..: Týden: Navrch huj, vespod fuj :..
ČDPraha - Nejnovější číslo časopisu Týden přináší článek Ivana Motýla mapující změnu cestování mezi Ostravou a Prahou od zavedení pendolin do provozu. Na první pohled je zřejmé, že se nejedná o oslavu nejúspěšnějšího produktu ČD SC Pendolino, jak ho líčí podnik v mnoha tiskových zprávách. Celý článek si můžete přečíst zde.

zdroj: týden 25/2006, foto: České dráhy


CSPSV | 19.6.2006 (12:24)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
19.06.2006 (17:07)  
Rockefeller? Kdepak! Jen jsem si na to sám vydělal ...

Jak jsem řekl, jsou dny, kdy v Beeru člověk jede s kamarádem a dělí se o 5 sedadel se stolkem a celkově je vlak poloprázdný, ale uznávám, že může být i jinak.

S přidáváním vozů asi bude skutečně problém, když chybí i ty, co mají na soupravách jezdit normálně - zvláště kdyř nejsou všechny plánované RIC 200 a část RIC 160 podstupuju údržbu ve Velenicích nebo se prostě někam propadly. Aby lidi nenadávali na zpoždění, musí se udržet brzdná procenta a jak by se líbilo, kdyby na all-RIC 160 soupravě jelo třeba posilové B neRIC 120 ;-)

Kdyby se raději přišlo na to, jak efektivně ČD zprivatizovat a dostat do čela intelignetní management a taky, jak zafinancovat obnovu cca 2500 vozů a stovek lokomotiv. Kdo to vymyslí, je bůh!
19.06.2006 (16:59)  
Tipoval bych že ne...
Když jsem totiž jel tím Expresem, zeptal jsem se průvodčího, jestli třeba v Kolíně, Pardubicích, nebo prostě na trase přidají vagón...

"Vagón navíc? S tim nepočítejte. Vagónů je málo a když se něco sežene, vypadá to hůř než tohle..."

ČD - Váš partner na cestách (bezpečně rychle, pohodlně, bezstarostně).
Registrierter Benutzer MC 
19.06.2006 (16:31)  
Kdyz volali u nas, ze jich pojede pres sedesat, zda pridaji vagon, bylo jim sdeleno, ze "v rychliku je vagonu dost". A muzete hadat, zda se do rychliku lidi vesli...

Mimochodem, napis u pokladny "Pera nepujcujeme, prinasejte si vlastni" taky o leccems svedci.

-- Original message --
(btw. malá odbočka - ve Švýcarsku nás jela větší skupinka v úterý ze St.Gallen do Zurychu; zavolali jsme den předem, že nás tam bude hodně, aby o tom věděli - druhý den přijel vlak a na konci byl vagón jen pro nás, hmm - moderní evropský dopravce).
19.06.2006 (16:09)  
To M:
Tak hezky polopatě - TEN VLAK BYL PLNÝ!!! To znamená, že stáli lidé i v chodbě v první třídě, pokud by tě to zajímalo... Dál: První třída pro studenta, co jezdí 300km? Jestli ty jsi potomek sira Rockefellera, tak já bohužel ne, moje rodina docela tvrdě maká, aby mě udržela na škole, na jaký jsem a s tím souvisí to, že si asi těžko budu jezdit první třídou. Pendolinem jsem si udělal výlet asi dvakrát - když jezdilo se slevou. A nejzedím zase tak často - finanční možnosti to snižují na 2-4x měsíčně. Nejsem žádný extra cestovatel - ale kdžy prostě jede student do školy, tak asi nebude pořád kupovat místenky nebo jezdit první třídou. Já teda nikoho takovýho neznám, protože na studentskou slevu se do první třídy FAKT NEDOSTANEŠ!!!!! A každá koruna se počítá... Znám lidi, co tu zůstávají třeba šest týdnů, pak zaplatí za jízdenku a celou cestu prostojí. Super... Nechápu, co tu řešíme - prostě je to hrůza, nechceě přece obhajovat neschopnost drah v tomto směru? Přijde ti normální, že jsou ty vlaky tak narvaný? Neřeknu - víkend, svátek, neodhadnou, fajn. Blbý, ale je to logický. Ale aby ve všední den odpoledne byl ten vlak narvanej PERMANENTNĚ, to je snad fór ne...
19.06.2006 (15:13)  
To Adam: Tak nevím, dívám se do tvého profilu a vidím Vítkovice ... a z Ostravy jezdí IC/EC co dvě hodiny ;-) a k tomu nějaké ty mafiánské naklápěcí rakve. To už spíš lituju lidí v Plzni, Českých Budějovicích, a vůbec všude tam, kde o těchto vlacích jen čtou na zelpage.cz a všude jinde.
Korrespondent oder ŽP Mitglied Adam  mail  
19.06.2006 (15:03)  
Josef Petrák: Za EC/IC kvalitu bych si klidne priplatil. Jenze to by musela exitovat nabidka EC/IC ve frekventovanych casech.
19.06.2006 (14:57)  
V pátek jsem viděl asi půl hodiny zpožděný Ostravan v Grygově a rozhodně nebyl narvaný, natož cestující na chodbičce. Ale uznávám, že jich výrazně mnoho mohlo vystoupit už v Pardubicích a Olomouci.

