..: Týden: Navrch huj, vespod fuj :..
ČDPraha - Nejnovější číslo časopisu Týden přináší článek Ivana Motýla mapující změnu cestování mezi Ostravou a Prahou od zavedení pendolin do provozu. Na první pohled je zřejmé, že se nejedná o oslavu nejúspěšnějšího produktu ČD SC Pendolino, jak ho líčí podnik v mnoha tiskových zprávách. Celý článek si můžete přečíst zde.

zdroj: týden 25/2006, foto: České dráhy


CSPSV | 19.6.2006 (12:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
19.06.2006 (13:20)  
Zase jednou možnost navážet se do SCP, super ;-).

Je to asi tak. Je samozřejmě jasné, že nemá cenu si stěžovat na to, jak si lidé v SCP jezdí, zatímco my trpíme v A+Wr+B+B+B... O tom ta vyšší kvalita cestování je. Nicméně, jde tu o jiné věci.

I když nejsem manažer, ale jen prostý student, docela rád bych jel jako civilizovaná osoba, a ne zvíře jedoucí do ZOO. Tudíž - jak je možné, že v naší zemi není možné sehnat třeba jeden, dva vagóny navíc? Jak je možné, že jedu Ex521 do Zlína a v Praze se nevejdou lidi do vlaku??? A to se fakt stalo. Celou cestu do Olomouce jsem stál u záchodu - co taky se čtyřmi vagóny chcete - a ani v jedné stanici nebyli schopni připojit třeba jeden blbej B navíc... (btw. malá odbočka - ve Švýcarsku nás jela větší skupinka v úterý ze St.Gallen do Zurychu; zavolali jsme den předem, že nás tam bude hodně, aby o tom věděli - druhý den přijel vlak a na konci byl vagón jen pro nás, hmm - moderní evropský dopravce). Když už si to odstojím, přijede ten vlak do Olomouce se 40 minutama zpoždění a na informacích mi řeknou, že se varcí jenom příplatyk IC/EC, a to musím přijet s hodinovým, jinak houby. COŽE???????? Na narážku, že jinde po Evropě vracejí po půl hodině nejdéle se mi dostává odpovědi: Ale tady nejste v Německu nebo kde. Super. Proč se snažit - takhle můžeme max. překvapit.

Nemůžeme přeci argumentovat tím, že když chci cestovat normálně, musím jet IC/EC/SC??? Normálně, tedy SEDĚT bych měl VŽDY, čisté záchody a tekoucí voda by měla být VŠUDE. Je mi celkem jedno, jestli jedu na kožence nebo v kůži. Ale chci jet civilizovaně a v čistém vlaku. Rozdíl by měl být v tom, že SC by jelo rychleji a nestavělo v každý p*deli. A mělo třeba nějaé služby navíc.

Special to EightyFour:
"...Rychlíky narvané byly, jsou a budou. Kdo chce kvalitu, musí si připlatit za vlaky vyššší kvality, což je normální i kdekoli jinde na světě."
- z toho mám fakt výtlem; myslíš na východ od nás, předpokládám; kde jinde potkáš něco takovýho jako tady??? Je rozdíl mezi kvalitou a "čistotou". Jestlije pro tebe kvalita, že se nepozvracím z pohledu na záchod, a že si po vykonané potřebě můžu umýt ruce, tak je můj život ten nejluxusnější na světě, protože si ruce myji vždy ;-). Nečekám od rychlíku megaspeed, klimatizaci a nápoj zdarma, za to si klidně připlatím. Ale chci cestovat bez pytlíku na zvracení...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.06.2006 (13:17)  
M: Rikal jsem si, ze uz na tebe nebudu reagovat, ale budit. Nejak v te sve dzusove teorii zapominas na jednu dulezitou vec, ktera se zminuje v tom clanku i v mem komentari a sice to, ze byl i dzus za 15, ktery byl relativne chutny a mel uspech. A ten z obchodu stahli a misto toho nabizeji sracky za deset a nebo neco lepsiho za tricet a vi, ze lidi pit musi...
registrovaný uživatel M 
19.06.2006 (13:14)  
michawel - v podstate souhlas. Jen mne proste neustale fascinuji ty narky nekterych jedincu. Kdyz si koupim Fabii, tak mam proste Fabii, neni to Superb a asi nemuzu Skodovce nadavat, ze je tam malo misto na nohy.
I ten pravidelny pendler, co mu zamestanavatel neproplaci jizdne... Bud muze pracovat za X K v Ostrave nebo za X+Y K v Praze. Vzhledem k tomu, ze si uvedomuje, ze Y je prijemne kladne cislo, tak nejspis dojizdeni akceptuje a jak velky podil z toho hodla venovat na jizdne je jen jeho problem
registrovaný uživatel M 
19.06.2006 (13:05)  
Adam - ta posledni veta to tak nejak vystihuje... Take si muzu koupit litr "dzusu" za 10 korun z neceho, co v zivote pomerance nevidelo - nebo si muzu koupit neco jineho za 30. A je to jenom na me, cemu dam prednost. Pokud si koupim tech za 10, tak to neni proto, ze mi ho prodavacka vnutila a nemam proto narok stezovat si, ze platim nekrestanske penize za nejake vypotky ze slupek. Moje penize, moje rozhodnuti...
registrovaný uživatel M 
19.06.2006 (13:02)  
Myslenku ma i strategie pendolina. Proto jsou v letadlech business class i ekonomicka atd atd...

