Praha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.
Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.
Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.
Foto: archív Zelpage
| 19.12.2005 (11:45)
IC 511 SC Pendolino
směr jízdy Ostrava hl.n.
informace ze stanice Drahotuše
pravidelný čas 21:20 (odj.)
skutečný čas 19. 12. 2005 21:34 (odj.)
poloha 14 min. zpoždění
informace vystavena 19.12.2005 21:37:03
Nasazení na vlak za každou cenu: No a co myslíte, jak bylo nasazeno pendolino od GVD? Neschválený typ, neukončené zkoušky, rozpor s ČSN ohledně EMC atd... Komunisti byli oproti tomuhle břídilové!
Jo a spojování dvou jednotek? LZE POUZE MECHANICKY!!! Jednotky jsou sice vyrobeny s možností násobného řízení, ALE TO NEFUNGUJE, neboť ČD NEPOŽADOVALY JEHO AKTIVACI!!! Násobné řízení NENÍ VUBEC VYZKOUŠENO!!! Praktické využití je jenom např. při přepravě dvou spojených jednotek jiným hnacím vozidlem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