Taky by mě zajímalo, co mají lidi proti Urblíkovi. Jeho služeb jsem využil 2x (jednou na Chodovaru a jednou na nějaké odpoledním R67X směr Brno) a vždy jsem byl spokojen. Za slušné ceny jsem se dobře najedl, obsluha byla velice ochotná a rychlá. Kuřáci byly odsunuti, což např. v normálních hospodách běžné není.
19.06.2006 (14:44)  
Gratuluji k InGold kartě, já využívám 1st class síťovku. Bez čeho by člověk byl, kdyby zde nebyla aplikace Řazení vlaků a také http://zeleznice.e-metro.cz/ s katalogem osobních vozů.

Hádám, že neznalý autor článku zatracoval jinak kvalitní vůz Bdbm(r)see, který je na většině rychlíků tím nejkvalitnější na soupravě - mnohdy i než vozy první třídy :-/
19.06.2006 (14:40)  
Za pár dní si vyzvednu gold-kartu, nyní jezdím na JP síťovou čtvrtletní jízdenku, takže vím, z čeho vybírat a proč.
U pendlerů mě zaráží neznalost využití tarifních nabídek dopravce. Jsou sice složité, ale informace dobře dostupné.
Ovšem běžný cestující zná body A,B, mezi kterými chce cestovat vlakem. Zaplatí obyčejné či zákaznické jízdné a očekává již jen to, že jej rychlík přepraví v kratším čase než osobní vlak. Už by neměl čekat přeplněné vozy, kupé (8 míst je bezdiskuze příliš), zanedbanou údržbu a nulový hygienický standard...

Na článku v Týdnu je úsměvná neznalost věci snad jen v posledním odstavci - Vereinigter Schienenfahrzeugbau DDR, Waggonbau Bautzen - chtělo by se doplnit ještě WEB. Na vlacích ČD bohužel jezdí vozy výrazně starší, ač třeba ze s.p. Vagónka, které jsou výrazně pod standardem.
19.06.2006 (14:26)  
Jak bylo řečeno, za kvalitu si musí člověk zaplatit ... a taky není od věci si prostudovat tarifní podmínky dopravce.

Jezdím dostatečně často a musím uznat, že ten stejný vlak může v různé dny být různě kvalitní - jednou je čistý, jede klidně a na čas, jindy je špinavý, zpožděný či oboje dohromady.

S degradací Ostravana na rychlík jsem, z osobních pohnutek, nesouhlasil, ale stalo se. Faktem je, že jsem ho tak narvaný, jak se v článku píše, ještě neviděl. Ať si raději autor článku otestuje posilový rychlík R 1540 ;-)

Teď přes léto se fakt na cestování netěším. Tento pátek jsem jel v EC75 a nic moc - vedro, narváno (samí Japonci a Američani), za to v sobotu EC 107 a Ampz, to bylo o něčem jiném.

Fakt je jeden, proč se mačkat v koženkovém království, když můžete mít něco lepšího - otázka je jednoduchá, chcete si připlatit? Kdo ne, tak ať mlčí. Vybral si sám.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko