 Pannonia s odjezdem v 23.23 z Prahy hl.n. dne 10.12.2005.
Kromě zrušení relační slevy čeká cestující s novým jízdním řádem zdražení KMB z 1300 Kč na 1400 Kč a SONE+ pro osobní vlaky ze 130 Kč na 160 Kč.
Jen dodám, že kilometrickou banku je možné zakoupit až 2 měsíce před prvním dnem platnosti a platí půl roku od prvního dne platnosti.
zdroje:
Informace o zrušení relační slevy
zdražení KMB a SONE+ Os
Karel Chýla
| 10.11.2005 (14:11)
| 10.11.2005 (14:11)Related news

11.11.2005 (14:48)
Na druhé straně SA poměrně tvrdě zachází se svými zaměstnanci, např. autobusy jezdí anonymní kontroloři, kteří sledují, zdali personál vystupuje profesionálně. Za sebemenší přestupek může být zaměstnanec propuštěn. Je sice hezké, že SA je úspěšná společnost, ale za jakou cenu...
11.11.2005 (14:48)
SA uspesny podnikatelsky subjekt??? Takze Pha-Brno vlakem 130 je dumping, ale Liberec -Pha s SA za 1Kc je v pohode??? S takovym zvyhodnenim, jakemu se SA oproti zeleznicnim dopravcum tesi, by zvladl byt uspesny kazdy... Ale je to jen muj nazor...
11.11.2005 (14:48)
ad.pavel
jenze tady jde o to, ze kdyz tady bude jezdit min lidi za vetsi ceny, tak ta firma na tom vydela (v realu tedy spise min prodela)
jenze tady jde o to, ze kdyz tady bude jezdit min lidi za vetsi ceny, tak ta firma na tom vydela (v realu tedy spise min prodela)
11.11.2005 (14:45)
ad. waszyn - no trzby se snad ani nezvysi,ale jde o to,ze nelze nabizet takovouto slevu z uz tak ztratove ceny. zvlastne u firmy masivne dotovane statem.
Proc? Kdyz to nezvysi trzby, tak je podle me lepsi, kdyz tim vlakem jezdi vice lidi, tim spis, kdyz je ta firma dotovana (protoze pak ma prave ta dotace smysl, kdyz ucini jizdne natolik unosnym, ze vlakem bude jezdit hodne lidi).
Ale jinak myslim, ze pokud to opatreni zvysi trzby (i kdyz o tom prave pochybuji), tak je spravne.
Proc? Kdyz to nezvysi trzby, tak je podle me lepsi, kdyz tim vlakem jezdi vice lidi, tim spis, kdyz je ta firma dotovana (protoze pak ma prave ta dotace smysl, kdyz ucini jizdne natolik unosnym, ze vlakem bude jezdit hodne lidi).
Ale jinak myslim, ze pokud to opatreni zvysi trzby (i kdyz o tom prave pochybuji), tak je spravne.
11.11.2005 (14:31)
moc nerozumim tomu proc se o SA nekteri vyjadruji s takovym opovrzenim. Narozdil o CD predvadi uspesny podnikatelsky zamer a CD se maji co ucit a motivovat aby napr.pendolino do ostravy bylo podobne oblibene,zaplnene a vyuzivane..
11.11.2005 (14:20)
Richter: Zluta mafie? Co to je?
11.11.2005 (13:58)
ECeckem z Brna do Prahy a zpet jezdim uz rok a pul pravidelne a prijde mi vyhodnejsi jet vlakem nez "zlutakem". Bohuzel autobusu ubylo a pokud si nenaplanuju odjezd uz 3 dny do predu, tak je Zlutak i jeho pripadna posila plna. Tak doufam, ze "zluta mafie" navysi pocet spoju. Jinak asi budu jezdit nakladakem z Majlontu...
11.11.2005 (13:55)
+ ludia ktori nemozu autobusom cestovat lebo trpia kinetozou (napr. ja...)
11.11.2005 (13:25)
no trzby se snad ani nezvysi,ale jde o to,ze nelze nabizet takovouto slevu z uz tak ztratove ceny. zvlastne u firmy masivne dotovane statem.
11.11.2005 (12:46)
Myslím, že ten pokles zase tak dramitický nebude. Důležitá otázka je, zda se při poklesu počtu cestujících zvýší tržby. Pokud ne, bylo to špatné rozhodnutí.
___
Vlakem budou jezdit vždycky a za jakýchkoliv okolností lidi co nemají řidičák (např.já) nebo i ti co ho mají, ale bojí se do toho sajrajtu co dnes na silnicích je vyjet (např. moji kolegové). A vzhledem k tomu, že ten sajrajt bude čím dál větší, tak si odhadnětě vývoj v následujíích letech.
___
Vlakem budou jezdit vždycky a za jakýchkoliv okolností lidi co nemají řidičák (např.já) nebo i ti co ho mají, ale bojí se do toho sajrajtu co dnes na silnicích je vyjet (např. moji kolegové). A vzhledem k tomu, že ten sajrajt bude čím dál větší, tak si odhadnětě vývoj v následujíích letech.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










