Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Nejnovější číslo časopisu Týden přináší článek Ivana Motýla mapující změnu cestování mezi Ostravou a Prahou od zavedení pendolin do provozu. Na první pohled je zřejmé, že se nejedná o oslavu nejúspěšnějšího produktu ČD SC Pendolino, jak ho líčí podnik v mnoha tiskových zprávách. Celý článek si můžete přečíst zde.
zdroj: týden 25/2006, foto: České dráhy
CSPSV | 19.6.2006 (12:24)
Zusammenhängende Nachrichten

19.06.2006 (14:25)
samlep: "...poklesla kvalita hygieny Beerů. Také bývá špatně umytá podlaha u Bpee...Ale musíme si uvědomit že jde o R a ne o IC."
No vida, konečně někdo definoval, v čem spočívá ta "vyšší kvalita". Tedy ne až tak odporně špinavý vlak = nadstandard. A k rychlíkům prostě asi tak nějak patří, že jsou vesměs hnusné.
No vida, konečně někdo definoval, v čem spočívá ta "vyšší kvalita". Tedy ne až tak odporně špinavý vlak = nadstandard. A k rychlíkům prostě asi tak nějak patří, že jsou vesměs hnusné.
19.06.2006 (14:22)
Jesiným řešením, které může cestujícím přinést výrazné pozitivum, je konečně už umožnit jiným dopravcům (masivně, ne jen na vybraných lokálkách), aby nabídli cestujícím to, co cestující chtějí, za cenu, kterou akceptují. Dokud tady bude faktický monopol, nečekejte žádné zlepšení. Vážně ne.
19.06.2006 (13:44)
Všimnul jsem si že poklesla kvalita hygieny Beerů. Také bývá špatně umytá podlaha u Bpee Jo, jo. Ale musíme si uvědomit že jde o R a ne o IC. Mmch. Ostravan bude znova IC od nového JŘ.
Co je s tou firmou Urblík?
Co je s tou firmou Urblík?
19.06.2006 (13:40)
Nejezdím často - ale jel jsem teď několikrát služebně do Prahy - z Olomouce - porpvé IC Leoš Janáček - kde vlak při vyšší rychlosti zcela jednoznačně vibroval - (vůz byl Bee) a na dotaz průvodčí odpověděl, že je to normální - a po cestě zpátky jsem jel EC Praha - a buz Bpee byl hodně ale hodně špinavý - pominu li jen šílené horko a nemopžnost otevřít okénka - proto bohužel raději cestuji nyní SC - zde alespoň je chládek v těchto vedrech. Myslím si ale že udržba rekonstruovaných vozů je hodně na štíru - a za 2-3 roky budou jako ty B.
19.06.2006 (13:27)
Jo, to je mozne (a i to je ten byznys), zatim ale jine dzusarstvi neni, uvidime co se na trhu objevi v zime a o jake pomerance pujde:-))
19.06.2006 (13:27)
2 Sunfreedom: Z vetsi casti souhlasim - za nase prachy, ktere tato republika ma, asi zatim nebudeme mit na aspon trochu pekny vagony v "obycejnych" vlacich, ale na vice vozu a vodu na WC nebo pripojeni onoho vagonu, kdyz je plno - to neni otazka penez! To je otazka pristupu dopravce a to mi vadi na CD vic, nez hnusny vagony.
19.06.2006 (13:26)
Dzus za 15 se prodaval kurva dobre a lidi s nim byli spokojeni. Aby se pan Ondruj nedivil, az se mu lidi vyprdi na jeho dzusy za 30 a pujdou do jineho obchodu, kde jim prodaji jejich oblibeny dzus za 15. :-)
19.06.2006 (13:24)
sunfreedom - a kdo te nutil k tomu stat na te chodnicce? Kdyz pominu extremni varianty, jakoze jsi mohl jet taxikem apod., tak plnou obsazenost vlaku jsi za minimalne jeden rok v Praze uz snad mohl odpozorovat. A jako fanouskovi zeleznice by ti vyrazy jako mistenka, prvni trida mohly byt znamy. Sumasumarum, stat u tech zachodu byla tvoje volba. Sorry...
19.06.2006 (13:21)
Hm, a rika se tomu byznys.
Ale pokud ten "dzus" za tech 15 jezdil prazdny a na chodbicce nikdo nestal, tak je to potom problem...
O tomto je totiz tento clanek - nejaka nula si stezuje na neco, co muze velice elegantne vyresit sama (aspon tedy vychazim z obecneho predpokladu, ze jednicka byva prazdnejsi nez dvojka a ze s mistenkou si sednu pravdepodobeji nez bez mistenky)...
Ale pokud ten "dzus" za tech 15 jezdil prazdny a na chodbicce nikdo nestal, tak je to potom problem...
O tomto je totiz tento clanek - nejaka nula si stezuje na neco, co muze velice elegantne vyresit sama (aspon tedy vychazim z obecneho predpokladu, ze jednicka byva prazdnejsi nez dvojka a ze s mistenkou si sednu pravdepodobeji nez bez mistenky)...
19.06.2006 (13:20)
Souihlasim s Vami, ze ten clanek neni uplne k veci, ale jedno to asi ma do sebe. Zda se mi, ze se nam plizive dostavaji na zminenou trat same vlaky s priplatkem, zatimco standardni rychliky mizi. Nejde snad az tak o cenu (i kdyz taky), ale i o pocet zastaveni. Napr. ZST Zabreh na Morave. Drive tam stavelo vsechno a ted pouze vlaky kategorie R (az na vyjimky) a tech, zda se, bude ubyvat... K cemu to povede?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko











