Čerčany - Přímo na nádraží v Čerčanech u Benešova se dnes dopoledne srazily dva vlaky. Rychlík 633 jedoucí z Prahy do Českých Budějovic vedený lokomotivou 363.053 narazil do stojící jednotky řady 451 - obrat Os 9119/ Os 9122 (z důvodu napěťové výluky končí/začínají některé vlaky v Čerčanech, mezi Čerčany a Benešovem pendluje motorová souprava). Při nehodě byl usmrcen strojvedoucí pantografu, druhý strojvedoucí byl těžce raněn a je vyprošťován z kabiny.
Aktualizováno 10:45 (15.7.), doplnění odkazu na tiskovou zprávu DI ČR (doplnil JRtrain). Fotografie z místa nehody laskavě poskytl -vbc-
"Rychlík začal náhle prudce brzdit a houkat, pak přišel náraz, ne příliš velký. Pasažéři na sebe napadali," ohlásíl z místa nehody reportér serveru Aktuálně.cz, který byl mezi cestujícími v rychlíku. Vůz 451.048 přistavený pro vlak Os 9122 byl nárazem vymrštěn do vzduchu, zlomil se za strojovnou a zvedl i trolejové vedení. Mrtvý strojvedoucí byl podle zpráv z místa již z pantografu vyproštěn.

Úmrtí jednoho člověka potvrdila i tisková mluvčí středočeské záchranné služby Tereza Janečková, která doplnila, že řada dalších osob utrpěla lehčí zranění a musela vyhledat ošetření. Provoz ve stanici Čerčany a v přilehlých úsecích byl na několik desítek minut zastaven, nyní je stanice již průjezdná alespoň po nezasažených kolejích. Zpoždění některých vlaků se pohybuje v řádu desítek minut. Připravujeme další podrobnosti.
zdroj: Aktuálně.cz
Další informace: Tisková zpráva s fotografiemi na webu Drážní inspekce

ale příčina smrti strojvedoucího byl technický
stav vozidla, docela ironie...bohužel
http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=14.07.2007&238m=d&238p=TNOVINY&238v=110386
Ovšem část 2:23-2:36 je no comment.Do něčeho podobnýho bych nikdy nesedl.
Ještě k panu TM Kubalovy.Co to tam mlel o tom,že fíra byl na zadním stanovišti?Vždyť vlak jel na Prahu tak snad byl tam kde měl být.Nehledě na to,že ani nevěděl odkud jel R 633.To je mluvčí jak noha!!!Koukám,že TM u ČD je náročná profese,kterou by mohl dělat i nic netušící člověk.
Ovšem TV PRIMA tomu ve zprávách dala korunu!!!
http://www.iprima.cz/zpravodajstviasport/?460e=1610
Chudák fíra!
Upozorňuji, že stanice je v prudkém oblouku a nelze tak poznat, co na které koleji stojí, dříve než pár desítek metrů před překážkou.
Není mi jasné, ze které koleje bylo postaveno na odjezd, jestli z první, na které stál panťák (pravděpodobně zapomenutý), nebo z druhé, do které by jel rychlík přímo - pak by tedy měl špatně postaven vjezd na 1. kolej namísto na 2. kolej.
Vozový park v příměstské dopravě kolem Prahy je tristní, snad už to vidí i moravští patrioti, kteří vyčítají těch pár ešusů, které obslouží všehovšudy jednu jedinou trať...
Tipuju tak před 1.sv, protože když ukazovali jak ty lokomotivy dostávaly od sebe tak se z tý tlamy rez jen sypal!
To 860- to jo už odpoledne tam byla celá vesnice, ty lidi jsou vopravdu magoři
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.