Ta ostravska inteligentka, co tak nesnesitelne trpi v tom couraku ma moznost volby - trpet zalevno a nebo netrpet zadraho (dalsi variantou je potom opravovat divadlo v Ostrave...) Je to opravdu velmi jednoduche... Narekovat nad tim je zhruba stejne hloupe jako vztekat se v patek v 13 hodin nad tim, ze SA bus Brno-Praha v 14:00 je vyprodany a vyrvavat, jaka je to nespravedlnost...
Inteligentka z Ostravy, jezdi nejmene 2x tydne do Prahy (no, rekneme, ze uz tohle ukazuje na to, ze si v narvanem vlaky vylozene libuje, ale budiz). Pokud jede na KMB (coz docela pochybuju), tak zaplati 1002 koruny. Pokud si koupi tydenni sitovku do prvni tridy, tak zaplati o neuveritelnych 51 korun vice. Ovsem, proc priplacet, kdyz se muzu nadherne mackat, ze? Pokud je k prasknuti narvana i ulicka v prvni tride (muze byt), tak potom je zde mistenka za 30 korun. Vsichni nadavaji, jake je to utrpeni stat, ale mistenku si zadny z nich nekoupi. Paradox, ze?

Lze se bavit o tom, jestli jsou pendolina vhodnym resenim na vhodne trati ve vhodnych casovych polohach? Bezpochyby ano. Lze se bavit o tom, jestli maji cestujici volbu mezi narvanou chodnickou a prazdnym sedadlem? V zadnem pripade, je to jen a pouze o jejich rozhodnuti (no, prinejmensim drtive vetsiny z nich)...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.06.2006 (12:54)  
Duke123: At to sponzoruje treba Nadace pro zlepseni zivotni urovne krecku, to je celkem jedno, ten clanek nelze a diva se na vec ocima obycejneho cloveka, ktery jezdi za svoje penize, kterych nema zbytecne navic a ktery je nucen misto relativne slusneho standardu nyni volit mezi dobytcakem a nebo dvojnasobnou cenou...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
19.06.2006 (12:52)  
No ja myslim, ze myslenku to ma, byt tady uz ta myslenka byla omilana nekolikrat. CD prisly s nabidkou "skveleho" Pendolina, ale nejak pan Ondruj pozapomina promluvit o tom, ze jednoznacne na ukor normalni slusne urovne IC ci Ex, ktera timto dostala kvalitni zasah. Nezapomenme vzit v uvahu, ze jezdily dva brzke ranni IC velmi slusne kvality (Perner a Ostravan) a dnes po nastupu TISu zustal Ostravan, jehoz kvalita jde dolu.

A ti lide, kteri tim IC jezdili, byli s nim spokojeni, protoze odpovidal jejich financnim moznostem a pritom nabizel za tyto penize slusnou kvalitu. A ti sami lide nedostanou od zavedeni Pendolin dvkrat vyssi platy, aby mohli platit dvakrat drazsi jizdne v Pendolinu.

Predstavme si fiktivni situaci jinde, treba v MHD. Misto novych velmi slusnych Karos by MHD nasadila Neoplany a dvojnasobne by zvedla ceny jizdneho. A za starou cenu by nasadil MHD par starych Ikarusu, ktere by jezdily "ve stredu a v rijnu." Z toho by taky normalni cestujici nebyl nadseny. Bud by musel zacit vyuzivat dobytcak, nebo by ho mesicnik stal misto tisicovky dva tisice.
19.06.2006 (12:44)  
Už tam chybí jen závěrem dopsat, článek sponzoruje žlutý autobus.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
19.06.2006 (12:32)  
Ten článek si přečtěte, stojí to za pár minut času...není to opět nic jiného než pustá kritika Českých drah sesmolená někým, kdo vlak potká maximálně na přejezdu. Rychlíky narvané byly, jsou a budou. Kdo chce kvalitu, musí si připlatit za vlaky vyššší kvality, což je normální i kdekoli jinde na světě. Takže bych toho člověka posadil na Hutník a pak ať kritizuje! Nač srovnávat s Pendolinem zrovna rychlík, to jsem taky nepochopil. Novináři se zkrátka nezapřou, je jasné že pochvalu by nikdo nečetl že?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko