Praha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.
Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.
Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.
Foto: archív Zelpage
| 19.12.2005 (11:45)
Dosavadní bilance za tento týden (v pondělí v tom bylo občas nevině)
###19.12.2005###
Ostrava hl.n., IC 500+49 min, závada EJ 680(DKV Pha-Sv 3380+51 min), DP73 x 4,00 - 4,49
Olomouc, IC 500 + 8 min,závada EJ 680 (DKV Pha), DP č. 12/74 x 5,57 - 6,05
Studénka, IC 502 + 3 min, porucha vým.č.36b, PZ č.87 x 6,00 - 7,10
Vranovice, EC 134 + 3 min, závada na lok.(DKV Pha), D.P. č. 211 x 6,54 - x (podle jízdních dob - zpožď do prahy narostlo jen na 7 minut - to muselo být taky pendolino)
P.Holešovice, IC 503 + 36 min, čeká četu od IC 500 (+57 min). x 8,32 - x
Studénka - Suchdol n.O., porucha PZZ, PZ č.88. Vliv: IC 504 + 6 min. x 9,12 - 9,35
Ostrava hl.n., IC 504 + 2 min, závada EJ 680 (DKV Pha), D.P. č.12/76 x 9,45 - 9,47
P. Holešovice, IC 505 + 14, závada EJ 680(DKV Pha), DP č. 613 x 9,56 - x
Březová nad Svit., IC 571 + 59 min, závada lok.(DKV Pha), DP č.482 x 11,47 - 12,46
Blansko,IC 571+23 min,záavda na voze ČD,DP č.436(DKV Bn) x 13,08 - x
Štěpánov,při prĚjezdu IC 508(EJ 680) po 2.st.kol.vzdušný vír naházel
kamení na nástupiště-bez zranění x 14,58 - x
Č.Brod vyskočil z R 879 cestující-mrtev
vliv: R 879+20 min,IC 511+7 min.šetří PČR a RIBŽD Pha.V 19,00 hod.vylouč.
0. a 2.st.kol. 1/0 18,45 - 20,45
Přelouč-Pardubice hl.n.,porucha PZZ v km 310.118,por.zázn.č.91,na
OP,vliv: IC 511(EJ 680)+10 min,IC 588+2 min,EC 137+7 min,Os 5080+4 min x 19,05 - 19,43
###20.12.2005###
Krasíkov, SC 501+3 min, porucha rychloměru EJ 680 (DKV Praha) x 7,40 - 7,43
Praha-Holešovice, IC 571+27 min, vyřazení vozu ČD +obrat od EC 134 x 9,40 - 10,07
Uhersko, SC 506+8 min, porucha trakce EJ 680 (DKV Pha) x 14,17 - 14,23
Pardubice IC 509 + 5 min, porucha dveří EJ 680 (DKV Pha) x 16,50 - 16,56
Ústí n/O, IC 510 + 2 min, resetování měniče EJ 680 (DKV Pha) x 19,54 - 19,56
###21.12.2005###
Ostrava hl.n., IC 500 + 5 min, závada EJ 680 (DKV Pha), DP č.12/83 x 4,00 - 4,05
A co si vubec porad vy zatraceni cestujici stezujete?! Nejake drobne chybicky se prece mohou vyskytnout, ne? To se vychyta, nebojte ....
Fido a včerejší 571 - to bylo zbytečně stručné, stojí za zmínku, že v Březové to navýšilo kvuli čekání na jinou mašinou zpoždění z 20 na 79 (práce dispečerského aparátu hodná okamžitého padáka, prostě k...a seberu eso z nejbližšího nákladu a jedu dál) a poruchou vozu se zvedlo an asi 105 minut. Z Brna už jela jen náhradní souprava Byméček, do Brna 570 byl odřeknut.
Jinak odtah pendolina mašinou už jsme tu taky měli, hned v pondělí 13.12. IC 571 z Brna do Břeclavi (v babitronu tenhle vlak náhodou? vůbec neni zaznamenán).
A na 500 prý včera v Otravě "něco zamrzlo", po cestě ještě nějaký problém v Olomouci, takže se nic nestáhlo a obratová 503 to pak musela taky odnést.
Jinak na obratové časy je nejlepší 13 minut mezi 134 a 571...
Aůe ještě k těm dverřím, málokdo si asi pamatuje požár lanovky v tunelu(Kaprun).
Neni snad naklapeni jednotek duvod proc byly zakoupeny.
O dverich radsi ani mluvit nebudu >:(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.










