Praha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.
Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.
Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.
Foto: archív Zelpage
| 19.12.2005 (11:45)
S tím Pendolínem. No stane se. Já bych z toho nedělal tragédii. To se jistě stává i u jiných typů vozů a souprav.
Mám takovou otázku na znalé. Jestli jsem dobře pochopil, tak Němci nechtějí Pendolina hlavně kvůli kapacitě. Nebylo by lepší, místo ježdění na větvi do Brna (Brno promine) posílat jedno dvojče na spojené trase Německo-Praha-Rakousko? Na to se to snad kupovalo.
Holt jsou mezi nami extremne senzitivni lide no. nekdo pozna uhel naklopeni skrine ve vlaku, nekdo jiny zase z letadla leticiho nad morem nebo oblacnosti s presnosti na 10m pozna vysku. Nevim, co je na tom divneho:-))
Proč černý den? Do 60 min. je to v normě a nic se neděje. Vám by to snad jako cestujícímu nějak vadilo?
Jiank by mě taky zajímalo, jak Airtime přišel na to, že má Pendolíno potíže s naklápěním.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.










