..: Problémy EC135 Vyšehrad :..

ilustrační fotoPraha - Holešovice - Včera večer (18. 12. 2005) se souprava Pendolino 680 004 nasazená na vlak EC135 potýkala s nemalými problémy a hrozilo i nasazení náhradní soupravy. Bohužel se nepodařilo zjistit všechny závady, ale jednou z nich bylo nefunkční otevírání dveří. Část cestujících seděla již uvnitř vlaku a zbytek se marně snažil do vlaku dostat. Na malou chvíli se toto podařilo odstranit, ale situace se záhy opakovala.

Došlo až na úplný restart systému, kdy se celá souprava ponořila do tmy. Nakonec se vše zřejmě podařilo odstranit a vlak odjel s 15 minutovým zpožděním.

Z neoficiálních zdrojů se zjistilo, že o závadách se vědělo již před přistavením soupravy, ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu.

Foto: archív Zelpage


George_L Poslat mail autorovi | 19.12.2005 (11:45)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
jifik
19.12.2005 (14:01)  
Teda tato zpráva mě docela šokovala. Co by se proboha dělo, kdyby v tom vlaku začalo hořet? Má pendolino vůbec nějaký nouzový systém pro otevírání dveří?
samlep
19.12.2005 (13:50)  
Jen aby to nebylo jak ten kyperský boing 737. Je jim jedno jestli to bude fungovat, hlavně že to jende a když už to nepojede potlačí 004 banán :)
FeeWong
19.12.2005 (13:46)  
mno, zatím jsem jel pendolinem na ostravské větvi dvakrát a ani jednou se nevyskytl nejmenší problém, když pominu že sofistikovaný informační systém vydává periodické pípání z reproduktorů, které by mohlo některé cestující znervózňovat :-)
Twix
19.12.2005 (13:39)  
Mám pocit že jsem něco takového zažil v létě na R 772, kdy jsme na Masaryčce 15 minut koukali na zavřené dveře pendolina (mimochodem už se vám někomu taky podařilo zablokovat dveře u krakena 470 při vůli vystoupit z něj?). Nevíte jak úspěšně se pražský letištní NAD, šikovně neuvedený v jízdním řádu a šikovně nestavící na Hradčanské ani Dejvické, probíjí kolonami na Letné?
David Kabele - Gagarin
19.12.2005 (13:38)  
Pod vedením Paroubka opět ve starých dobrých časech? "...ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu." - to jsme skutečně opět v roce 1948???
David Kabele - Gagarin
19.12.2005 (13:37)  
Pod vedením Paroubka opět ve starých dobrých časech? "...ale na příkaz vedení souprava musela vyjet za každou cenu." - to jsme skutečně opět v roce 1948???
Václav
19.12.2005 (13:25)  
Minulý týden v PO 12.12. Vyšehrad jel z Pardubic hl.n. na čas. Pendolino bylo kupodivu v pořádku, ale díky výborné práci výpravčích jsme měli v Brně 15 min zpoždění. Takže je jedno, jestli se to zadrbe kvůli pendolinu nebo výpravčím:(.
Marcel Štancl
19.12.2005 (13:19)  
Včera 18.12.2005 přijela na Brněnském Vlaku klasická souprava s362 to muselo Pendolíno 680 přijet z depa ONJ. Je pravda, že dveře jsou prostě na pendolínu dělány tak, aby v případě poruchy šly bezpečným způsobem. Jinak při jakékolivporuše nebo strátě kontroly se raději zavřou! Je to logické pokud se zavřou omylem za stání je to lepší než kdyby se otevřely omylem za jízdy :)
Semela
19.12.2005 (12:59)  
Bohužel tyto problémy kdy nefungují dveře se vyskytují i u normálních souprav. např 26.11. u EC PRAHA.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
19.12.2005 (12:54)  
Nejsem si přesně jist, ale vypadá to, že problémy s dveřmi se vyskytují pouze u 004. Jestli to není jen závada na tomto kusu. Ostatní jednotky fungují celkem dobře.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko