..: Lokomotiva smetla hořící tahač uvízlý na přejezdu :..

EC 120 Košičan přijíždí dne 7.5.2007 do žst. Valašské Meziříčí (zpoždění 7 minut)Jablůnka na Vsetínsku - Hořící tahač uvízl včera po půlnoci na přejezdu v Jablůnce na Vsetínsku. Když oheň likvidovali hasiči, narazila do vozu lokomotiva. Před přijíždějící lokomotivou stačili hasiči přejezd včas opustit. Jako první přijel na místo požárů rychlý zásahový vůz hasičů ze Vsetína. Po několika minutách hašení se ale ozval známý zvuk světelného výstražného zařízení přejezdu a spustily se závory. Velitel zásahu okamžitě přikázal ukončit hašení a urychleně opustit prostor přejezdu i se zásahovým vozem.

Za chvíli přijela lokomotiva, která čelně narazila do boku zadní části hořícího tahače. Náraz lokomotivy odhodil nákladní tahač až do prostoru druhé koleje. Lokomotivě se podařilo zastavit až po dalších sto metrech. Při požáru a nehodě nebyl nikdo zraněn. Pouze strojvedoucí utrpěl lehký šok. Hasiči se po srážce lokomotivy s tahačem vrátili zpět do kolejiště a požár uhasili. Podařilo se jim zabránit dalšímu rozšíření požáru na zadní nápravu vozu a na nádrže s palivem.

zdroj: iDnes

Doplněno 7.5.2007, 17:00 - Vyjádření Drážní inspekce

Jak sdělil mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar, dosavadní průběh šetření ukazuje, že se nehodě dalo zabránit. Nebýt pomalé a nepřesné komunikace železničářů, kteří po ohlášení od hasičů okamžitě nepřerušili provoz, ke střetnutí vůbec nemuselo dojít. Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje informaci o uvízlém kamionu na železničním přejezdu ohlásil včas a zcela korektně, v přenosu a vyhodnocení informací selhaly pravděpodobně až České dráhy, které dopravu na trati mezi Valašským Meziříčím a Vsetínem přes opakovanou urgenci hasičů nedokázaly zastavit ani deset minut od ohlášení.

zdroj: www.dicr.cz

Doplněno 7.5.2007, 23:30 - Stanovisko Českých drah k noční nehodě u Valašského Meziříčí (celé znění)

EC 120 Košičan dne 7.5.2007 nedaleko VsetínaDnes v noci (7.5.2007) došlo cca v 0:11 hodin ke střetu lokomotivy s hořícím kamionem na trati v úseku Valašské Meziříčí – Jablůnka. V současnosti sestavují vyšetřovatelé podrobný časový snímek sledu událostí a vše je předmětem vyšetřování. Postup ze strany ČD – kroky jako je vypnutí proudu v trakčním vedení a vyhlášení tzv. generální stop (situace, kdy jsou všechny vlaky na trati pomocí radiového signálu okamžitě zastaveny) jsou standardními postupy v takových situacích. I při vypnutém proudu v trakčním vedení lze vlak bezpečně zastavit. České dráhy s veškerou vážností tuto nehodu šetří, standardním krokem při vyšetřování je také to, že výpravčí ze stanice Jablůnka a Valašské Meziříčí byli ještě v noci postaveni mimo službu. Součástí vyšetřování je samozřejmě i zjišťování případné spoluzodpovědnosti zaměstnanců ČD. Další informace poskytnou České dráhy hned, jak vyšetřování přinese další poznatky.

zdroj: České dráhy

Doplněno 7.5.2007, 23:40 - Novinky.cz

Server Novinky.cz uvádí, že doprava mezi Vsetínem a Valašským Meziříčím byla jak na silnice, tak na železnici po nehodě znemožněna. Ve 2:15 hod. byla obnovena silniční a o čtvrt hodiny později i železniční doprava. Celkové škody přesáhnou podle předběžných informací jeden milión korun. Tahač je celý zdemolovaný, na lokomotivě předběžně vznikla škoda asi za 150.000 korun. Podle fotografií by se mělo jednat o lokomotivu 163 004-5.

zdroj: Novinky.cz


Mates | 8.5.2007 (18:06)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Nehody a mimořádnosti

Weitere aus ČR Moravskoslezský


  1 ... 13 14 15 16 17 ... 22      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Palko 
07.05.2007 (22:26)  
Takže když to shrnu podle toho, co se tady napsalo: Lokomotiva vyjela na ťrať v okamžiku, kdy neměl výpravčí o situaci ještě tušení. Když byla na trati, vypnuli proud. Strojvedoucí by měl správně zastavit, ale neměl zřejmě pokrytí signálem a proto se rozhodl dojet k nejbižšímu telefonu. Ale když věděl, že lokomotiva brzdí špatně bez proudu, proč nejprve nesnížil co nejrychleji pořádně rychlost (třeba na 40 km/h), a touto rychlostí očekávaje každou chvíli něco se neblížil k tomu telefonu?
Registrierter Benutzer PZ 
07.05.2007 (22:22)  
Vousáč: Nic ve zlém, ale úplně to samé se dá říct i o fírovi...
Registrierter Benutzer koffr 
07.05.2007 (22:14)  
Skvarky33:
O dekuji, moje ego zase o kousicek povyrostlo.
07.05.2007 (22:08)  
Podle vyšetřovatele hasičů(uvedeném v jejich oficiálním webu)řidič před příjezdem k přejezdu poznal ztrátu výkonu vozidla,přesto jel až k přejezdu a tam teprve zjistil,že mu auto už nejede.To je profesionalita?Asi ne,ale proč by páni silnic,všemožně podporovaní na všech úrovních,brali nějaký zřetel na fakt,že existuje nějaká železnice?
07.05.2007 (21:57)  
Kofr abych to řekl jednoduše a srozumitelně jsi blb a bohužel s tím nic nejde dělat!
Registrierter Benutzer milan 
07.05.2007 (21:54)  
Kdo za to může se nemá cenu dohadovat dokud
a) to někdo nevyšetří
b) se tu neobjeví někdo přímo z místa

Nickon, koffr a další:
Víte, že tu existují i soukromé zprávy? Pak taky máme emaily apodobně...
Registrierter Benutzer koffr 
07.05.2007 (21:53)  
2 nickon: to je zajimavy, ja myslel ze blb si vzdycky zacne hrat na psychologa a zesmesnovat se rozborem nekoho jinyho. a to s temi zavery: na to si prisel jak prosimte?
Editor oder ŽP Admin NIcKON  mail  
07.05.2007 (21:48)  
koffr: Víš jak se chová blb, když mu dojdou argumenty? Začne předvádět, že je nad věcí a hrát tvrďáka. Díky za názornou demonstraci. Ještě upozornění, můžeš si dělat závěry jaké chceš, jen pokud tím nikoho neohrožuješ nebo neobtěžuješ. A minimálně druhou podmínku dnes nesplňuješ. Co mi povíš na tohle? Ještě ve svých siláckých řečech přitvrdíš?
Registrierter Benutzer koffr 
07.05.2007 (21:21)  
Mám České Dráhy opravdu rád. Všichni tam poctivě pracují a dosahují tím velkého zisku, který se ve státní pokladně vždycky hodí. Vlaky jezdí moderní a když už jede postarší vůz, tak je krásně čistý. Jízdenku si lze koupit v teplíčku bez obtěžování hnisajícími bezdomovci.

Hospodaření Českých Drah je na špičkové úrovni, ostatně jako u všech státních podniků. Žádná umělá nezaměstnanost ani tunely. Právě díky tomu tato moderní společnost nakoupila sedm moderních souprav 680, jejichž naklápěcí skřín se využije dokonce ve dvou zatáčkách u Ústí nad Orlicí. Byla na ně sleva, protože byly moderní už v roce 1990.

České Dráhy jsou evropským leaderem snižování a zlepšování stavu kolejové dopravy pomocí liberalizace a konkurence. Díky tomu byla vytvořena dcerka SŽDC, která již nemá s ČD nic společného, protože kanceláře pracovníků těchto dvou společností byly odděleny sádrokartonem. Kolejiště této dceřinné společnosti nemá problémy s žádnou moderní lokomotivou.

Všechny tyto souvislosti tak dávají jasnou zprávu, že za šestnáct minut elitní pracovníci ČD stihly zastavit dopravu na inkriminované trati. Bohužel veškerá snaha byla sabotována nadopovanými hasiči, dutými policisty, řidiči gumokolů, kteří si podpalují vozidla na přejezdech a samozřejmě židozednářskými silami z kosmické lodi Aštara Šerana.
Registrierter Benutzer Sova 
07.05.2007 (21:06)  
koffr
jménem všech co mají ČD radi a tvého vlastního příspěvku ti říkám ať zde napíšeš o ČD něco pěkného(a neberu nic ve smyslu "dnes bylo největší zpoždění ČD pouhých 85minut":D)
  1 ... 13 14 15 16 17 ... 22      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko