Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Praha - Sen šéfa Student Agency o žlutých vlacích se začíná naplňovat. V těchto dnech už probíhá výběrové řízení na výrobce vlaku. Zhruba za 2 roky by tak měly na trať mezi Prahou a Ostravou tyto soupravy vyrazit. ČD si zatím z budoucího konkurenta nic nedělají.
"Vlaky budou pohodlnější, hezčí a samozřejmě levnější z hlediska údržby než u nás dosud nejmodernější Pendolino, nižší bude i cena jízdenky," říká ředitel společnosti Radim Jančura. Na své si podle něj přijdou i lidé zvyklí na luxus.
České dráhy se konkurenta nebojí
České dráhy nemají z konkurence Student Agency strach. "Zatím se ještě nebavíme o reálné věci, ale o představách. I tak si myslím, že svoji pozici neztratíme," říká ředitel odboru marketingu ČD Aleš Ondrůj.
Pendolino si podle něj získat stálou klientelu a spoje na trase z Prahy do Ostravy jsou vyprodány týden dopředu.
Na této trase podle něj už mají ČD jedno vítězství nad autobusy Student Agency za sebou. "Počet zákazníků nám tady narostl o 30%, zatímco Student Agency omezila počet spojů. Stále lépe se daří i našim vlakům, které jezdí například mezi Prahou a Brnem," dodává Ondrůj.
zdroj: Novinky
Adys
| 22.6.2007 (6:00)
| 22.6.2007 (6:00)Zusammenhängende Nachrichten

22.06.2007 (14:41)
TGW2 JE TOTIŽ TEN SAMÝ ČLOVĚK CO TGW .TAK DO TOHO ZABLOKUJ TE MĚ !!!!DO TOHO ATˇ SE MEMŮŽU SVOBODNĚ VYJÁDŘIT A ROVNOU PŘEJMENUJTE TENTO WEB NA MOTOPAGE.CZ.A MŮŽEM SE BAVIT O NOVÝCH SPORTÁCÍCH ,LUXUSNÍCH VOZECH A DŽÍPECH,KAMIONECH,TUNING.ATD.a KAŠLEM NA NĚJAKOU ŽELEZNICI ATˇ ZAROSTE,ZREZNE,ATˇJI UKRAJINCI A FETˇÁCI A BEZDOMOVCI ROZMONTUJÍ A ROZKRADOU A PRODAJÍ DO ŠROTU.KDO JI POTŘEBUJE!!KAŠLETE I NA PŘÍRODU.dOKUD MI TEČE VODA V KOHOTKU TAK MI MŮŽOU BÝT VŠICHNI UKRADENÝ!!A DOKUD DÝCHÁM NĚCO JAKO KYSLÍK TAK ŽIJU A MŮŽU TUTO PŘÍRODU A PLANETU DEVASTOVAT PODLE LIBOSTI!!!
22.06.2007 (14:33)
tgw2:hlavne ze pises ekologicky velkejma pismenana! vis co jsem zbytecne propalil elektriky za tu dobu, nez jsem to po tobe prelouskal!?
22.06.2007 (14:32)
A BACHA JSOU V TOM PŘÍSPĚVKU CHYBY!!!
22.06.2007 (14:29)
Nazdar roury z želpage.Nezapomenˇte zase mi učet ZABLOKOVAT!!!ABYCH SE NEMOHL SVOBODNĚ VYJÁDŘIT ,ŽE SI PŘEJI KVALITNÍ ŽELEZNIČNÍ SPOJENÍ DO LIBERCE,ŽE NEKAŠLU NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ JAK TITO NĚKTEŘÍ PÁNOVÉ A ŽE NEPODPORUJI DÁLNICI DO KAŽDÉHO MĚSTA JEN KVŮLI KAMIONŮM A JEJICH ŘIDIČŮM.TAK TO JE SKUTEČNĚ ŽELEZNIČNÍ WEB KDYŽ SE TU PODPORUJE DÁLNICE A SILNICE A AUTOMOBILY ATD.ZLATÍ RAKUŠANÉ!! KAŠLETE NA ŽELEZNICI A PRO NI NĚCO UDĚLAT!!NEDOKÁŽETE SE POSTAVIT ZA SPRÁVNOU PRO ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ!!TAK SE BĚŽTE NACHLASTAT MOTOROVÉ NAFTY MÍSTO VODY A VYKOUPEJTE SE V NÍ!rAKUŠANI I NĚMCI I FRANCOUZI PŘEPRAVUJÍ PÚO ŽELEZNICI KDE CO A JDE TO!!JEN V TÉHLE PODĚLANÉ REPUBLICE SWE FURT PREFERUJE DÁLNICE PŘED ŽELEZNICÍ A TO VELICE RAZATNĚ!!a TO NA ÚKOR ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ!!lIDI POTŘEBUJÍ PRÁCI OK!mUSÍ NĚČÍM JEZDIT DO PRÁCE OK!aLE NEMISÍME KAŽDÝ SI VOZIT ZADEK AUTEM A MŮŽEM NĚCO PRO ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ UDĚLAT!!a TO JE TO CO VY NEDOKÁŽETE NAROZDÍL ODE MĚ !!!!TO JAKO ŽE JSEM HRDÝ ČECH TAK NESÁHÁTE ANI PO KOTNÍKY RAKUŠANŮM V OCHRANĚ ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ!!DOUFÁM ŽE JEDNOU CHCÍPNETE NA TY PLYNY Z AUT ČI VYPIJETE NAFTU A ZHEBNETE!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22.06.2007 (14:25)
kubas250:
Nevím jestli týden dopředu, ale SC500 (5:21 ze Svinova) jezdí často vyprodané.
Nevím jestli týden dopředu, ale SC500 (5:21 ze Svinova) jezdí často vyprodané.
22.06.2007 (14:23)
imisa: Ale ČD jsou sice státní podnik, ale mají i vlastní zdroje. Takže mohly Pendolina koupit i z vlastních zdrojů. ČD to ale řeší tak, že si vezmou půjčku, za kterou se jim stát zaručí a v momentě, kdy nemají na zaplacení jim stát půjčku zaplatí. A je to pořád donekonečna to samé..
Reznik_Krkovička: Tak ono to nejsou jen zpáteční slevy a síťovky, ale jakákoliv jízdenka. Pokud si totiž člověk koupí u okénka jízdenku, nekupuje si ji na konkrétní vlak, ale jen na směr. A tím pádem není jasné, zda cestuje osobákem nebo rychlíkem. Vlaky EC/IC/SC jsou po této stránce lépe zjistitelné, protože existují příplatky. Řešením by mohlo být jednoduše to, že by si člověk u okénka koupil přímo jízdenku na konkrétní vlak, jako je to třeba v buse. Tím by se třeba mohlo vyřešit případné ujetí přípoje....
Reznik_Krkovička: Tak ono to nejsou jen zpáteční slevy a síťovky, ale jakákoliv jízdenka. Pokud si totiž člověk koupí u okénka jízdenku, nekupuje si ji na konkrétní vlak, ale jen na směr. A tím pádem není jasné, zda cestuje osobákem nebo rychlíkem. Vlaky EC/IC/SC jsou po této stránce lépe zjistitelné, protože existují příplatky. Řešením by mohlo být jednoduše to, že by si člověk u okénka koupil přímo jízdenku na konkrétní vlak, jako je to třeba v buse. Tím by se třeba mohlo vyřešit případné ujetí přípoje....
22.06.2007 (14:15)
mate nekdo zkusenosti s vyprodanim jizdenek na pendolino Praha - Ostrava tyden dopredu?
Do/z Brna mi prijde ze jezdi zaplnene tak ze 2/3
Do/z Brna mi prijde ze jezdi zaplnene tak ze 2/3
22.06.2007 (14:15)
imisa: Takže na jednu stranu si stěžuješ, že díky konkurenci ČD vydělají na IC/EC/SC o něco míň než teď, nebudou mít tolik peněz na lepení ztraátového provozu na lokálkách (Jakého ztrátového? Ztrátu jim kryjí dotace a pokud si řeknou o nižší dotace než jaké jim pokryjí ztrátu, tak jsou to idioti), kraj bude muset platiti víc a že tak žluté vláčky v důsledku zaplatí všichni, a na druhou stranu je ti jedno, že stát (čili daňoví poplatníci) vyhodí několik miliard za Pendolina. Dobrý, no...
Doplnění: A to teda pořád jaksi nebereš v potaz, že to je spíš naopak, že si ČD kryjí ztrátu IC, EC a SC právě z těch dotací z malých tratí a z nákladní dopravy.
Doplnění: A to teda pořád jaksi nebereš v potaz, že to je spíš naopak, že si ČD kryjí ztrátu IC, EC a SC právě z těch dotací z malých tratí a z nákladní dopravy.
22.06.2007 (13:53)
Adam: Když teda pominu docela zásadní několikamiliardový argument hovořící zcela nepopíratelně pro ČD a to fakt, že soupravy Pendolino nesloužící základní dopravní obslužnosti zaplatil Českým drahám dosti nelogicky stát ... ale 100% akcionarem je stat, takze je vcelku jedno, ktera ruka ty penize dala, ale z jine, nez statni kasy to snad byt nemohlo. Teoreticky zisk, pokud je jeden jediny akcionar, snad pujde zase do te kapsy.
22.06.2007 (13:51)
Roman83: Problém je právě v systému vydávání a používání jízdenek. Muselo by dojít k úplnému překopíní celého systému, pak by neexistovaly zpáteční jízdenky, síťové jízdenky atd. Dráhy pak nejsou díky tomuto systému schopny rozpočítávat celkové tržby ani náklady na jednotlivé vlaky a na jednotlivá místa. není se čemu divit, že se s nimi pak kraj do nekonečna handrkuje o dotace na ZDO. MD platí pouze vlaky Ex a R, kraje platí pouze vlaky Os a Sp.
Řešením by mohlo být jedině plošné zavedení elektronického odbavovacího systému ve vešch stanicích a cestující by používal elektronickou peněženku (vyšší verzi In-Karty), kterou by vždy při nástupu a výstupu z vlaku musel použít... Pak by byl systém plně transparentní. Je tu ale mnoho velkých otazníků??? Kdo to zaplatí? Jak rychle jsou tento systém dráhy schopny zavést? Atd.
Možné jiné řešení je úplné ekonomické i organizační oddělení osobní dopravy regionální a dálkové, kdy pro dopravu dálkovou by vznikla jedna (nebo více) společností, které by byly dotovány MD. Pro dopravu regionální by vzniklo cca 5-6 společností (v okruhu působnosti bývalých OPŘ), které by byla také vzájemně nezávislé, dotace vlaků by pak řešily kraje. Jenže, nikdo si nedovede přadstavit, jak tento proces bude náročný a složitý...
Řešením by mohlo být jedině plošné zavedení elektronického odbavovacího systému ve vešch stanicích a cestující by používal elektronickou peněženku (vyšší verzi In-Karty), kterou by vždy při nástupu a výstupu z vlaku musel použít... Pak by byl systém plně transparentní. Je tu ale mnoho velkých otazníků??? Kdo to zaplatí? Jak rychle jsou tento systém dráhy schopny zavést? Atd.
Možné jiné řešení je úplné ekonomické i organizační oddělení osobní dopravy regionální a dálkové, kdy pro dopravu dálkovou by vznikla jedna (nebo více) společností, které by byly dotovány MD. Pro dopravu regionální by vzniklo cca 5-6 společností (v okruhu působnosti bývalých OPŘ), které by byla také vzájemně nezávislé, dotace vlaků by pak řešily kraje. Jenže, nikdo si nedovede přadstavit, jak tento proces bude náročný a složitý...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










