..: Trať z Otrokovic do Vizovic se dočká elektrifikace :..

Ilustrační obrázekZlín - Práce na elektrifikaci železniční tratě Otrokovice - Zlín - Vizovice zřejmě začnou v roce 2009. Stavbaři budou na 25 km dlouhém úseku pracovat nejméně 2 roky. „Předpokládané náklady činí asi 3 miliardy korun,“ řekl Jiří Mlynář ze Správy železniční dopravní cesty.

Zpracované projekty nabízí 3 možné varianty, lišící se rozsahem stavebních úprav. Nyní se studií zabývá ministerstvo dopravy. Varianta, která je podle Mlynáře nejpravděpodobnější, počítá i s výstavbou další koleje. Trať s velkým množstvím zastávek je relativně vytížená, prochází celým Zlínem a spojuje jej s hlavní tratí z Přerova do Břeclavi. Ve směru z Otrokovic do Zlína jezdí denně zhruba 3500 lidí, v úseku mezi zlínskými částmi Louky a Prštné je počet cestujících ještě vyšší. Osobní vlaky zde mají ve špičkách půlhodinový takt. Od května loňského roku jejich vozbu zajišťují nejen běžné motorové vozy řady 810, ale také motorové jednotky Regionova.

zdroj: Mladá fronta DNES, doplnil JTB


Adys Poslat mail autorovi | 1.3.2007 (19:58)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Zlínský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
01.03.2007 (21:23)  
100děv: souhlas. Ono rekontruovat by šlo i ty Bt, jsou to stejně stará vozidla, jako 810. Udělat z nich vratnou soupravu, jeden znízkopodlažnit, připřáhnout mašinu...a stálo by to v přepočtu na sedačku asi stejně, jako RegioŠuk. Argument, že máme úžasné RegioNovy, tak s nimi budeme jezdit, tak ten opravdu neobstojí. Kdyby byla politická vůle, investuje se i do osobních vozů.
dopisovateľ alebo člen ŽP Adam  mail  
01.03.2007 (21:08)  
Tomislav: To je fuk jestli laminatka nebo hrbata. Furt za tim bude Bt nebo B... cili srot.
registrovaný užívateľ happy 
01.03.2007 (20:58)  
ad kofr: no stále to vyjde laciněji než silnice....Ikdyž je teda fakt že moloch čd teda pardon sždc neumí řádně stavět efektivně a tak se zbytečně mrhá penězmi na cizí brebendy
registrovaný užívateľ happy 
01.03.2007 (20:56)  
no je to fuk.skvělé čd tam nasadí něco alá lamina s x počtem nějakých zasmrádlých vozů,kterých je tu více než dost.Prostě je tu absence pořádných jednotek na osobní vlaky.A náprava v nedohlednu.Takže laminy forever!!!!!!!Již 40 let jejich krása (u čd opadávající barva) těší každé oko železničního příznivce. :):)
registrovaný užívateľ koffr 
01.03.2007 (20:56)  
jo a jeste bych se chtel vyjadrit k tej cene: 120 000 000 na kilometr? (!!!) je mi jasny, ze se budou stavet trafacky a tak podobne, ale 3 miliary? za to tu trat postavej znovu od zakladu a jeste jim zbyde na jedno pendolino 8-O cumim

nema tu nekdo nejaky info o elektrifikaci trate letohrad-dolni lipka? diky
registrovaný užívateľ koffr 
01.03.2007 (20:53)  
no co, tak se pusti trolejbusum poradna stava. at se taky trochu projedou ;-)
01.03.2007 (20:49)  
neznám to jak je to v prešově...? jak tomu tedy je prosím pane Zikmunde? máte foto? děkuji
registrovaný užívateľ ČD4ever  mail  
01.03.2007 (20:49)  
Jel sem tam už celkem dávno a myslel sem, že elektrifikace končí až dál..... A dík za vysvětlení :-)
01.03.2007 (20:44)  
Jak vyřeší křížení trolejbusové trati a trakčního vedení 3 kV ?
Stačí si udělat exkurzi do Švýcarska, jak to mají vyřešeno v St. Gallen, pak se zajet podívat k Aarau, konkrétně do stanice Suhr, kde se kříží trakční proudová soustava 750 V = s trakční proudovou soustavou 15 kV 16,7 Hz a kolejová vozidla projíždějí stykové místo se zvednutým sběračem. Totéž v sousední stanici Oberentfelden.
To co je v Prešově je, slušně řešeno, výsledek technické neschopnosti … omezenosti myšlení a především plýtvání penězi…
dopisovateľ alebo člen ŽP Martin Grill  mail  
01.03.2007 (20:43)  
For All: Admin nejsem a ani nevím o tom, že bych měl být. Stačí takhle?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko