..: Problémy EC135 Vyšehrad :..

ilustrační fotoPraha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.

Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.

Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.

Foto: archív Zelpage


George_L Poslat mail autorovi | 19.12.2005 (11:45)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Peter
19.12.2005 (21:59)  
Viva Siemens, Viva ICE !!!!
ff
19.12.2005 (21:49)  
upřesním vbc, platí to daňoví poplatníci celé ČR, stejně jako těch 7 šrotů
ff
19.12.2005 (21:47)  
ad aušusy: zlobí dodnes, na druhou stranu superšrot od Alstomu se začal vyrábět o několik let dřív než aušusy, navíc ve Studénce/Vítkovicích ani ve Škodovce nebyla s ničím takovým praxe, takže vlastně přes všechny neduhy aušusů jsou mnohem lepší než superšrot
Skaličák
19.12.2005 (21:35)  
Aktuálně - tenhle to už taky nedožene:

IC 511 SC Pendolino

směr jízdy Ostrava hl.n.
informace ze stanice Drahotuše
pravidelný čas 21:20 (odj.)
skutečný čas 19. 12. 2005 21:34 (odj.)
poloha 14 min. zpoždění
informace vystavena 19.12.2005 21:37:03
vbc
19.12.2005 (21:22)  
Ještě jsem zapomněl napsat, že skoro dvouletou rekreaci všech zaměstnanců ALSTOMU motajících se kolem pendolin v plné výši platí - no schválně kdo? - ČD!!!
MMKO
19.12.2005 (21:04)  
Jediné čím ještě lze obhájit Pendolína je snad to, že u ešusů 471 to trvalo taky asi pět let než se vychytaly všechny problémy a než začaly jezdit spolehlivě. Každá novinka s sebou nese problémy, ale to co se děje okolo těchhle italských zázraků je už opravdu trochu extrém.
vbc
19.12.2005 (21:01)  
Dveře u 680: Problémy, a nejen s dveřmi, jsou už hodně dlouhou dobu, akorát před nasazením do provozu se o nich moc lidí nedozvědělo. Teď si bude moci každý udělat vlastní obrázek o tom, jakou práci tady ALSTOM odvedl na "ladění" pendolin za téměř dva roky!!! Při zkouškách s 001 se dveře řešily denodenně, nesčíslněkrát bylo žádáno o jejich opravu. Ke konci zkoušek už na 001 nebyla funkční víc jak polovina dveří. Další samostatná kapitola by bylo naklápění. Na počátku zkoušek s 001 (duben 2004) na ŽZO se jedna zkoušební jízda dělala třeba na desátý pokus, protože při vjezdu do prvního oblouku naklápění zkolabovalo. Byly i případy, kdy byly zkoušky zcela zastaveny a ALSTOMu sděleno, že zkoušky nebudou pokračovat do doby, než bude jednotka v pořádku. Na druhý den se zástupce ALSTOMu dušoval, že je všechno OK. Zkouška, rozjezd, vjezd do oblouku - na stanovišti pištivý zvuk hlásající "naklápění opět kaput". Tak to šlo pořád.
Nasazení na vlak za každou cenu: No a co myslíte, jak bylo nasazeno pendolino od GVD? Neschválený typ, neukončené zkoušky, rozpor s ČSN ohledně EMC atd... Komunisti byli oproti tomuhle břídilové!
Jo a spojování dvou jednotek? LZE POUZE MECHANICKY!!! Jednotky jsou sice vyrobeny s možností násobného řízení, ALE TO NEFUNGUJE, neboť ČD NEPOŽADOVALY JEHO AKTIVACI!!! Násobné řízení NENÍ VUBEC VYZKOUŠENO!!! Praktické využití je jenom např. při přepravě dvou spojených jednotek jiným hnacím vozidlem.
Pepoš
19.12.2005 (20:21)  
Ad Cestující (19.12.05, 17:00) Ty dveře blbnou stále. Pokaždé, když vidím nějaké Pendolino v Holešovicích, je problém se dveřmi. Výpravčí pak zmateně pobíhá po perónu a snaží se dělat co může... Já bych ty Pendolina už nebhajoval. Po týdenním pravidelném provozu a ročním zkušebním provozu už opravdu ne!
honza
19.12.2005 (20:15)  
Co k tomu dodat. Jako by toho ještě nebylo dost. Myslím, že s takovými problémy jednoky 680 by z Břeclavi do Prahy dojela rychleji už i ta 810ka. :-)))
Tomino
19.12.2005 (20:09)  
Super sekery na Super vlacích zaviněné super problémy,které za super dlouhou dobu nikdo nevychytal! A to trapný arogantně ignorantský vedení ČD zase selhalo a odnesou to samozřejmě řadoví zaměstnanci.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko