..: Student Agency už vybírá výrobce vlaku :..

Ilustrační obrázekPraha - Sen šéfa Student Agency o žlutých vlacích se začíná naplňovat. V těchto dnech už probíhá výběrové řízení na výrobce vlaku. Zhruba za 2 roky by tak měly na trať mezi Prahou a Ostravou tyto soupravy vyrazit. ČD si zatím z budoucího konkurenta nic nedělají. "Vlaky budou pohodlnější, hezčí a samozřejmě levnější z hlediska údržby než u nás dosud nejmodernější Pendolino, nižší bude i cena jízdenky," říká ředitel společnosti Radim Jančura. Na své si podle něj přijdou i lidé zvyklí na luxus.

"Prostor s luxusními místy bude oddělen, například místo klasických sedaček budou v tomto oddělení sedačky podobné pohodlnému křeslu," upřesnil své představy. Ve vlaku má být i konferenční místnost, kde bude možné promítání a vedení jednání jako v běžných kancelářích. V budoucnu Jančura počítá s obsazením všech dálkových železničních tras v ČR svými vlaky. První z 5 souprav by se na trase Praha - Ostrava měla objevit zhruba za necelé 2 roky. "Rok trvá výroba vlaku a další rok homologace, tyhle věci neurychlíme. Poté se budeme snažit vlaky v co nejkratší době poslat na koleje," uvádí Jančura.

České dráhy se konkurenta nebojí

Ilustrační obrázek
autor: 1.kapr České dráhy nemají z konkurence Student Agency strach. "Zatím se ještě nebavíme o reálné věci, ale o představách. I tak si myslím, že svoji pozici neztratíme," říká ředitel odboru marketingu ČD Aleš Ondrůj. Pendolino si podle něj získat stálou klientelu a spoje na trase z Prahy do Ostravy jsou vyprodány týden dopředu. Na této trase podle něj už mají ČD jedno vítězství nad autobusy Student Agency za sebou. "Počet zákazníků nám tady narostl o 30%, zatímco Student Agency omezila počet spojů. Stále lépe se daří i našim vlakům, které jezdí například mezi Prahou a Brnem," dodává Ondrůj.

zdroj: Novinky


Adys Poslat mail autorovi | 22.6.2007 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 7 8 9 10 11 ... 15      Zpráv na stránku:   
22.06.2007 (15:29)  
že by byla ztráta z pendolin si nemyslím, když pořád jezdí vyprodaná. ale obecně z ec/ic asi ano
22.06.2007 (15:11)  
imisa: Ono je to bohužel obráceně - ztráta z provozu Pendolin je hrazena z dotací na ZDO.
22.06.2007 (14:55)  
Pořád se píše že se v devadesátých letech neinvestovalo do vozového parku. Ale já se ptám... V osmdesátých se snad investovalo? Podle mě to bylo ještě horší. Většina dnešních vozů je z šedesátých resp. sedmdesátých let a pak až z přelomu století...
registrovaný uživatel tgw2 
22.06.2007 (14:54)  
zdeněk 84 Nauč se psát!
registrovaný uživatel tgw2 
22.06.2007 (14:52)  
ZDENĚK 84!!!!Takhle má správná věta vypadat! Tak ho tedy zablokujte,když neumí psáti malími písmeny.Šašek!
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
22.06.2007 (14:51)  
...CD potrebovali nejake sopravy pro rychlikovy provoz...

Pendolina jsou rychlíkový provoz? Pendolina jsou prezentovány jako SC, nadstandard, nikoli jako rychlíky, které jsou základní dopravní oblužnost, u nichž bych investici státu očekával a vítal.


Ano jsem i pro konkurenci, ale za spravedlivych a rovnopravnych podminek.


No a to tady nikdy nebude, dokud bude majoritní dopravce dostávat miliardy od státu na vozidla, která neslouží základní dopravní oblužnosti a soukromník na to stejné nic nedostane.

Ale tvrdim, ze ztratu na lokalkach plati jednak stat/kraj - objednavatele prepravy, ale je hrazena i krizovyma dotacema ze zisku SC...

Zisk SC? Ty pořád věříš v zisk? Ach bože... Dotace na lokálky mají být tak vysoké, aby tu ztrátu pokryly i s malým přiměřeným ziskem. Pokud ČD jezdí za míň (nevím, do účetnictví nevidím), pak opakuji, jsou to IDIOTI.

Cargo by tusim melo od letoska fungovat samostatne...

Kéž by.
registrovaný uživatel tgw2 
22.06.2007 (14:49)  
POHRDÁM TÍMTO WEBEM KDE SE MÁ PSÁT O ŽELEZNICI A MĚLA BY BÝTI PROPAGOVÁNA ŽELEZNICE !!!PROPAGOVAT TU LOBISTY,DÁLNICI,KAŠLAT NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A JEŠTE TU NAPSAT ŽE ŽELEZNICE JE 9 KOLO U VOZU,NEMÁM CO BYCH K TĚMTO STRÁNKÁM DODAL!!!NAZDAR ŽELPAGE VLASTNĚ MOTOPAGE!!!!
22.06.2007 (14:45)  
tak ho teda zablokujte, šaška, když neumí psát malýma písmenama
registrovaný uživatel tgw2 
22.06.2007 (14:44)  
TO JE PRO SLEPÝ A PRO LIDI KTEŘÍ TO NECHTĚJÍ VIDĚT A ČÍST!! PROTO SCHVÁLNĚ VELKÁ PÍSMENA!A HLAVNĚ SE NEZAPOMENˇ TE VŠICHNI ZHULIT ATˇ SE TOMU MŮŽEM JENOM SMÁT A MŮŽE NÁM TO VŠECHNO BÝTI U PR....!!!
22.06.2007 (14:43)  
Adam: To neni pravda, neni mi jedno, ze se vyhodily miliardy oknem, CD potrebovali nejake soupravy pro rychlikovy provoz, o tom, v jake kvalite, kvantite a cene to bylo bohuzel... Zamer byl dobry, lec realizace pokulhava.
Bohuzel se na nakupy novych vozidel 10 roku kaslalo, tak se to muselo nejak lepit, ale dohanet se to bohuzel bude leta.
A si se shodnem na tom, ze stat neni nejlepsi vlastnik (i kdyz by mel byt ten nejlepsi) a nema ani ty nejlepsi zakonodarce, pisatele zakonu a jejich kontrola je taky nekde buhvikde.
Ano jsem i pro konkurenci, ale za spravedlivych a rovnopravnych podminek.
Ale tvrdim, ze ztratu na lokalkach plati jednak stat/kraj - objednavatele prepravy, ale je hrazena i krizovyma dotacema ze zisku SC...
Cargo by tusim melo od letoska fungovat samostatne...
  1 ... 7 8 9 10 11 ... 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko