..: Trať z Otrokovic do Vizovic se dočká elektrifikace :..

Ilustrační obrázekZlín - Práce na elektrifikaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice zřejmě začnou v roce 2009. Stavbaři budou na 25 km dlouhém úseku pracovat nejméně 2 roky. „Předpokládané náklady činí asi 3 miliardy korun,“ řekl Jiří Mlynář ze Správy železniční dopravní cesty.

Zpracované projekty nabízí 3 možné varianty, lišící se rozsahem stavebních úprav. Nyní se studií zabývá ministerstvo dopravy. Varianta, která je podle Mlynáře nejpravděpodobnější, počítá i s výstavbou další koleje. Trať s velkým množstvím zastávek je relativně vytížená, prochází celým Zlínem a spojuje jej s hlavní tratí z Přerova do Břeclavi. Ve směru z Otrokovic do Zlína jezdí denně zhruba 3500 lidí, v úseku mezi zlínskými částmi Louky a Prštné je počet cestujících ještě vyšší. Osobní vlaky zde mají ve špičkách půlhodinový takt. Od května loňského roku jejich vozbu zajišťují nejen běžné motorové vozy řady 810, ale také motorové jednotky Regionova.

zdroj: Mladá fronta DNES, doplnil JTB


Adys Poslat mail autorovi | 1.3.2007 (19:58)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus ČR Zlínský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
01.03.2007 (20:41)  
podrobné vysvětlení, fotku nebo něco někdo neznáte? Myslím vyřešení toho křížení trbus X eltrifikovaná trať... konkrítně v otrokovicích
Registrierter Benutzer Jim  mail  
01.03.2007 (20:40)  
ČD4ever: Jestli to nebude tim, že 310-ka je bez drátů
Registrierter Benutzer ČD4ever  mail  
01.03.2007 (20:38)  
happy: Nepište prosím Regionohy to nezní moc důstojně..... JSOU TO REGIONOVY........
Venca Motyka: jaflůajfawfůawf§úa§úfjafjawdfjaw§úfawfůaůp - napsal ste podobný blábol zde máte odpověď......
PZ: Souhlas
Miroslav Zikmund: Ano oblíbenost železniční dopravy a to především akciové spol. České Dráhy v ČR rapidně roste a to vyžaduje zdvojkolejňování a elektrifikace....
84: Ty si admin? Abych si dával pozor co ti píšu.. :-D
JS-Praskař: Zajímavé je spíše křížení železnice a tramvaje v Olomouci (trať 310) je úrovňové a nějak sem nepostřehl, jak to vyřešili s dráty....
01.03.2007 (20:36)  
Je to tady samej karierista, člověk se musí mít napozoru, aby neskončil s kudlou v zádech :o))))))
01.03.2007 (20:31)  
JS-Praxař: Podobný případ vyřešili v Teplicích kdysi dávno mimoúrovňovým křížením. A na Slovensku se fakt už obešli i bez toho...
01.03.2007 (20:30)  
ahoj... a jak se vyřeší křížení s trolejbusy? někde sem slyšel že to není až tak neřešitelné, že prý v prešově to funguje, křížení. Co tady v otrokovicích?
Korrespondent oder ŽP Mitglied Martin Grill  mail  
01.03.2007 (20:21)  
JTB: Kdyby si Motyka ten profil vyplnil, tak by tam bylo napsáno zhruba to, co jsi napsal - zamindrákované a provokující stvoření, onanující nad počítačem.

Venca Motyka: Ano, je to tady zase, jsi opět úplně vedle.

Adys: Dej si bacha, protože za chvíli Tě obviní z toho, že se chceš stát adminem (tak jako obvinil mě) :o)))
Registrierter Benutzer Adys  mail  
01.03.2007 (20:20)  
Venca Motyka: ...tak je to tvůj názor já ti ho neberu, ale nemusíš mít pořád na mě narážky a opakovat se, jestli se ti to nelíbí tak moje newsky nečti a hotovo, ty umíš jen kritizovat, ale např. profil si nevyplníš...jo a dočkáš se toho určitě ještě dost, protože já rád čtu :-)
01.03.2007 (20:19)  
Nejen relativně vytížená, ale absolutně vytížená, takže "nacpat" do stávajícího GVD mimořádný vlak bez toho, že by se narušil GVD je v určitých časových obdobích nemožné.
V rámci tzv. úspor se totiž loňská červencová výluka, při níž se prováděla překládka několika set metrů trati mezi Otrokovicemi a Malenovicemi z důvodu rozšiřování silnice číslo 49 nevyužila ke zdvojkolejnění úseku, resp. prodloužení otrokovického zhlaví žst. Zlín-Malenovice.
Podle kuloárních zdrojů "z místa" byl vlastník vlečky ochoten "pustit" jednu kolej, která by se změnila v traťovou kolej. Takže co se "ušetřilo" tím, že se přejezdy udělaly jako jednokolejné se bude muset nahradit dalšími výdaji …
Vzorové nakládání s prostředky daňového poplatníka …
01.03.2007 (20:15)  
Milý Venco Motyko, laskavě si vyplň svůj profil, jinak budeš jen za další zamindrákované a provokující stvoření, onanující nad počítačem. S reálnou osobou se přeci jen dá jednat poněkud jinak...
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko