Praha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.
Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.
Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.
Foto: archív Zelpage
| 19.12.2005 (11:45)
Je to povídání na strašení malých železničářů - jezdím vozmo let a pouze několikrát se podařilo démonické komunikace D1 zlákat mě k tomu, abych po ní jel. Ano, tankodrom T1 je celkem děs a běs, ale pokud zrovna nejedete Praha-Brno (což není vlakem taky úplně výhra) příp. Bratislava, tak ji použít nemusíte a občas ani nechcete. ;)
Je to zaklínadlo. Ale není to veškerá silniční doprava. Podobně si dovedu představit, jak zaměstnanci SA straší svoje děti historkami o cestě vlakem do Liberce (ne že by to nešlo...). Ostatně nějaké story bych taky přidat mohl a to nikdo z rodiny pro žádného autobusového operátora nejezdí... :)
Připojit druhé třeba v Praze. Proč ne? Kupovalo se to na tyhle trasy, tak proč proto něco neudělat.
Nebo snad do Němec nikdy nebudou jezdit?
Jsem si ted projel vsechny rychliky, co by se ted mely pohybovat nekde kolem Pardubic nebo tam v brzke dobe dorazi. Vetsi zpozdeni nez 3 minuty mely tyto vlaky: Kosican (9 minut vzhledem k tomu, ze po ceste ma 127 moznosti kde se zdrzet celkem ujde) a Smetana (15 minut).
Behem hledani ve zpravach rikali, ze OPET uzavreli dalnici a ze hejtman Vysociny nabada ridice, at si s sebou berou hodne jidla, benzinu a teple obleceni. Proti tomu jsou tri minuty na nadrazi v Brne docela pohoda, nemyslite?
PS: Ze minuly tyden prijely vlaky ze Slovenska +6 hodin vim...
###16.12.2005###
Olomouc hl.n. SC 503+8´,porucha zavírání dveří
Pardubice hl.n. SC 505 + 4´, ( EJ 680). zvýšená frekvence
Ostrava hl.n. SC 506 ( EJ 680 ) + 4´, porucha lok.
###17.12.2005###
Č.Třebová EC 134 +4´, závada EJ 680
Hrušovany u Br. - Modřice IC 570+10´,porucha lok. (možná 680)
Zábřeh na Mor. SC 508,+6´,porucha lok.
Česká Třebová IC 570 + 4´, porucha lok.
Pardubice hl.n. SC 510 ( EJ 680 ) + 6´, oprava zavírání dveří
###18.12.2005###
Pha Běchovice-Č.Brod SC 503+28´, závada EJ 680
Pardubice hl.n. SC 502+3´ EJ 680, porucha dveří
Ostrava hl.n. SC 504+2´ závada EJ 680
P.Holešovice EC 135+15´, závada EJ 680
Brno hl.n. EC 135+26´, závada EJ 680
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










