..: Lokomotiva smetla hořící tahač uvízlý na přejezdu :..

EC 120 Košičan přijíždí dne 7.5.2007 do žst. Valašské Meziříčí (zpoždění 7 minut)Jablůnka na Vsetínsku - Hořící tahač uvízl včera po půlnoci na přejezdu v Jablůnce na Vsetínsku. Když oheň likvidovali hasiči, narazila do vozu lokomotiva. Před přijíždějící lokomotivou stačili hasiči přejezd včas opustit. Jako první přijel na místo požárů rychlý zásahový vůz hasičů ze Vsetína. Po několika minutách hašení se ale ozval známý zvuk světelného výstražného zařízení přejezdu a spustily se závory. Velitel zásahu okamžitě přikázal ukončit hašení a urychleně opustit prostor přejezdu i se zásahovým vozem.

Za chvíli přijela lokomotiva, která čelně narazila do boku zadní části hořícího tahače. Náraz lokomotivy odhodil nákladní tahač až do prostoru druhé koleje. Lokomotivě se podařilo zastavit až po dalších sto metrech. Při požáru a nehodě nebyl nikdo zraněn. Pouze strojvedoucí utrpěl lehký šok. Hasiči se po srážce lokomotivy s tahačem vrátili zpět do kolejiště a požár uhasili. Podařilo se jim zabránit dalšímu rozšíření požáru na zadní nápravu vozu a na nádrže s palivem.

zdroj: iDnes

Doplněno 7.5.2007, 17:00 - Vyjádření Drážní inspekce

Jak sdělil mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar, dosavadní průběh šetření ukazuje, že se nehodě dalo zabránit. Nebýt pomalé a nepřesné komunikace železničářů, kteří po ohlášení od hasičů okamžitě nepřerušili provoz, ke střetnutí vůbec nemuselo dojít. Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje informaci o uvízlém kamionu na železničním přejezdu ohlásil včas a zcela korektně, v přenosu a vyhodnocení informací selhaly pravděpodobně až České dráhy, které dopravu na trati mezi Valašským Meziříčím a Vsetínem přes opakovanou urgenci hasičů nedokázaly zastavit ani deset minut od ohlášení.

zdroj: www.dicr.cz

Doplněno 7.5.2007, 23:30 - Stanovisko Českých drah k noční nehodě u Valašského Meziříčí (celé znění)

EC 120 Košičan dne 7.5.2007 nedaleko VsetínaDnes v noci (7.5.2007) došlo cca v 0:11 hodin ke střetu lokomotivy s hořícím kamionem na trati v úseku Valašské Meziříčí – Jablůnka. V současnosti sestavují vyšetřovatelé podrobný časový snímek sledu událostí a vše je předmětem vyšetřování. Postup ze strany ČD – kroky jako je vypnutí proudu v trakčním vedení a vyhlášení tzv. generální stop (situace, kdy jsou všechny vlaky na trati pomocí radiového signálu okamžitě zastaveny) jsou standardními postupy v takových situacích. I při vypnutém proudu v trakčním vedení lze vlak bezpečně zastavit. České dráhy s veškerou vážností tuto nehodu šetří, standardním krokem při vyšetřování je také to, že výpravčí ze stanice Jablůnka a Valašské Meziříčí byli ještě v noci postaveni mimo službu. Součástí vyšetřování je samozřejmě i zjišťování případné spoluzodpovědnosti zaměstnanců ČD. Další informace poskytnou České dráhy hned, jak vyšetřování přinese další poznatky.

zdroj: České dráhy

Doplněno 7.5.2007, 23:40 - Novinky.cz

Server Novinky.cz uvádí, že doprava mezi Vsetínem a Valašským Meziříčím byla jak na silnice, tak na železnici po nehodě znemožněna. Ve 2:15 hod. byla obnovena silniční a o čtvrt hodiny později i železniční doprava. Celkové škody přesáhnou podle předběžných informací jeden milión korun. Tahač je celý zdemolovaný, na lokomotivě předběžně vznikla škoda asi za 150.000 korun. Podle fotografií by se mělo jednat o lokomotivu 163 004-5.

zdroj: Novinky.cz


Mates | 8.5.2007 (18:06)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 ... 14 15 16 17 18 ... 22      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel 471018 
07.05.2007 (21:01)  
Opravdu stačí říct? Tak já tímto žádám:-). schválně
registrovaný uživatel koffr 
07.05.2007 (20:46)  
Sice se mi opravdu pár věcí stalo, ale ty nemají vliv na mé chování a už vůbec ne na moji náladu. Takže jestli chcete abych sem začal psát pouze pozitivní komentáře jak to ČD všechno bezvadně zvládaj, tak stačí říct ;-)
registrovaný uživatel Sova 
07.05.2007 (20:29)  
471018
zlatá slova,oba moji rodiče mají bohaté zkušenosti na dráze.A sám chci u dráhy pracovat:-)
koffr
posledních pár dnů jsem na diskuzích kde jsem na tebe narazil četl tvé přispěvky,rozhodně vypadáš jako kdyby se ti něco stalo.Proč ta špatná nálada?
registrovaný uživatel 471018 
07.05.2007 (20:22)  
Koffr: bez nádražáků by se ta tvoje oblíbená technika nepohla a byla by k ničemu. Ty se snad v nose nedloubeš? Velice by mě zajímalo, co děláš. Předpokládám, že alespoň zástupce ředitele zeměkoule. Když můžeš tak hodnotit. Proč nejdeš na dráhu dělat? Myslíš, že bys tam byl nevyužitej? Že by se to příčilo tvojí pracovité povaze?
registrovaný uživatel 471018 
07.05.2007 (20:15)  
Koffr: Když jste tak chytrej, že jsou podle vás nádražáci přitroublí, tak nám poďte ukázat, jak se to má dělat. Jsem přitroublý výpravčí.
registrovaný uživatel koffr 
07.05.2007 (20:15)  
A jak si vůbec dovoluješ bla bla bla... Promiň, ale já si můžu dělat závěry jaký chci. Jestli se ti zdá, že tě urážím, tak na mě podej trestní oznámení nebo táhni, mě je tvůj názor volný. Na železnici mě zajímá technika a ne banda nádražáckejch chcípáků ďoubajících se v nose a krutě dotovaná z mých daní.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
07.05.2007 (20:04)  
koffr: Bohužel Tvoje příspěvky musím číst, když mě v nich veřejně urážíš, stejně jako čtu všechny ostatník k tématu, který mě zajímá. Občas se v nich kromě Tvého off-topicového rýpání totiž objeví zajímavá informace. Sorry, ale Tvoje formulace "přitroublý nádražák" nevyznívá jako slova fanouška železnice. A už vůbec ne jako obvinění ČD, nehledě na to, že ze všeho vinit ČD je pohodlné uplatňování kolektivní viny. U ČD pracuje několik desítek tisíc lidí, ty je znáš všechny osobně, že o nich mluvíš jako o přitroublých nádražácích? A jak si vůbec dovoluješ dělat závěry a někoho urážet ve chvíli, kdy ještě není přesně jasné, kdo to zavinil?
registrovaný uživatel Sova 
07.05.2007 (20:04)  
PZ
no tak možná přeháním,ale prostě nevěřím,že 100% viny nesou ČD:-)
registrovaný uživatel PZ 
07.05.2007 (20:01)  
Sova: Zklidni hormon, vyvíjíš tady akorát úchylný konspirační teorie... Někdy na tom může nést vinu, představ si, i dráha!
registrovaný uživatel neček 
07.05.2007 (19:51)  
NESOUVISÍ, ALE POUČNÉ!!
Uzavření šetření nehody ze dne 11.3.2007 ,,Strojvedoucí pravděpodobně neubrzdil soupravu"
Pro všechny chytrolíny a znalce typu: Dale Cooper, koffr, zaosai a jiní.
Jednalo se o přestavnou jízdu el. jednotky 460003/4 z 8. staniční koleje na 12. kusou kolej s doprovodem, čili zaměstnamcem řídící posun.Z pohledu příslušných předpisů je v tomto případě na tento posun jednotky(hnacího vozidla)pohlíženo jako na sunutý posunující díl s doprovodem a nenařizuje strojvedoucímu ovládat jednotku(posunující díl)z čelního stanoviště el. vozu.
Příčina nehody-špatný odhad vedoucího posunu na čele posunujicího dílu.Sečteno a podtrženo 100% vina zaměstnance řídícího posun.
To jen na okraj.
  1 ... 14 15 16 17 18 ... 22      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko