..: Trať z Otrokovic do Vizovic se dočká elektrifikace :..

Ilustrační obrázekZlín - Práce na elektrifikaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice zřejmě začnou v roce 2009. Stavbaři budou na 25 km dlouhém úseku pracovat nejméně 2 roky. „Předpokládané náklady činí asi 3 miliardy korun,“ řekl Jiří Mlynář ze Správy železniční dopravní cesty.

Zpracované projekty nabízí 3 možné varianty, lišící se rozsahem stavebních úprav. Nyní se studií zabývá ministerstvo dopravy. Varianta, která je podle Mlynáře nejpravděpodobnější, počítá i s výstavbou další koleje. Trať s velkým množstvím zastávek je relativně vytížená, prochází celým Zlínem a spojuje jej s hlavní tratí z Přerova do Břeclavi. Ve směru z Otrokovic do Zlína jezdí denně zhruba 3500 lidí, v úseku mezi zlínskými částmi Louky a Prštné je počet cestujících ještě vyšší. Osobní vlaky zde mají ve špičkách půlhodinový takt. Od května loňského roku jejich vozbu zajišťují nejen běžné motorové vozy řady 810, ale také motorové jednotky Regionova.

zdroj: Mladá fronta DNES, doplnil JTB


Adys Poslat mail autorovi | 1.3.2007 (19:58)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Zlínský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
02.03.2007 (14:58)  
To není velbloud. To je Hypernova!
02.03.2007 (13:54)  
Jaká regionova či regionoha, pro mne je to vembloud, páč je to hrbatý a žlutý, jak ty škatulky s vembloudem.
02.03.2007 (11:48)  
Spis by me zajimalo, zda v tech 3 mld. je i nove nadrazi ve Zline. Protoze to co tam je ted... (si nezaslouzi ani komentar)

Jestli bude otrokovicka krizovata mimourovnova (coz asi jedine ma smysl), tak to bude od nadrazi celkem peknej sesup...
registrovaný uživatel Semík  mail  
02.03.2007 (11:04)  
To PZ: Platit by to měla z větší části EU. Takže žádné vozidla by SŽDC pro ČD nekupovala. Třeba si koupí nějaké vlaky DSZO a budou to provozovat v rámci MHD.
02.03.2007 (10:53)  
Co máte proti žabotlamům ? Na tratě z krátkými vzdálenostmi mezi zastávkami se nízko podlažní vozidla velmi hodí, protože zkracují časy nástupu a výstupu, které zde tvoří významniou část jízdní doby(stačí babička co leze do béčka). Podle mě by ČD potřebovali vozidel této kategorie mnohem víc. 471 se na méně významné tratě až tak nehodí, ale taky jich je potřeba mnohem víc, než se kupuje. Kdyby bylo dost peněz, tak by se tam nejvíc hodila 471 zpřevodavaná na nižší Vmax.
02.03.2007 (9:28)  
o elektrifikaci mojí domovské trati se mluví řádku let , za tu dobu přibyli zastávky trávníky a u mlýna , uvažovalo se o zastávce u terna , jízdní doba se prodloužila , výpravčí v malenovicích jsou úplně zbyteční ale pořád tam oxidují , než vylezou sté svojí kukaně zdrží vlak o 2 minuty , pokud tedy nekřižují , podle mého názoru má elektrifikace smysl jen v případě plné automatizace trati a následném prodloužení do valašské polanky , jinak je elektrifikace úplně zbytečná protože vlak zastavuje každé 3 minuty a dieslové jednotky jsou pro takto časté zastavování při traťové rychlosti která tu je dostačující , elektrické jednotky se sem pro typ městské trati nehodí , navíc vedle jedoucí trolejbus má dnes skoro stejnou jízdní dobu a ve zlíně se uvažovalo o zavedení busline na dnes rozšiřované silnici , jedinou výhodou by snad bylo zkrácení jízdní doby do prahy o 10 minut
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
02.03.2007 (9:10)  
skodovka: no kdyz budete cely rok hodny, nebudete zlobit maminky a tatinky (a kritizovat tiskoveho mluvku CD), mozna Vam tam pindoura na Vanoce pustej :)
registrovaný uživatel Fabio  mail  
01.03.2007 (23:21)  
No konečně, doufám že nasadí nějaká vozidla s vyšší kapacitou, protože jet ve špičce totálně přecpanou 010, to je fakt děs. A taky se těším že se do Zlína (snad) podívají i nějaké rychlíky, expresy (2 už sice do Zlína jezdí ale to je na krajské město málo) a doufám že i IC. A piňda by si do Zlína taky mohl zajet :-D
registrovaný uživatel PZ 
01.03.2007 (23:10)  
A jéé... Psychopat z K-Reportu už dorazil sem... To smrdí omezením komentářům...

happy: Dík za vysvětlení.
registrovaný uživatel optus 
01.03.2007 (23:07)  
co se křížení týče, co jsem viděl studie proveditelnosti, tak se počítá s mimoúrovňovým křížením v Otrokovicích i na Podvesné....
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2025 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko