..: Realizace sériových modernizací 814-914 :..
Regionova 814+914 (foto Jiří Randa, Most, 24.11.2005)Šumperk - Na základě úspěšně prezentovaného prototypu modernizace motorového a přípojného vozu ř. 810 a 010 na řadu 814-914 vypsaly České dráhy, a.s. veřejnou soutěž na dodávku 100 motorových jednotek v průběhu 3 let, kterou vyhrála společnost Pars nova a.s.
Začátkem dubna byla završena obchodní jednání mezi Pars nova a.s. a ČD, a.s. podepsáním smlouvy. Na základě této smlouvy výrobce postupně dodá v průběhu následujících cca tří let více než 100 ks těchto jednotek. Na rok 2006 je počítáno s realizací 20 jednotek s termínem předání poslední jednotky do 30. 11. 2006. V následujících dvou letech by mělo být dodáno zbylých 80 jednotek. Počínaje květnem letošního roku budou bránu firmy Pars nova opouštět měsíčně 2 až 3 jednotky.

Prototyp soupravy, který byl představen na loňském strojírenském veletrhu v Brně, již přepravuje cestující ve Středočeském kraji k všeobecné spokojenosti jak ze strany cestující veřejnosti, tak i ze strany provozovatele ČD, a.s.
První sériová souprava opustí brány Pars nova a.s. začátkem měsíce května a potkávat bychom ji měli ve Zlínském kraji, následně pak budou dodávány jednotky i do dalších krajů.
České dráhy, a.s. zamýšlejí provozovat tyto jednotky na místních a regionálních tratích v celé republice. Krajským úřadům regionů nabídly v rámci konceptu „Regionovou vaším krajem“ ucelenou koncepci propagace krajů, turistického ruchu a ekologické železniční dopravy. Projekt se setkal v krajích s velmi příznivou odezvou.

Zdroj : Pars nova. a.s.

JRtrain Poslat mail autorovi | 29.4.2006 (16:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Space 
30.04.2006 (19:40)  
Neví někdo, na jaké tratě se nakonec Regionova nasadí? V každé zprávě stojí něco jiné. Podle jedné koncepce měla Regionova začít jezdit především v Karlovarském kraji a nyní se hovoří o 331; také jsem zaslechl o budoucím nasazení na pražský S-Bahn atd atd. Proto se ptám, jak to tedy během roku bude? O současném Sp Praha-Rakovník vím.
30.04.2006 (19:17)  
Dle mého bude hodně záležet, kde budou 814 provozovány.Zda budou nahrazovat další klasické soupravy na delších vozebních ramenech nebo se omezí pouze na krátké lokálky, protože pro lokálky jsou dostatečné.Ale jak známe ČD tak se obávám, že bude snaha opačná.Těžko srovnávat Desiro s 814, to je trošku jiná kategorie... .Buďme rádi, že se ledy hnuly a že se konečně bude ralizovat pořádná serie, protože ty naše "kusovky" jsou úplně na ... .Navíc seriové provedení bude vylepšeno o nějaké drobnosti i když jsem cosi zaslechl o novém motoru ...
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
30.04.2006 (18:30)  
Zirecek: no podle toho co vim, tak prvni hnana naprava je PRUUUSER! Jen pockej az bude na podzim rozjezdeny listi na kolejich, bude to klouzat jako vztekly. Jinak si nemylsim, ze je to uplne idealni reseni, kdyby to bylo docasne nez se poridi neco lepsiho tak bych to chapal, ale nikde neni ani carka o tom ze by se delalo neco novheo a projekt 44 byl zastaven
registrovaný uživatel milan 
30.04.2006 (18:28)  
Hawkey: Na fóru se zase hodně mluvilo o 80M
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
30.04.2006 (18:27)  
Milan: no co me je znamo, tak Desira se pohybujou kolem 55 mega, teda pokud se bavime o motorovem Classic.
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
30.04.2006 (14:12)  
NIcKON: Na zlinsku uz se pohybuje 814.002 ;-)
30.04.2006 (11:53)  
lada: 1) ano, bude to házet jako 810
2) klimatizace není (má ji pouze strojvedoucí), ventilace není, o topení jsem nikde nic nenašel (snad aspoň spaliny půjdou ven a ne dovnitř jako u 810)
3) většina oken je stahovacích, zamknout jistě půjdou (a stejně vám je nedovolí otevřít důchodci, protože na ně táhne...)
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
30.04.2006 (11:31)  
OT: 22.4. RegioNova opakovaně spatřena s cestujícími mezi Otrokovicemi a Vizovicemi. Kde tedy ve skutečnosti jezdí? Ve středních Čechách asi trvale ne. Prosím autora článku o lepší ověřování zveřejňovaných informací.
30.04.2006 (10:40)  
Souhlas s Milanem, Strangerem o vhodnosti investice. Až tu budou další lidi, kteří se v tom projedou nebo konstruktéři žel. vozidel, tak ano, jinak to jsou jen kydy, domněnky přes klávesnici. Určité to bude mít nějaké chyby, ale určitě to bude lepší než dnešní 810. O tom, jak to bude lepší vůčí investici se teprve ukáže.
registrovaný uživatel milan 
30.04.2006 (9:50)  
ehm. Sranda číst... mě připadá, že jste všici nějací rozmazlení. Mě to přijde jako nejlepší možná varianta, vyhazovat 80 melcků za Desira, který nejsou až tak pohodlný, jak tady kdekdo píše.
Abych se vrátil, nevíte co dělala včera Regionova v Brně na hlavním? cca. 17:15. Čísla jsem si nevšim
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko