Zlín - Práce na elektrifikaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice zřejmě začnou v roce 2009. Stavbaři budou na 25 km dlouhém úseku pracovat nejméně 2 roky. „Předpokládané náklady činí asi 3 miliardy korun,“ řekl Jiří Mlynář ze Správy železniční dopravní cesty.
Zpracované projekty nabízí 3 možné varianty, lišící se rozsahem stavebních úprav. Nyní se studií zabývá ministerstvo dopravy. Varianta, která je podle Mlynáře nejpravděpodobnější, počítá i s výstavbou další koleje. Trať s velkým množstvím zastávek je relativně vytížená, prochází celým Zlínem a spojuje jej s hlavní tratí z Přerova do Břeclavi. Ve směru z Otrokovic do Zlína jezdí denně zhruba 3500 lidí, v úseku mezi zlínskými částmi Louky a Prštné je počet cestujících ještě vyšší. Osobní vlaky zde mají ve špičkách půlhodinový takt. Od května loňského roku jejich vozbu zajišťují nejen běžné motorové vozy řady 810, ale také motorové jednotky Regionova.
zdroj: Mladá fronta DNES, doplnil JTB
| 1.3.2007 (19:58)
To je ten nejmenší problém ... ;-)
Protože 425, resp. 840 ŽSSK jsou modulové a upravitelné pro libovolný rozchod ...
Cituji ze stránek výrobce:
Modulárne riešenie umožňuje naprojektovanie prepravnej kapacity presne podľa želania zákazníka. Univerzálne riešenie pohonnej jednotky (stredného dielu), od dieselelektrického pohonného agregátu až po elektrickú trakciu striedavého napätia 25 kV 50 Hz a 15 kV 16 2/3 Hz, jednosmerného napätia 1000 V až 3000 V zabezpečuje široké možnosti použitia na rôznych typoch železničných tratí s rozchodom 1000 mm resp. 1435 mm.
http://www.zos-vrutky.sk/vyroba840_sk.html
http://www.zos-vrutky.sk/vyrobamj_sk.html
xAnrimu se omlouvám za záměnu
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.










